Je zit toch altijd al thuis in quarantaine?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mood
GMTAquote:Op maandag 16 maart 2020 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit toch altijd al thuis in quarantaine?
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Is heel raar misschien, maar omdat ik overdag veel thuis ben ga ik doordeweeks en in het weekend de deur uit.
En dan heb ik een jaar lang een angststoornis gehad waarmee het net weer wat beter ging en die zit nu weer tegen het plafonddus sorry dat ik het ook een beetje klote vind.
O en het werk is ook opgedroogd dus afleiding heb ik ook niet meer.
Maar goed, ik mag blijkbaar niks zeggen en jullie manische tripje niet vergallen met een grappig filmpje.
Het is goed met je.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:52 schreef Californium het volgende:
Zow! Teentjes! Maar goed dat wij alles kunnen ruiken via de Fok
Succes met afleiding vinden
Ik denk dat ik het na 2 dagen al helemaal zat benquote:Op maandag 16 maart 2020 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste dag van week 2 van thuiswerken. Vooralsnog genoeg werk te doen, dus ik hoef mij niet te vervelen.
Bij mijn vorige werk, werkte ik er 2 op kantoor en 3 thuis. Dus ik ben wel wat gewend.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het na 2 dagen al helemaal zat ben
Na 1 dag kriebelt het bij mij vaak al, het face-to-face contact mis ik dan echt.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk, werkte ik er 2 op kantoor en 3 thuis. Dus ik ben wel wat gewend.
Dat laatste is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:59 schreef STING het volgende:
[..]
Na 1 dag kriebelt het bij mij vaak al, het face-to-face contact mis ik dan echt.
Maar we gaan wat meer conference calls houden, kijken of dat helpt. Mits er voldoende netwerk capaciteit that is.. anders netflixen & gamen
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Is heel raar misschien, maar omdat ik overdag veel thuis ben ga ik doordeweeks en in het weekend de deur uit.
En dan heb ik een jaar lang een angststoornis gehad waarmee het net weer wat beter ging en die zit nu weer tegen het plafonddus sorry dat ik het ook een beetje klote vind.
O en het werk is ook opgedroogd dus afleiding heb ik ook niet meer.
Maar goed, ik mag blijkbaar niks zeggen en jullie manische tripje niet vergallen met een grappig filmpje.
Mensen die denken dat dit 2 weken gaat duren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het na 2 dagen al helemaal zat ben
Het zijn 3 wekenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit 2 weken gaat duren.
Ik verwacht daarna nog wel een verlenging.quote:
van 3 maandenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht daarna nog wel een verlenging.
Hangt er vanaf of mensen inderdaad thuisblijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht daarna nog wel een verlenging.
Ik vrees pas op 6 april eventueel weer naar het werk jaquote:Op maandag 16 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit 2 weken gaat duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |