SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
:Jij gaat niet dood want je bent nog jongquote:Op maandag 16 maart 2020 01:15 schreef liesje1979 het volgende: Bang om dood te gaan heb ik voor mezelf niet, als het zover is, dan is het zo. Ik heb een fantastisch leven gehad dan met vooral prachtige reizen. Ik zou het alleen heel erg vinden voor mijn ouders, Ze hebben al hun enige zoon verloren en als ik dood zou gaan aan dit virus hun enige dochter. En ik ben bang om hen hieraan te verliezen. Verder ben ik gewoon bang omdat het allemaal zo onwerkelijk, nieuw, en beangstigend is. Ik zou met liefde een maand vooruit spoelen.
snap dat het idd beangstigend is wat dit virus kan doen met de oudere mens. Gelukkig is die kans dat het verkeerd afloopt echt heel erg klein, daar moet je je dan maar een beetje aan vastklampen. En hen goed informeren over hoe te handelen als ze daar zelf niet goed van op de hoogte zijn
![]()
Yup.quote:
"Maar de weg daarheen is lang. En daarom vullen wij de tijd met feestelijk gezang."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
NBA denkt aan terugkeer midden juni maar dan zonder fans: https://www.instagram.com/p/B9xiuC4hr9c/?igshid=o0664440ztg7
Dan gaan wij al helemaal niet voetballen over een maand.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Aan ouderdom gaan er jaarlijkse al meer dood.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
0,01(0,7*17180000)=120260 en dat is vrij optimistisch zonder demografische kwetsbaarheden en maatschappelijke neveneffecten in acht te nemen, bij een besmettingsgraad van slechts 70% en een totale mortaliteit van 1%Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
We kunnen altijd hopen, maar tot nu toe verloopt het behoorlijk vergelijkbaar met Italiëquote:Op maandag 16 maart 2020 01:14 schreef roos94 het volgende:
Ok toegegeven die juichsmiley is niet gepast excuses. Maar het dodental is nog steeds erg laag in NL. Dus laten we ervan uitgaan dat dit niet extreem uit de spuigaten zal lopen. Zeker nu alles in lockdown gaat.![]()
![]()
https://www.tilastokeskus(...)varasto/mart0473.pdfquote:
Onder andere zelfmoord,
Hoogschalig alcohol gebruik wegens minder vertrouwen in toekomst.
Duidelijk is geloof ik wel dat mensen die werkeloos/dicht bij de armoedegrens zijn ongezonder leven dan mensen die wel een baan hebben?
Economische daling zorgt voor veel indirecte doden is de conclusie.
(Moet er wel bij zeggen dat dit deels on en offtopic is gezien niet volledig zeker is dat er een recessie komt)In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik wil weten hoe het over 40 jaar gaat met bepaalde problemen die we nu hebben in de wereld etc. Gaan we naar Mars, verzuipt westelijk Nederland, overleven we de vergrijzing, bestaat zwerfafval nog, neemt Amazon de wereld over, krijgen we geïmplanteerde chips ipv. smartphones etc etc etc.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk dat de wereld na deze virus er heel anders over zal denken, althans dat hoop ik maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Helaas denken landen vaak dat het weinig voorstelt en gaat economische groei dik voorop.![]()
Het werkelijke aantal zal alleen als gevolg van de vergrijzing al dan ook flink hoger liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Aan ouderdom gaan er jaarlijkse al meer dood.![]()
We zijn wel laat ingestapt hè.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
We kunnen altijd hopen, maar tot nu toe verloopt het behoorlijk vergelijkbaar met Italië
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zat nog in het vorige topique.Ik hoop het echt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
over een paar maanden lachen we erom en dansen we op straat![]()
(Maar velen dansen dan niet meer mee - niet alleen in NL - en dat is alsnog behoorlijk kut en verdrietig voor die families.)IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
De valkuil is dat de meeste mensen nu denken dat Corona hun leven is en dat is helemaal niet waar. Je hebt je eigen leven en daar heb je macht over en invloed op en Corona is in feite bijzaak. Wel iets om verstandig rekening mee te houden, maar het bepaalt niet jouw leven; dat doe je zelf. Je kunt nog steeds gelukkig zijn binnen de behoorlijke ruimte die je nog steeds hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo, heb je ook gelijk in. En het merendeel van de tijd ben ik heel kalm hoor want idd, paniek helpt niet. Maar de knop van soms wel wat zorgen en 'als maar niet..' krijg ik niet binnen een paar seconden omgezet vaak. Een leuke serie kijken en heel even doen alsof het niet bestaat helpt dan wel.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Maar de bijstand is sinds dit jaar (toeval ik ben ook bnw mod) ook een stuk minder slecht trouwens. Ik kan zonder restaurants en cafe's en Ajax best met 1400 euro overleven als het moet. Ik begrijp dat gedramatiseer van de zzper niet zo.Groot fan van User Wotte![]()
Hoe zit het nu eigenlijk met de Ja het is maar een griepje.verkoudheidje...zijn daar al statistieken over ..vs coronaIk zwaai naar dieren.![]()
liever nietquote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Let wel op dat dit genormaliseerd is aan de inwonersaantallen. Dit grafiek zegt dus niet dat wij in absolute aantallen net zoveel besmettingen als Italië gaan krijgen, maar wel dat wij per 100.000 inwoners ongeveer net zoveel besmettingen kunnen verwachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
We kunnen altijd hopen, maar tot nu toe verloopt het behoorlijk vergelijkbaar met Italië
[ afbeelding ]![]()
Nee, het is idd geen toeval, onwijze indirect verantwoordelijk voor tientallen dode en zieke kinderen. randdebielquote:Het is ook geen toeval dat de stichting Vaccinvrij het stigma heeft gekregen van het ‘verspreiden van nepnieuws’ – en wordt gecensureerd door google, facebook en de reguliere media..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nouja, de vegrijzing heeft te maken met de geboortegolf van na de oorlog. Daar hoor ik niet bij.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Iets zeg me dat als jij tegen die tijd nog leeft je deel zult zijn van een vergrijzing.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op de IC was van de week meer dan de helft onder de 50 en zelfs een groot deel zonder bekende onderliggende ziektes etc volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Aan ouderdom gaan er jaarlijkse al meer dood.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
spellingsfouten zijn niet belangrijk op FOK 👍quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
ZZP'er leeft zonder subsidies.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar de bijstand is sinds dit jaar (toeval ik ben ook bnw mod) ook een stuk minder slecht trouwens. Ik kan zonder restaurants en cafe's en Ajax best met 1400 euro overleven als het moet. Ik begrijp dat gedramatiseer van de zzper niet zo.
Net als dat diegene die net boven de grens van subsidies verdient een stuk slechter leeft dan de gene die wel subsidies ontvangt, wat uiteraard oneerlijk is.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: