mag nietquote:
Pas je op je vingersquote:Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef PlymouthFury het volgende:
Ga ff zagen, toch niks te halen hier
Ja mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef Nizno het volgende:
de radioversie van Hornbach is nog erger dan de tv versie
Is er ook mooi weer voorquote:
ja t was heerlijk even lekker in de zon. de vlinderstruik was al gesnoeid. De aardbeienplantjes al op orde.quote:
heuj uquote:
Ben je mooi op tijd dit jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja t was heerlijk even lekker in de zon. de vlinderstruik was al gesnoeid. De aardbeienplantjes al op orde.
De kronkelhazelaar hoeft dit jaar nog geen onderhoud en de hulst ook nog niet.
helemaal klaar nu in de tuin.
[..]
heuj u
een lichte nachtvorst kunnen ze nu wel aan aangezien het overdag toch niet meer wild gaat wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mooi op tijd dit jaar
Hopelijk krijgen we gaan late vorst zoals de afgelopen jaren
Hoi M-A
nope niet gezien. ff op imdb gekeken en ook niet een film voor mijquote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie Contagion al gezien?
en de auto is verbonden met de koelkastquote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
What a time to be alive
Vroeger uren of zelfs een dag wachten om een hele film te downloaden, nu sneller dan een korte schijtbeurt klaar
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga nog ff in de zon zitten. veel verstandiger
Die is hier ver te zoeken, net als gisterquote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef Nizno het volgende:
[[quote]Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef Nizno het volgende:
Hoe is het vandaag?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja t was heerlijk even lekker in de zon. de vlinderstruik was al gesnoeid. De aardbeienplantjes al op orde.
De kronkelhazelaar hoeft dit jaar nog geen onderhoud en de hulst ook nog niet.
helemaal klaar nu in de tuin.
[..]
heuj u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |