ja maar ik denk serieus aan om geen mandjes meer te gebruiken. maar goed als je het uitlegt zullen ze het wel begrijpen toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt denk ik een beetje aan de situatie, een jong iemand in een AH to go zullen ze daar sneller op aanspreken dan een omaatje in een dorp die de spullen in haar boodschappentrolley stopt.
Kan ook zijn dat bevoorrading in mijn appie natuurlijk pas smiddags is, dus misschien valt het mee idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik kom net terug van de appie voor eindelijk wat groente en brood, maar het was weer ruim voorradig![]()
alleen waren het chips vak, boter en de de diepvriezen leeg (op ovenfriet na)
verder nog even het winkelcentrum in voor extra lenzenvloeistof mocht dit binnenkort sluiten, maar daar was het gewoon gezellig druk
klinkt aannemelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat bevoorrading in mijn appie natuurlijk pas smiddags is, dus misschien valt het mee idd.
Mag hij uit gaan leggen aan de arbo. Je mag je ziek melden en hoeft niet te zeggen wat je hebt. Als je fysiek gezond bent, maar door deze situatie ineens paniekaanvallen hebt door pleinvrees, vertel je dat niet tegen de baas, wel tegen de arbo en je bent denk ik al wel klaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En z'n werknemers verplichten te komen werken als ze ziek zijn, dat de teamleider dan wel ff bepaald of je ziek bent.
Wegstoppen is in Nederland alleen een redelijke verdenking. Pas als je de kassa hebt gepasseerd ben je echt schuldig aan diefstal.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
spullen aan het zicht onttrekken in de supermarkt is strafbaar toch? Als je dus alles in je eigen tasje doet voordat je gaat afrekenen?
Die mandjes zijn gewoon altijd ranzig, die pak ik ook standaard gewoon vast met een opgevouwen tasje, ook al lang voor heel dit gebeurenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik denk serieus aan om geen mandjes meer te gebruiken. maar goed als je het uitlegt zullen ze het wel begrijpen toch?
In recente tijden misschien.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:24 schreef Generationalpha het volgende:
Ik verwacht een rampjaar dat zijn weerga niet kent in de wereldgeschiedenis.
ik gebruik de optie van het scannen van je eigen producten. alleen was ik wel verplicht om een keuze te maken of ik airmiles wilde verzilveren, dus toch nog contact met het scherm helaas.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik denk serieus aan om geen mandjes meer te gebruiken. maar goed als je het uitlegt zullen ze het wel begrijpen toch?
Was dat de peptalk van vandaag?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:24 schreef Generationalpha het volgende:
Goeie, ik snap dat we in de beginfase de verspreiding ook nog wel tegen moeten proberen te houden, dat daar ook zware economische klappen door gevangen zullen worden. Maar op termijn zul je mogelijk beter aan zo'n oplossing kunnen werken.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:21 schreef Kaji het volgende:
[..]
Als ouderen en zieken gewoon binnen blijven tot het is uitgewoed, maakt het toch niks uit als veel mensen besmet raken?
Qua economie zeker. Dit gaat 2008 crash evenaren.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:24 schreef Generationalpha het volgende:
Nou idd... Diep zwarte bladzijde 2020quote:Op maandag 16 maart 2020 10:24 schreef Generationalpha het volgende:
nou toch ook om de pin te activerenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik gebruik de optie van het scannen van je eigen producten. alleen was ik wel verplicht om een keuze te maken of ik airmiles wilde verzilveren, dus toch nog contact met het scherm helaas.
damnquote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef hollandia02 het volgende:
10:20
Supermarkten doen goede zaken tijdens de coronacrisis. De omzet van de Jumbo lag afgelopen vrijdag 65 procent hoger dan normaal.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Het aloude gezegde 'de een z'n dood, de ander z'n brood' gaat nog altijd prima opquote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef hollandia02 het volgende:
10:20
Supermarkten doen goede zaken tijdens de coronacrisis. De omzet van de Jumbo lag afgelopen vrijdag 65 procent hoger dan normaal.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
apple payquote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou toch ook om de pin te activeren
Toen ik nog bij de Appie werkte (7-11 jaar geleden) kwamen de versproducten 's ochtends om 4:30 uur, het brood ook voor openingstijd en de rest rond 14u 's middags.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat bevoorrading in mijn appie natuurlijk pas smiddags is, dus misschien valt het mee idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |