Nou ja, veel mensen raken wel heel erg snel in paniek. Of zijn enorm hypochonder en bellen de dokter op omdat ze hun neus moesten snuiten.... Of dat dom is, meh, paniek zorgt er voor dat je niet meer helder nadenkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:55 schreef Nick1975 het volgende:
De domheid van mensen komt wel bovendrijven nu.
Er is slechts een dunne lijn tussen hamsteren en plunderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
paniek gedrag is een slechte raadgever
gewoon videochatten met die leuke meid van kantoor, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, sowieso thuiswerken tot 6 april bij mijn werkgever. Nou ja, dat zat er wel in natuurlijk. Ik ga wel een beetje vereenzamen zo
Veel it’ers. En dat zijn geen leuke meidenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon videochatten met die leuke meid van kantoor, toch?
Nood breekt wetquote:Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel it’ers. En dat zijn geen leuke meiden
En hem er de volgende dag inhangen. Ja man.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon videochatten met die leuke meid van kantoor, toch?
dibsquote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n eetlust is ook even wat minder dus even zien of ik een bikini body krijg.
Ja, ik vrees wel voor dergelijke taferelen. In Spanje patrouilleert het leger. Dat is duidelijk bedoeld als een signaal richting mensen met verkeerde plannen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is slechts een dunne lijn tussen hamsteren en plunderen.
Je hebt ons toch, zolang internet het doet tenminste?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, sowieso thuiswerken tot 6 april bij mijn werkgever. Nou ja, dat zat er wel in natuurlijk. Ik ga wel een beetje vereenzamen zo
oh, bummer.. ik had, 10 jaar terug alweer, wel een leuke meid op kantoor, nooit wat van gekomenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel it’ers. En dat zijn geen leuke meiden
Yupquote:Op maandag 16 maart 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is slechts een dunne lijn tussen hamsteren en plunderen.
Regelen ze hier bijtijds.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vrees wel voor dergelijke taferelen. In Spanje patrouilleert het leger. Dat is duidelijk bedoeld als een signaal richting mensen met verkeerde plannen.
Zķ hoog is de nood niet. Dan liever wegkwijnenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nood breekt wet
Een iets minder leuke IT-man dan?
Je moet dan ook de receptioniste hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, bummer.. ik had, 10 jaar terug alweer, wel een leuke meid op kantoor, nooit wat van gekomen
FOK! hapert alquote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ons toch, zolang internet het doet tenminste?
we trekken elkaar er doorheenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! hapert al
Maar inderdaad, heel blij met deze sc
Daarom is doemdenken zo ongewenst, laat gewoon de BV Nederland zijn werk doen en blijf braaf thuis als je hierbij niet nodig bent.quote:
nee, die waren rcht niksquote:Op maandag 16 maart 2020 09:02 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Je moet dan ook de receptioniste hebben.
Dat hoop ik. Gezag uitstralen is niet iets dat bij de Nederlandse overheid past, maar het is nu wel even heel belangrijk.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zķ hoog is de nood niet. Dan liever wegkwijnen
Ik had vanmorgen de snelweg weleens willen zienquote:Op maandag 16 maart 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Gaat lekker rustig worden op het spoor. Sinds paar dagen rijden er vrijwel alleen maar lege treinen langs ;p
* rijd op scooter richting snelweg*quote:Op maandag 16 maart 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen de snelweg weleens willen zien
hier was weinig verschil te merken.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen de snelweg weleens willen zien
Kapot schieten, als ze dat zelf al niet doen, domme Turkenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kse-bruiloft-500-man
Jezus![]()
Gretha spint van tevredenheid dezer dagen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was weinig verschil te merken.
maar hoor wel op de radio dat de files een stuk minder zijn.
toch mooi voor de stikstof uitstoot.
We gaan het allemaal wel zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is doemdenken zo ongewenst, laat gewoon de BV Nederland zijn werk doen en blijf braaf thuis als je hierbij niet nodig bent.
Een van de aanwezigen zegt tegen de krant dat ze absoluut van plan waren door te vieren. Ook toen ze hoorden dat een van de aanwezigen mogelijk besmet was met het coronavirus.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
Super domquote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een van de aanwezigen zegt tegen de krant dat ze absoluut van plan waren door te vieren. Ook toen ze hoorden dat een van de aanwezigen mogelijk besmet was met het coronavirus.
man man man, veel achterlijker kun je niet worden.
Rustag.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kapot schieten, als ze dat zelf al niet doen, domme Turken
over een paar maanden zal de overheid roepen dat het door de 100km/h komtquote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gretha spint van tevredenheid dezer dagen.
hoe denk je dat dit komtquote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gretha spint van tevredenheid dezer dagen.
Geen van de figuren die in dat soort tenten komt zal de maatschappij missenquote:
je mag het niet zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen van de figuren die in dat soort tenten komt zal de maatschappij missen
Ook zonder coronavirus
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een van de aanwezigen zegt tegen de krant dat ze absoluut van plan waren door te vieren. Ook toen ze hoorden dat een van de aanwezigen mogelijk besmet was met het coronavirus.
man man man, veel achterlijker kun je niet worden.
Ik weet niet. Of door de verminderde stikstofuitstoot. Of haar hand heeft de weg naar haar onderbroek gevondenquote:
Wat een klapharken.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
Kan wel wezen, maar een conpleet volk door een kam scheren is niet correct. Ik schaam me trouwens vaak zat voor nederlanders.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen van de figuren die in dat soort tenten komt zal de maatschappij missen
Ook zonder coronavirus
Godver.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
onze secretaresse zit hoestend en snotterend aan de balie.
Ik zeg: zou je niet naar huis gaan?
zegt ze: nee, ik ga niet voor een verkoudheid thuis blijven, er zijn al genoeg mensen die hier misbruik van maken.
GA NAAR HUIS, DOM RUND!!
Je hebt je avondeten al op? Of je hebt het gekocht?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een klapharken.
Thuiswerken heeft z'n voordelen, m'n avondeten vast binnen.Ben benieuwd hoe schoon m'n huis na deze week is.
Gewoon naar huis sturen jaquote:Op maandag 16 maart 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
onze secretaresse zit hoestend en snotterend aan de balie.
Ik zeg: zou je niet naar huis gaan?
zegt ze: nee, ik ga niet voor een verkoudheid thuis blijven, er zijn al genoeg mensen die hier misbruik van maken.
GA NAAR HUIS, DOM RUND!!
Als in "in huis" binnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je avondeten al op? Of je hebt het gekocht?
Ben je weleens in de buurt van die tent geweest? Dat is echt allemaal tuig, zonder uitzonderingquote:Op maandag 16 maart 2020 09:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar een conpleet volk door een kam scheren is niet correct. Ik schaam me trouwens vaak zat voor nederlanders.
Compleet volk? De idioten die naar die bruiloft gingen zal je bedoelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar een conpleet volk door een kam scheren is niet correct. Ik schaam me trouwens vaak zat voor nederlanders.
die klote turken moeten sowieso eens keihard aangepakt worden met die gestoorde bruiloften waar ze denken boven de wet staan. ga dat doen in Erdogod z'n beloofde land aubquote:Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus![]()
vorige week hebben we er ook al 1 weg moeten sturen die maar lekker stoer bleef doen "ah stel je niet aan voor een griepje"quote:
Mijn moeder vliegt straks naar huis, zijn al ingecheckt en alles gelukkigquote:Op maandag 16 maart 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benidorm is dan ook wel een disaster waiting to happen.
Ik heb een kraaiennest op m'n dak. Ik heb al langere tijd dat wanneer ik op de wc zit ik een soort geritsel en gekras hoor. Ik dacht eerst echt dat m'n wc-pot van de muur kwam, of dat er een stuk plafond loskwam. Nu hoorde ik van het weekend duidelijk een kraai kraaien, dus denk dat zij daar bezig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, alle vogels uit de buurt hebben mijn dak uitgekozen om nestjes onder te maken. Wat een tyfusherrie maken die beesten
Mensenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week hebben we er ook al 1 weg moeten sturen die maar lekker stoer bleef doen "ah stel je niet aan voor een griepje"
Mijn moeder wil op de kinderen van oudcollega's gaan passen. Ik wil dat niet hebbenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder vliegt straks naar huis, zijn al ingecheckt en alles gelukkig
Eindelijk doet ze eens niet eigenwijs
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder vliegt straks naar huis, zijn al ingecheckt en alles gelukkig
Eindelijk doet ze eens niet eigenwijs
Kraaiennest in je ventilatiekanaalquote:Op maandag 16 maart 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kraaiennest op m'n dak. Ik heb al langere tijd dat wanneer ik op de wc zit ik een soort geritsel en gekras hoor. Ik dacht eerst echt dat m'n wc-pot van de muur kwam, of dat er een stuk plafond loskwam. Nu hoorde ik van het weekend duidelijk een kraai kraaien, dus denk dat zij daar bezig zijn.
Liggen nog lekker te tukken johquote:Op maandag 16 maart 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Sommige collega's verdwijnen echt complet van de radar als ze thuis werken.
Niet doen neequote:Op maandag 16 maart 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder wil op de kinderen van oudcollega's gaan passen. Ik wil dat niet hebben
Ik ben wel een beetje bang dat dit steeds erger wordt naarmate mensen langer thuiswerken.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen nog lekker te tukken joh
Ditquote:Op maandag 16 maart 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen nog lekker te tukken joh
En niemand die ze een tik op de vingers geeft.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat dit steeds erger wordt naarmate mensen langer thuiswerken.
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kraaiennest in je ventilatiekanaal
quote:
Veel managers zijn softies.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En niemand die ze een tik op de vingers geeft.
Dan heb je ook wel een niveautje medewerker hoorquote:
Mijn mensen werken momenteel 18 uur per dag, ook lekkere roofbouw.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat dit steeds erger wordt naarmate mensen langer thuiswerken.
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 16 maart 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn mensen werken momenteel 18 uur per dag, ook lekkere roofbouw.
kom maar opquote:Op maandag 16 maart 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat mij maar een dagje aan het roer staan.
Is bij mij schering en inslag.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn mensen werken momenteel 18 uur per dag, ook lekkere roofbouw.
"Buurman? Nee, al een tijdje niet gezien. Misschien zit 'ie in quarantaine?"quote:Op maandag 16 maart 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
als ik nu mijn bovenbuurman vermoord valt het waarschijnlijk niemand op dat ze hem niet meer zien
De gevolgen van Corona zijn duidelijk zichtbaar: er ligt nog geen handdoek op een bedje om het alvast te claimenquote:
Ja maar dat is op een schip, dit is de olietanker Nederland zelf.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is bij mij schering en inslag.
Weinig medelijden mee
Ze gaat het echt doen hoor. Dat is zo iemand die altijd anderen moet helpen en geen nee kan zeggen.quote:
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Buurman? Nee, al een tijdje niet gezien. Misschien zit 'ie in quarantaine?"
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
als ik nu mijn bovenbuurman vermoord valt het waarschijnlijk niemand op dat ze hem niet meer zien
Het is alleen maar mijn verwachting, maar ik denk wel dat mensen de ruimte die ze krijgen ge- of misbruiken. Beetje de menselijke aard.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel een niveautje medewerker hoor
Al m'n klanten zitten volgens mij ķķk thuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Wat een drukte hier trouwens voor een maandagochtend
Ik ga zo ook weer naar huis.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het hoogst noodzakelijke gedaan en ben weer naar huis gegaan
kan jij thuiswerken karzai?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:48 schreef Karzai het volgende:
Ja die rijen ookquote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ende-weken~b3d448c9/
Sommige mensen zouden verboden moeten worden om zich voort te planten.
Jij hebt op kantoor even zitten schijten en weer naar huis?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:48 schreef Karzai het volgende:
maar je hebt nu gestuurd dat je niet meer komt?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik kan niet thuis werken, maar het is niet altijd even druk
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt op kantoor even zitten schijten en weer naar huis?
nee sommige dingen moeten dagelijks gebeurenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je hebt nu gestuurd dat je niet meer komt?
Beter dat ze het wel halen dan dat we ineens allemaal paranoīde lui hebben rondlopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Eens, zijn ook niet de mensen die ons door de crisis heen moeten helpen dus laat ze maar lekker thuis onder verdoving, lopen ze in ieder geval niet in de weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dat ze het wel halen dan dat we ineens allemaal paranoīde lui hebben rondlopen.
hoeveel gram zou Mo nog in huis gehaald hebben?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dat ze het wel halen dan dat we ineens allemaal paranoīde lui hebben rondlopen.
Treurigquote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
Nicequote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
in venetie kan je nu de vissen zien
[ afbeelding ]
Natuurlijke selectie.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Het maximale"?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel gram zou Mo nog in huis gehaald hebben?
Mwah, ik denk dat je de aantallen functionerende gebruikers onderschat.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens, zijn ook niet de mensen die ons door de crisis heen moeten helpen dus laat ze maar lekker thuis onder verdoving, lopen ze in ieder geval niet in de weg.
ftfyquote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
op een foto vanin venetie kan je nu de vissen zien
[ afbeelding ]
Of een hont te nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
De zorg heeft het al zwaar zat, laat die verslaafden maar even door schuifelen zo.quote:
wie?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hoekstra staat klaar om te helpen
geen idee, ik weet niet waar je het over hebtquote:
ik zei dat ik hoop dat de klm het gaat redden en dan hoekstra klaar staat om te helpenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet waar je het over hebt
Minister.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet waar je het over hebt
Shell en klm zijn wel safe hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei dat ik hoop dat de klm het gaat redden en dan hoekstra klaar staat om te helpen
Twee uur geleden lag er hier nog zat.quote:
Shell wel. KLM zal hard steun van de overheid nodig hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Shell en klm zijn wel safe hoor
de groothandels die normaal aan de horeca leveren hebben voorraad zatquote:
Oh ben er ook niet bang voorquote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee uur geleden lag er hier nog zat.
Die krijgen ze sowiesoquote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shell wel. KLM zal hard steun van de overheid nodig hebben.
gisteren is blijkbaar al flybe omgevallen. of soortgelijke naam.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FlyBe was sowieso omgevallen. Die konden geen nieuwe investeerders meer vinden.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren is blijkbaar al flybe omgevallen. of soortgelijke naam.
Lekker die koude lucht van buiten in je bakkes iedere haltequote:Op maandag 16 maart 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens
10:07
Trampassagiers hoeven niet meer op de knoppen te drukken in de Haagse trams. Dat laat HTM weten. De deuren gaan bij iedere halte automatisch open.
Je moeder komt langs?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg eten maar of ik daar zo blij mee moet zijn
Frisse lucht.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker die koude lucht van buiten in je bakkes iedere halte
Stoppen bij elke halte is standaard in Boedapest. Ben hier altijd in verwarring dat het niet gebeurtquote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker die koude lucht van buiten in je bakkes iedere halte
oh. dat wist ik nietquote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FlyBe was sowieso omgevallen. Die konden geen nieuwe investeerders meer vinden.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus die vogels maken elkaar af onder mijn dak.
Toen ik donderdag met de bus naar huis toe ging heeft de buschauffeur bij sommige haltes gewoon 5 minuten stilgestaan omdat die anders veel te snel zou zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoppen bij elke halte is standaard in Boedapest. Ben hier altijd in verwarring dat het niet gebeurt
Nope. Verhuizers kunnen nu nog werken, maar dat kan zomaar veranderen. Vandaag eens bellen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Weet je al hoe je je verhuizing gaat regelen eigenlijk?
Ja en als ie dan niet stopt ben je van slagquote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoppen bij elke halte is standaard in Boedapest. Ben hier altijd in verwarring dat het niet gebeurt
Ja, da’s ook best wel kut als kleine zelfstandige. Ik ben blij dat het bedrijf van mijn broer nog niet dicht hoeft. Al hebben ze voldoende financiële buffers om de klap op te vangen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. dat wist ik nietZag vandaag geloof ik een huilende medewerkster voorbij komen.
gisteren ook een huilende snackbarhouder dacht ik om het dichtgaan. Hij zei heb er zo hard voor gwerkt
117?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik donderdag met de bus naar huis toe ging heeft de buschauffeur bij sommige haltes gewoon 5 minuten stilgestaan omdat die anders veel te snel zou zijn![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en als ie dan niet stopt ben je van slag
Goedemorgen meneer hier is uw slaapkamer.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ik werd door een van mn meubel leveranciers net gebeld dat ze de meubels alleen tot aan de voordeur leveren.
Gelukkig is t alleen een salontafelVrees alleen beetje voor mn eettafel. Maar nog geen idee wanneer die komt.
Ik ben ook écht blij dat het werk hier gewoon door kan gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s ook best wel kut als kleine zelfstandige. Ik ben blij dat het bedrijf van mijn broer nog niet dicht hoeft. Al hebben ze voldoende financiële buffers om de klap op te vangen.
Shell heeft geld zat ja. Trekken ze gewoon uit hun kontzak.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vertrok al te laat van het station, heeft bij 3 haltes ofzo 5 minuten stilgestaan en was alsnog 10 minuten te vroegquote:
de dure tas? :pquote:Op maandag 16 maart 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
vrijdag een tas besteld.
"voor 23:59 besteld, morgen in huis!"
niet dus.
mwa, valt best mee.quote:
nou ja misschien helft van het personeel volgens rivm richtlijnen thuis :pquote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, valt best mee.
maar je moet beweren dat je binnen een dag levert als je 2 dagen later nog steeds geen t&t code hebt verstuurd..
Ja snap ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
Mijn keuken komt volgende maand, maak mij zorgen
dat kan, maar dan nog kun je even een mailtje sturen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja misschien helft van het personeel volgens rivm richtlijnen thuis :p
Hoezo wil je op vakantie dan?
ja langzaam is het besef hier ingedaald. wij zijn nu epicentrum dus het is niet sociaal om te reizen,quote:Op maandag 16 maart 2020 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)_4GGW5hnrNJEH-RAlvUU
Daar gaan we bitterbal. Streep erdoor
Je bitterballetjes zijn ingedaald?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja langzaam is het besef hier ingedaald.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je bitterballetjes zijn ingedaald?
Niet zo naar doen tegen dat meisjequote:Op maandag 16 maart 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je bitterballetjes zijn ingedaald?
Denk dat ik mijn vakantie begin juni ook wel kan vergetenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja langzaam is het besef hier ingedaald. wij zijn nu epicentrum dus het is niet sociaal om te reizen,
Paar weken terug vroeg ik al die wereldverbeteraars op dat eiland nog of het wel netjes was om nog te reizen en toen vonden ze me maar iemand die paniek zaaide. Nu roepen die zelfde mensen dat we niet meer naar dat eiland mogen komen![]()
Zo vaak in die bus gezetenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vertrok al te laat van het station, heeft bij 3 haltes ofzo 5 minuten stilgestaan en was alsnog 10 minuten te vroeg
dit gaat lang duren. hebben ze gister 3 weken gezegd dus al die horeca ondernemers denken over 3 weken weer te kunnen draaienquote:Op maandag 16 maart 2020 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn vakantie begin juni ook wel kan vergeten
ik plan voorlopig maar even niks.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is een utopiequote:Op maandag 16 maart 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit gaat lang duren. hebben ze gister 3 weken gezegd dus al die horeca ondernemers denken over 3 weken weer te kunnen draaien
Misschien dat dat tegen die tijd weer een beetje op gang komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik plan voorlopig maar even niks.
Ik heb wel een entreekaart voor een toernooi eind mei, maar ik ben benieuwd of dat uberhaupt nog gaat gebeuren
misschien wel, maar alle competities liggen nu stil. als die ook nog ingehaald zouden moeten worden, dan schuift alles op.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien dat dat tegen die tijd weer een beetje op gang komt.
Ik heb mijn twijfels voor juli, maar ik ga vanavond toch de boot maar even boeken. Als het wél doorgaat en we kunnen niet, slaan we onszelf ook voor onze kop.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voorn boot?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels voor juli, maar ik ga vanavond toch de boot maar even boeken. Als het wél doorgaat en we kunnen niet, slaan we onszelf ook voor onze kop.
Die naar Engeland.quote:
Alle rederijen bieden nu gratis wijzigen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels voor juli, maar ik ga vanavond toch de boot maar even boeken. Als het wél doorgaat en we kunnen niet, slaan we onszelf ook voor onze kop.
Ja, nu. Ik calculeer liever zoveel mogelijk in, wie weet hoe het er over een paar maanden voorstaat. (Aangezien ik ook niet kan roepen dat ik het al vķķr de pleuris uitbrak had geboekt)quote:Op maandag 16 maart 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle rederijen bieden nu gratis wijzigen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
nog niks van P&O gehoord andersquote:Op maandag 16 maart 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle rederijen bieden nu gratis wijzigen.
ik ga nu ook cancelen:Pquote:Op maandag 16 maart 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, wel. Hull is geannuleerd. Geld staat als krediet voor een later alsnog te maken minicruise
Ik vraag me nog steeds af hoe dat zit met het resterende bedrag betalen voor vakantie.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga nu ook cancelen:P
als de site meewerkt![]()
Gelukkig lach je er nog bij.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga nu ook cancelen:P
als de site meewerkt![]()
Ja, zelfs als je het land binnenkomt, wordt het toch niet de vakantie die je graag wil.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan.
godver. maar goed. het is onverantwoord om te gaan.
Nou je hebt gewoon kans dat je een van de personen bent die de locals gaat besmetten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zelfs als je het land binnenkomt, wordt het toch niet de vakantie die je graag wil.
Wijs besluitquote:Op maandag 16 maart 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan.
godver. maar goed. het is onverantwoord om te gaan.
Martquote:
Thailand zal toch ook besmettingen hebben?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je hebt gewoon kans dat je een van de personen bent die de locals gaat besmetten.
wij willen nu ook niet dat de risicogroepen hier komen.
Je hebt een veel grotere kans dat je daarvan beschuldigd gaat worden in ieder geval. Dan maakt het al niet meer uit of het waar isquote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Nou je hebt gewoon kans dat je een van de personen bent die de locals gaat besmetten.
ja maar ze zeggen echt toch een stuk minder hier.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thailand zal toch ook besmettingen hebben?
We willen geen bitterballenlynchpartijquote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt een veel grotere kans dat je daarvan beschuldigd gaat worden in ieder geval. Dan maakt het al niet meer uit of het waar is
Nee dat zou zonde zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We willen geen bitterballenlynchpartij
Geprakte bitterballen, kan je zo op een broodje doen en naar binnen schuiven.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We willen geen bitterballenlynchpartij
Daar liepen m’n ouders ook tegenaan in ‘Namquote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt een veel grotere kans dat je daarvan beschuldigd gaat worden in ieder geval. Dan maakt het al niet meer uit of het waar is
Trek in bitterballen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar liepen m’n ouders ook tegenaan in ‘Nam
Zie daar heb je het alquote:Op maandag 16 maart 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar liepen m’n ouders ook tegenaan in ‘Nam
Volgens mij zijn ze ook al bezig voor een complete lockdown van Frankrijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef crv het volgende:
ik krijg net een bericht door dat men er druk over aan het vergaderen is om Haut-RHIN (FRANKRIJK) in Quarantaine te zetten.
Met dank aan een stel geloofsidioten die 2 weken terug hier in de burt een megabijeenkomst hebben gehouden en het zo door de regio en over de grenzen hebben verspreid
En je bent natuurlijk een vieze smerige buitenlander daar, dus ze zullen je sowieso al scheef aankijken nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
nou ja terecht wel een beetje. Als je nu nog gaat heb je gewoon grote kans dat je het virus meeneemt. Hoewel de thaise gezondheidszorg goed is in normale situaties kunnen ze dit denk ik niet aan
ja daar was ik niet bang voor. zeker niet opdat eiland. maar het is gewoon niet tof. We zijn daar altijd welkom om in alle vrijheid te zijn.moeten de thai dan ook beschermenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk een vieze smerige buitenlander daar, dus ze zullen je sowieso al scheef aankijken nu.
Beetje dom kijken dan zien ze het verschil niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk een vieze smerige buitenlander daar, dus ze zullen je sowieso al scheef aankijken nu.
in ieder geval hier, Elzass was al risico gebied door die idiotenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook al bezig voor een complete lockdown van Frankrijk.
TACHTIG graden en moesson.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed misschien kan ik in juli ofzo. Geen idee hoe het dan daar is
maar nu krijgen ze je geld ook niet. En dat willen ze ook wel graag hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar was ik niet bang voor. zeker niet opdat eiland. maar het is gewoon niet tof. We zijn daar altijd welkom om in alle vrijheid te zijn.moeten de thai dan ook beschermen
Jij had toch sowieso een week of 10 vrij?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg net een mail van de baas dat we allemaal moeten gaan thuiswerken
* FranticDJ zet ship simulator aan
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg net een mail van de baas dat we allemaal moeten gaan thuiswerken
* FranticDJ zet ship simulator aan
Denk dat het nog wel een jaartje gaat duren.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed misschien kan ik in juli ofzo. Geen idee hoe het dan daar is
jawel maar stel dat ze situaties krijgen als italie waar de gezondheidszorg vast loopt.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar nu krijgen ze je geld ook niet. En dat willen ze ook wel graag hebben.
Yup. Maar aflossingen zijn tot 6 april ook van de baan. Lullig als je deze week naar huis moest.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ji
[..]
Jij had toch sowieso een week of 10 vrij?
quote:Thailand Coronavirus Updates: Bracing For The Worst, Poor Foreigners In The Country, The Stateless And Thais With No Access To Universal Health Care Will Most Probably Die!
https://www.thailandmedic(...)TW2kPQ_2oxK4lF7l1wW8
AH zoquote:Op maandag 16 maart 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup. Maar aflossingen zijn tot 6 april ook van de baan. Lullig als je deze week naar huis moest.
Nee klopt, er zijn gewoon veel te veel Thai ook. Of bedoel je dat niet?quote:
nee :pquote:Op maandag 16 maart 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, er zijn gewoon veel te veel Thai ook. Of bedoel je dat niet?
Nou ja, voor jou maakt het nu niet meer uit natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p
maar hoop dat ze snel de grenzen dichtgooien. zullen ze ook wel gaan doen
daarom gooien we ook alles dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, kappen met die onzin verspreiden, dat maakt mensen onnodig bang.
je geloof dat het allemaal niet zo ernstig is?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo hebben we geen keuze meer zul je bedoelen.
Al die trouwende turken hebben er alvast schijt aanquote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geloof dat het allemaal niet zo ernstig is?
Klopt. Lekker lunsj0n op het balkonnetjequote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
ik wil ook thuis werken.
heerlijk weertje zo
Ik zit in het oog van de storm schat, heb echter geen behoefte aan paniek.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geloof dat het allemaal niet zo ernstig is?
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef G-Pier het volgende:
Enkele van mijn hele diensten zijn veranderd in splitdiensten en één shift is geannuleerd, vanaf eind maart (begin zomerdienstregeling) is het gedaan voor mijn werk bij de andere airlines en word ik in een 'dedicated' groepje gezet voor een Russische airline omdat zij de enige zijn die (nog) consistent vliegen uit ons klantenbestand.
Leuke minicruises zijn dat. Kan ik iedereen aanraden.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, wel. Hull is geannuleerd. Geld staat als krediet voor een later alsnog te maken minicruise
Vind je? Tig uur op zo'n klotsende boot, alles is er duur, en dan een paar uur door Newcastle hollen en weer terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:01 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Leuke minicruises zijn dat. Kan ik iedereen aanraden.
Geepiequote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef G-Pier het volgende:
Enkele van mijn hele diensten zijn veranderd in splitdiensten en één shift is geannuleerd, vanaf eind maart (begin zomerdienstregeling) is het gedaan voor mijn werk bij de andere airlines en word ik in een 'dedicated' groepje gezet voor een Russische airline omdat zij de enige zijn die (nog) consistent vliegen uit ons klantenbestand.
Ik werk als grondsteward bij een bedrijf die services aanbiedt voor andere airlines. Onze klanten zijn airlines waar wij voor inchecken, boarden, bagage laden, bagage opsporen etc. Medewerkers krijgen enkele airlines toegewezen die zij doen, niet iedereen heeft hetzelfde werkprofiel.quote:
Tussen de gillende ANWB vrouwen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je? Tig uur op zo'n klotsende boot, alles is er duur, en dan een paar uur door Newcastle hollen en weer terug.
Hull <> Newcastle.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je? Tig uur op zo'n klotsende boot, alles is er duur, en dan een paar uur door Newcastle hollen en weer terug.
Niks mis met het boot deelquote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop dat je genoeg werk blijft krijgen danquote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik werk als grondsteward bij een bedrijf die services aanbiedt voor andere airlines. Onze klanten zijn airlines waar wij voor inchecken, boarden, bagage laden, bagage opsporen etc. Medewerkers krijgen enkele airlines toegewezen die zij doen, niet iedereen heeft hetzelfde werkprofiel.
Wij hebben een handjevol airlines die veel minder vliegen waardoor veel mensen al geen diensten hebben maar omdat ik een airline kan die weinig mensen doen (een Russische) krijg ik nog wel veel diensten. Echter hebben wij mensen met zowel een tijdelijk als vast contract dus het is afwachten wanneer er mensen op non-actief worden gesteld of worden ontslagen.
Het is dat ze vrij veel aardgas hebben anders was Thailand gelijk failliet met die miljarden toeristenindustrie.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p
maar hoop dat ze snel de grenzen dichtgooien. zullen ze ook wel gaan doen
Pfoe slechte sector om nu te werken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik werk als grondsteward bij een bedrijf die services aanbiedt voor andere airlines. Onze klanten zijn airlines waar wij voor inchecken, boarden, bagage laden, bagage opsporen etc. Medewerkers krijgen enkele airlines toegewezen die zij doen, niet iedereen heeft hetzelfde werkprofiel.
Wij hebben een handjevol airlines die veel minder vliegen waardoor veel mensen al geen diensten hebben maar omdat ik een airline kan die weinig mensen doen (een Russische) krijg ik nog wel veel diensten. Echter hebben wij mensen met zowel een tijdelijk als vast contract dus het is afwachten wanneer er mensen op non-actief worden gesteld of worden ontslagen.
Varen vind ik gewoon leuk.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeilen is het summun van varen in mijn optiek.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:08 schreef Karzai het volgende:
Uurtje naar vlieland dan is het wel leuk geweest
Als het nou zeilboot was, lekker rustig geen ronkende motor
Betere hut regelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Meestal is de HVAC luider dan de motor 😬
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat je genoeg werk blijft krijgen dan
Veel mensen met een tijdelijk contract zijn nuluren (zoals ik) en worden zo veel mogelijk thuis gelaten, alle gates worden zo veel mogelijk met maar één grondsteward(ess) gedaan en waar mogelijk worden er vaste mensen ingewerkt in 'mijn' groep (waar voor mij nog veel uren uit te halen valt). Er zijn mensen tijdens hun dienst naar huis gestuurd wegens geen werk en zelf vraag ik mij ook af hoe lang ik er nog rondloop.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfoe slechte sector om nu te werken.
Zodat de motor luider is?quote:
Ja Hull heb ik naar York gedaan, is wel wat korter maar toch.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hull <> Newcastle.
Trouwens minicruises naar Newcastle zijn OOK tof. Maar dat hebben we al vier keer gedaan
Bah, ben gewoon goeie schuiten gewend. Dit was mijn laatste:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zodat de motor luider is?
Ik kan gewoon t klepje dicht zetten
Heb zelfs vaak dat ik thuis de eerste paar dagen niet kan slapen omdat er te weinig kabaal is
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Bah, ben gewoon goeie schuiten gewend. Dit was mijn laatste:
[ afbeelding ]
leuk bootje.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Bah, ben gewoon goeie schuiten gewend. Dit was mijn laatste:
[ afbeelding ]
Tig keer in Esbjerg geweest met de Jan Steen. Leuk stadje.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk bootje.
Mn laatste vakantie in Esbjerg was wat dat betreft wel mooi. Ik keek uit over de haven en die is ongeveer compleet ingericht voor de offshore wind parken. lagen ook een paar mooie bootjes
wat is je positie aan boord dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:21 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Tig keer in Esbjerg geweest met de Jan Steen. Leuk stadje.
de stad op zich vond ik niet heel bijzonder, maar de omgeving er omheen was wel heel mooiquote:Op maandag 16 maart 2020 12:21 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Tig keer in Esbjerg geweest met de Jan Steen. Leuk stadje.
Ahquote:Op maandag 16 maart 2020 12:22 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Een tijd ETO geweest, jaartje of zes.
zegt me allemaal niksquote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah
Lampjes draaien voor gevorderden
* FranticDJ geeft leiding aan t nautische departement
Dat is bij de meeste havenstedenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de stad op zich vond ik niet heel bijzonder, maar de omgeving er omheen was wel heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |