Mwah valt wel mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks hon!!
Ik heb toevallig wat extra tijd de komende 3 weken.
[..]
Spannende tijden.
Ik zie geen idioten. Ben je weer in de spiegel aan het kijkenquote:
Bedankt nog, was echt lekker.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 06:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga nog even met mijn ogen dicht nagenieten.
Eensquote:
Jij ging weg zei je. Ga danquote:
Gezellig, dan hoop ik je vaak hier te zien. Ook thuis aan het werk?quote:Op maandag 16 maart 2020 06:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks hon!!
Ik heb toevallig wat extra tijd de komende 3 weken.
[..]
Spannende tijden.
Hoi Mario, heb je weer downtime gehaald vannacht?quote:
Ik ben vandaag niet thuisquote:Op maandag 16 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Vinden jullie het fijn om thuis te werken?
Je hebt in ieder geval tijd over nu het reizen komt te vervallen, kinderen niet naar school hoeven te worden gebracht.
Ik ben er nu, maar heb eigenlijk totaal geen zinquote:Op maandag 16 maart 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, dan hoop ik je vaak hier te zien. Ook thuis aan het werk?
Ben heel benieuwd hoe alle werkende ouders dit op gaan lossen met hun kinderen/kind
[..]
Hoi Mario, heb je weer downtime gehaald vannacht?
Niemand begrijpt dit m probeer het eens in het Nederlands.quote:
Het is meestal wel relaxed maar drie weken is toch anders dan twee dagen in de week. Plus m'n kind wil ook aandacht en dat wil hij vaak alleen op het moment dat ik in telefonisch overleg zitquote:Op maandag 16 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Vinden jullie het fijn om thuis te werken?
Je hebt in ieder geval tijd over nu het reizen komt te vervallen, kinderen niet naar school hoeven te worden gebracht.
Hey Haags, O, jij bent gewoon naar het werk.quote:
ff kletsen is toch leuk tussen het werken en de series kijken in.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:27 schreef moemoe het volgende:
.
[..]
Ik ben er nu, maar heb eigenlijk totaal geen zin.
Had beter een leuke serie kunnen kijken in plaats van punten verzamelen.
Thuiswerken gaat niet bij wat ik doorgaans doe. Bij jou wel?
Ja, drie weken is lang he.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand begrijpt dit m probeer het eens in het Nederlands.
[..]
Het is meestal wel relaxed maar drie weken is toch anders dan twee dagen in de week. Plus m'n kind wil ook aandacht en dat wil hij vaak alleen op het moment dat ik in telefonisch overleg zit
Focus op de bolkquote:Op maandag 16 maart 2020 06:29 schreef moemoe het volgende:
Ik probeer ook niet continu met corona bezig te zijn, een beetje focus op andere dingen mag best.
Dat zeker.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags, O, jij bent gewoon naar het werk.
Heb je wel genoten van je extra lang weekend?
[..]
ff kletsen is toch leuk tussen het werken en de series kijken in.
Ik werk niet doe wel heel veel vrijwilligers werk. Ik heb vanmorgen al heel wat mails de deur uit gegaan om alles af te zeggen voor de komende drie weken. Had deze week drie vergaderingen en een inloop avond staan. Alles gaat niet door. We doen hun zoveel mogelijk allemaal via de mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |