abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2020 @ 15:52:28 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192073719
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een vaccin komt. Maar niet van die kwallen uit Israël. Arrogante kut lui
uiteindelijk maakt het me niet uit waar het vandaan komt maar het is inderdaad wel weer typisch om te verkondigen dat ze wat hebben wat ze nog niet hebben
  maandag 16 maart 2020 @ 15:52:29 #252
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192073721
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:51 schreef Salina het volgende:
Net even hier in Breda winkelcentrum in geweest. Rondje gelopen in buitengebied hier.
Lekker druk. Kids buiten. Lijkt wel lentedagje waarop iedereen vrij is. Niets aan het handje.

In winkelcentrum bijna alles open. Action, Blokker, poelier, kledingzaken. Alleen het cafe-restaurant en de koffiezaak waren gesloten. Weinig te merken van paniek en van binnen blijven.

Zoals altijd kwamen de lokale senioren-op-scootmobiel weer bij elkaar voor de deur van het centrum om de laatste nieuwtjes te bespreken.

Heb er een hard hoofd in of de huidige maatregelen genoeg zijn. Laat wat mij betreft maar komen die strengere regels. Denk niet dat dit genoeg is mensen.
Mensen blijven het maar niet leren.
pi_192073726
quote:
Net even hier in Breda winkelcentrum in geweest. Rondje gelopen in buitengebied hier.
Lekker druk. Kids buiten. Lijkt wel lentedagje waarop iedereen vrij is. Niets aan het handje.

In winkelcentrum bijna alles open. Action, Blokker, poelier, kledingzaken. Alleen het cafe-restaurant en de koffiezaak waren gesloten. Weinig te merken van paniek en van binnen blijven.

Zoals altijd kwamen de lokale senioren-op-scootmobiel weer bij elkaar voor de deur van het centrum om de laatste nieuwtjes te bespreken.

Heb er een hard hoofd in of de huidige maatregelen genoeg zijn. Laat wat mij betreft maar komen die strengere regels. Denk niet dat dit genoeg is mensen.
Als ik dit zo lees weet ik wel zeker dat de huidige maatregelen niet genoeg zijn.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:53:02 #254
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_192073727
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mn vrouw werkt niet voor niets niet meer in de horeca ;) Slavendrijvers.
Vaak ook erg onvriendelijk personeel, ga liever naar een terrasje op het Stadhuisplein in Rotterdam. Vaak nog betere prijzen ook.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_192073729
Zolang tokkie nederland deze dagen als vakantiedagen zien, zal het lang duren voordat nederland alles weer on track heeft.
pi_192073734
Ik kwam dit artikel tegen van slechts 5 dagen geleden.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)rofen-rivm-thuisarts

Niet uitverkocht

Mensen die last hebben van griepachtige verschijnselen hoeven niet bang te zijn dat paracetamol binnenkort is uitverkocht. "We hebben echt genoeg voorraad", zeggen de woordvoerders van Kruidvat, Trekpleister en Etos.

"We hebben op tijd geanticipeerd op de verhoogde vraag naar handgels, antibacteriële zepen en paracetamol", zegt Pauline van den Brandhof van Albert Heijn en Etos. Er ligt volgens haar genoeg in de winkels. "En als dat niet zo is, wordt het heel snel aangevuld."

Hier echt gewoon niks te krijgen, van de Kruidvat tot de AH tot de Jumbo. Al dagenlang geen paracetamol verkrijgbaar.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:53:27 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192073735
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zei 3-4 euro. Fris/pils. Ik betaal hier makkelijk 3 euro voor een cola en 3,50 tot 4 euro voor pils, maar dat drink ik niet dusja.
Geloof er weinig van pilsje in Eindhoven kost max 3 euro op een enkele plek. Zeg dan eens wat 'hier' is?
  Redactie Frontpage maandag 16 maart 2020 @ 15:53:48 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192073739
quote:

Ja de huidige maatregelen lijken het juist alleen maar erger te hebben gemaakt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_192073741
Is Ikea nog steeds open? Ben benieuwd hoe ze dat doen met dat restaurant
pi_192073742
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Vaak ook erg onvriendelijk personeel, ga liever naar een terrasje op het Stadhuisplein in Rotterdam. Vaak nog betere prijzen ook.
Jup en vooral dat dedain waarmee hogere hand neerkijkt op die jonge guppies die voor 4 euro per uur de benen onder hun kont vandaan lopen is te bizar. En maar janken dat het zo slecht gaat met de horeca.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:54:34 #261
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192073755
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Dat is al dicht, net als de ballenbak.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_192073757
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef Newone82 het volgende:

Hier echt gewoon niks te krijgen, van de Kruidvat tot de AH tot de Jumbo. Al dagenlang
Op voorraad wil niet zeggen in de winkel op voorraad, maar in magazijnen.

Het probleem nu is vooral de logistiek.
pi_192073758
quote:

Doet mij denken aan dat bericht uit Milaan van enkele weken geleden
  maandag 16 maart 2020 @ 15:54:50 #264
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192073761
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik denk dat dat moet sluiten. De Hema doet dat in ieder geval wel.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_192073768
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:48 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

TwitterBot genot.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:55:40 #266
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_192073776
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup en vooral dat dedain waarmee hogere hand neerkijkt op die jonge guppies die voor 4 euro per uur de benen onder hun kont vandaan lopen is te bizar. En maar janken dat het zo slecht gaat met de horeca.
"Waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zusjes, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt." Matteus 7:3 is hier een perfect vers bij. Ze maken het er zelf naar.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:56:10 #267
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_192073784
15:48
Duitsland wil op supermarkten na alle winkels sluiten. De Duitse regering wil dat de meeste winkels in het land dichtgaan om het coronavirus beter te kunnen bestrijden. Alleen supermarkten en andere zaken die nodig zijn voor de directe verzorging, zouden open mogen blijven.

Dat melden Duitse media, die zich beroepen op regeringskringen.

https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
  maandag 16 maart 2020 @ 15:56:12 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192073785
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik verwacht zoals in Oostenrijk, maar persco is nog niet begonnen. Hoe on-Zwitsers, te laat beginnen ;(
Nou idd!

Ik kreeg twee maanden terug nog een flinke verontschuldiging omdat de trein twee minuten later ging O+

Ben benieuwd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192073786
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:55 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

"Waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zusjes, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt." Matteus 7:3 is hier een perfect vers bij. Ze maken het er zelf naar.
If you pay peanuts, you get monkeys _O_
  maandag 16 maart 2020 @ 15:56:33 #270
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_192073791
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ik denk dat dat moet sluiten. De Hema doet dat in ieder geval wel.
Hema doet alles,of het nou om een moorkoop of zwarte piet gaat, Hema heeft geen mening
pi_192073793
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geloof er weinig van pilsje in Eindhoven kost max 3 euro op een enkele plek. Zeg dan eens wat 'hier' is?
Blijf je nu echt doorzeiken over de prijs van een biertje in een corona-topic? (oh best dubbel dit bier-corona hihi)
pi_192073804
onbewust Geert Wilders z'n verkiezingsprogramma volledig uitvoeren.
quote:
Nieuwe asielzoekers niet in opvang


 Mensen die asiel willen aanvragen in
Nederland en zich daarvoor melden in
Ter Apel worden weggestuurd.Er wordt
ook niet meer gescreend waar ze vandaan
komen en of ze ziek zijn.Dat hebben de
bewindslieden van Justitie besloten.Zij
vrezen dat nieuwe asielzoekers het
coronavirus meebrengen.

Er is momenteel een lichte stijging in
het aantal asielzoekers te zien.Vorige
week waren het er 634.Dat is inclusief
de mensen die in aanmerking komen voor
gezinshereniging.

Vorige week blies het COA noodopvang in
evenementenhallen al af.Er is overleg
met justitie over alternatieven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 16 maart 2020 @ 15:57:42 #273
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_192073817
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Blijf je nu echt doorzeiken over de prijs van een biertje in een corona-topic? (oh best dubbel dit bier-corona hihi)
Corona bier overigens walgelijk spul. Is alleen leuk wegens de fame van een bekend Mexicaans biertje. (Voor dit virus)
  maandag 16 maart 2020 @ 15:57:48 #274
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_192073819
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Vraag mij af of deze naam nu aangepast wordt.
pi_192073822
quote:

Echt exact hetzelfde hier.

Nog geen Corona Hotspot hier (voor zover je dat nu nog kunt zeggen) maar het leven ging gewoon door. Bij de kassa stond iedereen nog steeds op elkaar gepakt. Buiten lopen mensen en kinderen, het is net alsof de voorjaarsvakantie 2.0 is ingegaan en deze keer wel met mooi weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')