SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen ze in de toekomst kijken!? WOWquote:Op maandag 16 maart 2020 09:39 schreef Kreator het volgende:
Verzekeringsmaatschappij vd tegenpartij reageert na vier maanden dat ze het heel erg vinden en alles zo snel mogelijk willen doen om me te helpen met mijn letsel vanwege het ongeluk dat ik had op 15 april 2020..
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:32 schreef Kreator het volgende:
Ergens heb ik ook nog wel het gevoel dat dit hele circus door de media nog veel erger is geworden dan nodig was. Nieuws verkoopt, dus bij een supermarkt gaan staan en zeggen dat wc papier hard gaat is slim. Dat je daardoor een sneeuwbaleffect creëert is alleen maar mooi, want meer nieuws.
Geen idee hoe je het moet voorkomen, maar financieel gewin om nieuws te brengen is volgens mij niet best bij dit soort ellende.
Merci.quote:
"Verpleegsters zijn voor de fantasie verrichtingen, verpleegkundigen voor het echte werk" werd mij al eens toegebeten op de SEHquote:Op maandag 16 maart 2020 10:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
@:fietsie:
Koop een 3d printer: An Italian hospital ran out of ICU valves. A local biz brought a 3D printer to the hospital, redesigned & produced the valves in a few hours.
“At the time of writing, 10 patients are accompanied in breathing by a machine that uses a 3D printed valve.”
Moest even nadenken over de eerste alinea.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Verpleegsters zijn voor de fantasie verrichtingen, verpleegkundigen voor het echte werk" werd mij al eens toegebeten op de SEH![]()
Ja dat soort dingen zijn prima te maken, en nog relatief steriel ook na productie.
Helaas zijn ze wel "ribbelig" dus vatbaar voor aangroei van een bacteriefilm.
Dan was het toch een verpleegster.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Verpleegsters zijn voor de fantasie verrichtingen, verpleegkundigen voor het echte werk" werd mij al eens toegebeten op de SEH![]()
Ja dat soort dingen zijn prima te maken, en nog relatief steriel ook na productie.
Helaas zijn ze wel "ribbelig" dus vatbaar voor aangroei van een bacteriefilm.
dat is ultime verveling, herinner m ook nog wel van dat ik klein was, ging mn vader de stomste dingen zeggen om te doen...net zo lang tot ik hard moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Ze kan genoeg doen.. maarja.. allemaal geen zin in.
Wel herkenbaar. Jaren geleden had ik een operatie aan mijn voet, dan kan je dus nergens heen. Vooraf een stapel boeken gehaald, daar zou ik die 2 weken volledige rust wel mee doorkomen. Nauwelijks iets gelezen, maar alleen dom tv gekekenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier een dame die graag nar dr vriendinnen wil.
Want ze wordt heus niet ziek.
Toch maar niet.
Gek genoeg vinden de ouders van de vriendinnen het niet echt een probleem.
Nu verveelt ze zich want wifi doet brak.. en ze mag het niet resetten van mij.
(Want dan kan ik niet meer inloggen op werk)
Tijd om de kunst van het vervelen te leren dus.
Ze kan genoeg doen.. maarja.. allemaal geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |