Zeer triest maar 99.9% zeker dat deze man al iets anders onder de leden had. In principe sterven jonge mensen hier niet aan, anders was het wel veel meer gebeurdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-stadions-gaat-door-
CORRED.
Des te meer reden voor clubs om het aan te vragen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:36 schreef alors het volgende:
[..]__________________________________!
gemiddelde brutosalaris is 3 ton.
Was die zwak qua gezondheid of zo gezond als ik weet niet wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-stadions-gaat-door-
CORRED.
Ken je het gezegde "de uitzondering bevestigd de regel"?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zeer triest maar 99.9% zeker dat deze man al iets anders onder de leden had. In principe sterven jonge mensen hier niet aan, anders was het wel veel meer gebeurd
Nee. Wel dat 'ie 'm bevestigt.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ken je het gezegde "de uitzondering bevestigd de regel"?
Ieder voor zich, in de supermarkt en de internationale handel.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nederland heeft net nog enkele miljoenen maskers (uit Duitsland?) kunnen kopen, de levering voor België vanuit Turkije is in Italië "zoekgeraakt".
Jonge gezonde mensen sterven hier minder snel/frequent aan dan oudere/zwakkere mensen maar waan jezelf vooral niet onschendbaar roos.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zeer triest maar 99.9% zeker dat deze man al iets anders onder de leden had. In principe sterven jonge mensen hier niet aan, anders was het wel veel meer gebeurd
Oh ik googlede op eerste divisie maar kreeg automatisch resultaten van Eredivisie. Maar dan nog is GHA een club die wel in de bovenste regionen zal zitten van de eerste divisie.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja wat keihard omhoog wordt getrokken door Ajax en PSV.
gewoon de fik erinquote:Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Sfancta het volgende:
Het gaat pas echt problemen geven als de vuilnis niet meer wordt opgehaald.
Het meest debiele gezegde ooitquote:Op maandag 16 maart 2020 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ken je het gezegde "de uitzondering bevestigd de regel"?
Ze vragen dat niet alleen aan voor de spelers maar ook voor hunzelf hé.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik googlede op eerste divisie maar kreeg automatisch resultaten van Eredivisie. Maar dan nog is GHA een club die wel in de bovenste regionen zal zitten van de eerste divisie.
jawel, onbekende onderliggende kwalenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze weten nog niet wat de reden is dat ook jongere mensen soms heel erg ziek kunnen worden.
Bron?quote:
Het klopt ook niet. Het oorspronkelijk Latijnse gezegde luidt: exceptio probat regulam. Het werkwoord "probat" betekent hier niet "bevestigt" maar eerder "toetst", "test" of "op de proef stelt".quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef polderturk het volgende:
Gisteren een politie inval bij een Turks bruiloft in Den Haag met 500 gasten.
Hoe dom kan je zijn
Dat dit geen nieuws is in Nederland.
https://www.turkinfo.nl/d(...)virus-baskini/27060/
Deze kwam gisteren ook gewoon langsquote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef polderturk het volgende:
Hoe dom kan je zijn
Als ik rust wil ga ik daarheen. Je hoort niets, ziet niets, echt heerlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Wel mooi eigenlijk, dat het leven dat zo eenvoudig kan zijn. Is heel bevrijdend lijkt me.
Vriendin en haar ouders zijn wel van de 1 januari en 1 juli club. Zij en haar moeder weten wel hun echte geboortedatum, vader heeft geen idee.
Just a flu bro Ingrid en de kids.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
Zeker 50 kids aan het spelen op de skatebaan. En ook het buurtwinkelcentrum was mij net iets té gezellig met groepen huismoeders die (te dicht bij elkaar) aan het bijkletsen waren.
Sommige mensen snappen de ernst van de situatie nog steeds niet, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
Net even een lunchwandelingetje gemaakt, het is vrij rustig op straat. Beetje zoals op een mooie zomerzondag als iedereen naar het strand of op het water is. Tot ik bij het wijkpark kwam waar de recreatievoorzieningen voor kinderen zeer druk bezocht waren. Zeker 50 kids aan het spelen op de skatebaan. En ook het buurtwinkelcentrum was mij net iets té gezellig met groepen huismoeders die (te dicht bij elkaar) aan het bijkletsen waren.
Er is zelfs een topic overquote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef polderturk het volgende:
Hoe dom kan je zijn
Hopelijk komt daar met de toespraak van Rutte vanavond wel verandering in.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen de ernst van de situatie nog steeds niet, onvoorstelbaar.
Maffiaquote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nederland heeft net nog enkele miljoenen maskers (uit Duitsland?) kunnen kopen, de levering voor België vanuit Turkije is in Italië "zoekgeraakt".
Lijkt mij ook. Helemaal op momenten als nu, lekker overal ver vandaan en rust. Gewoon de dag leven zoals het komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als ik rust wil ga ik daarheen. Je hoort niets, ziet niets, echt heerlijk.
Ik weet niet precies hoe oud ze zijn (ergens begin 70) en ik weet niet precies wanneer ze jarig zijn (volgens mij ergens in mei en juni).quote:
Ben jij dat, Thierry?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Het oorspronkelijk Latijnse gezegde luidt: exceptio probat regulam. Het werkwoord "probat" betekent hier niet "bevestigt" maar eerder "toetst", "test" of "op de proef stelt".
Het moet dus eigenlijk zijn: "De uitzondering die de regel toetst".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |