Nee hoor. Het leven is daar nog steeds niet als voorheen en het is zo weer terug zonder maatregelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
China lijkt er binnen drie maanden wel klaar mee
Schandalig.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van die figuren die met 1 vinger typen.
ik denk dat in april al weer positieve cijfers zullen komen en dat eind mei horeca langzaam weer open gaatquote:Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef VacaLoca het volgende:
Overal in 't land nog fysiek spoedoverleg vandaag
Wishful thinking.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:18 schreef asco het volgende:
Allemaal van die mensen die het nu nog steeds niet bevatten terwijl je dit al weken hebt zien aankomen.![]()
Hopelijk worden we hier met z´n allen eens wat minder arrogant en naïef van.
Lijkt ja. Eens kijken wat er gebeurt als ze weer terug gaan naar hun normale leven. Misschien komt dan de 2e golf en kan alles weer in lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
China lijkt er binnen drie maanden wel klaar mee
De arrogantie is onmetelijk in dit land...quote:Op maandag 16 maart 2020 07:18 schreef asco het volgende:
Allemaal van die mensen die het nu nog steeds niet bevatten terwijl je dit al weken hebt zien aankomen.![]()
Juist. Zal hier door de volksaard niet gaan gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:17 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Omdat die binnen no time een paar miljoenensteden op lockdown hebben gezet. Gelijk een paar ziekenhuizen uit de grond hebben gestampt en rigoreus hebben gehandeld.
Die kun je wel even zonder mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hoe zit het met beroepen die geen anderhalve meter afstand kunnen houden? (kappers/fysiotherapeuten/tandartsen /etc) Moeten die ook allemaal verplicht thuuiszitten?
Ja, alleen in geval van spoedeisende gevallen gaan die door.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hoe zit het met beroepen die geen anderhalve meter afstand kunnen houden? (kappers/fysiotherapeuten/tandartsen /etc) Moeten die ook allemaal verplicht thuuiszitten?
Tandartsen iet echt hoor, die zijn ook gewoon open voor spoedgevallenquote:
Spoedeisende kapbeurten etcquote:Op maandag 16 maart 2020 07:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, alleen in geval van spoedeisende gevallen gaan die door.
Iedereen beleeft het anders. Of je bent volkomen in paniek. Of je haalt je schouders op.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De arrogantie is onmetelijk in dit land...
Als je deze reactie leest terwijl je net online komt en kut hebt geslapen, begint de dag wel met een glimlach.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, alleen in geval van spoedeisende gevallen gaan die door.
Allemaal mensen opgeroepen voor dienstplicht die met spoed hun hoofd kort moeten laten scheren.quote:
Want? Verliezen betekent geen winstbelasting, over het algemeen minder personeel dus ook minder loonbelasting en meer uitkeringen...quote:Op maandag 16 maart 2020 07:22 schreef -Chakotay- het volgende:
alle verliezen die bedrijven maken is potentieel winst voor de overheid
of zie ik dat verkeerd?
ja ok spoedgevallen maar al die domme controles kunnen geskipped wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tandartsen iet echt hoor, die zijn ook gewoon open voor spoedgevallen
drie weken pijn in je bek is ook kut.... kan je heel je prepvoorraad door de blender gooien
is ook zonde
Ik zag het wel aankomen en vind ook dat het nodig is. Maar alsnog kan ik het niet bevatten. Het is gewoon een onwerkelijke situatie. Niemand weet hoe het gaat lopen nu omdat niemand dit eerder heeft meegemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:18 schreef asco het volgende:
Bel je apotheek.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:23 schreef 22 het volgende:
Ik gebruik flixotide tegen astma, maar op AD lees ik dat mensen geen ibuprofen moeten slikken omdat dat een ontstekingsremmer is. Dit schijnt het virus te kunnen verergeren.
Nu vraag ik me af of ik tijdelijk niet beter kan stoppen met flixotide.
Nood-permanentjequote:Op maandag 16 maart 2020 07:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allemaal mensen opgeroepen voor dienstplicht die met spoed hun hoofd kort moeten laten scheren.
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen beleeft het anders. Of je bent volkomen in paniek. Of je haalt je schouders op.
0 arrogantie.
Er gaan heel veel Nederlanders (onnodig) dood. Dat is wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zag het wel aankomen en vind ook dat het nodig is. Maar alsnog kan ik het niet bevatten. Het is gewoon een onwerkelijke situatie. Niemand weet hoe het gaat lopen nu omdat niemand dit eerder heeft meegemaakt.
Ik voorspel een hoop uitgroei tijdens deze periode en mensen die door de mand vallen en toch opeens al jaren grijs blijken te zijn. 😁quote:
Op dat vlak verwacht ik sowieso bloedbaden, ouders die hun ouderschap nog eens herevalueren nu ze er ineens zelf voor moeten zorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik voorspel een hoop uitgroei tijdens deze periode en mensen die door de mand vallen en toch opeens al jaren grijs blijken te zijn. 😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |