Nou ja, veel mensen raken wel heel erg snel in paniek. Of zijn enorm hypochonder en bellen de dokter op omdat ze hun neus moesten snuiten.... Of dat dom is, meh, paniek zorgt er voor dat je niet meer helder nadenkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:55 schreef Nick1975 het volgende:
De domheid van mensen komt wel bovendrijven nu.
Er is slechts een dunne lijn tussen hamsteren en plunderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
paniek gedrag is een slechte raadgever
gewoon videochatten met die leuke meid van kantoor, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, sowieso thuiswerken tot 6 april bij mijn werkgever. Nou ja, dat zat er wel in natuurlijk. Ik ga wel een beetje vereenzamen zo
Veel it’ers. En dat zijn geen leuke meidenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon videochatten met die leuke meid van kantoor, toch?
Nood breekt wetquote:Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel it’ers. En dat zijn geen leuke meiden
En hem er de volgende dag inhangen. Ja man.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon videochatten met die leuke meid van kantoor, toch?
dibsquote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n eetlust is ook even wat minder dus even zien of ik een bikini body krijg.
Ja, ik vrees wel voor dergelijke taferelen. In Spanje patrouilleert het leger. Dat is duidelijk bedoeld als een signaal richting mensen met verkeerde plannen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is slechts een dunne lijn tussen hamsteren en plunderen.
Je hebt ons toch, zolang internet het doet tenminste?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, sowieso thuiswerken tot 6 april bij mijn werkgever. Nou ja, dat zat er wel in natuurlijk. Ik ga wel een beetje vereenzamen zo
oh, bummer.. ik had, 10 jaar terug alweer, wel een leuke meid op kantoor, nooit wat van gekomenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel it’ers. En dat zijn geen leuke meiden
Yupquote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is slechts een dunne lijn tussen hamsteren en plunderen.
Regelen ze hier bijtijds.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vrees wel voor dergelijke taferelen. In Spanje patrouilleert het leger. Dat is duidelijk bedoeld als een signaal richting mensen met verkeerde plannen.
Zó hoog is de nood niet. Dan liever wegkwijnenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nood breekt wet
Een iets minder leuke IT-man dan?
Je moet dan ook de receptioniste hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, bummer.. ik had, 10 jaar terug alweer, wel een leuke meid op kantoor, nooit wat van gekomen
FOK! hapert alquote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ons toch, zolang internet het doet tenminste?
we trekken elkaar er doorheenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! hapert al
Maar inderdaad, heel blij met deze sc
Daarom is doemdenken zo ongewenst, laat gewoon de BV Nederland zijn werk doen en blijf braaf thuis als je hierbij niet nodig bent.quote:
nee, die waren rcht niksquote:Op maandag 16 maart 2020 09:02 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Je moet dan ook de receptioniste hebben.
Dat hoop ik. Gezag uitstralen is niet iets dat bij de Nederlandse overheid past, maar het is nu wel even heel belangrijk.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zó hoog is de nood niet. Dan liever wegkwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |