Ik zat meer aan die vluchtelingenkampen te denken. Daar zit iedereen op elkaar gepakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:04 schreef trein2000 het volgende:
Wat me trouwens echt een doemscenario lijkt is dat het virus in gesloten gemeenschappen binnen komt. Dan heb je echt een probleem. Gesloten GGZ afdelingen, gevangenissen, AZC's etc.
Vind dat ethischer.quote:
Dit virus lijkt inderdaad (Net als de Tweede-Wereldoorlog) veel dingen te bieden waar we achter komen voor als dit allemaal achter de rug is. Zoals thuiswerken, beter met je hygiene omgaan, etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bron: tweakers 15mar20
Opmaat naar/voor de rest van Nederland en soortgelijke winkels ?
Heb ik ook gedaan is dat dan zo raar? Er liep gisteravond toch geen hond in de stad.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Ja maar ik mot er nog effe van genietuh nu"....
Het lijkt erop idd!quote:Op maandag 16 maart 2020 00:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bron: tweakers 15mar20
Opmaat naar/voor de rest van Nederland en soortgelijke winkels ?
Ja, daar staat toch precies in wat jij ook predikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien moet je het artikel eens lezen
Die schoten ook door mijn hoofdquote:Op maandag 16 maart 2020 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zat meer aan die vluchtelingenkampen te denken. Daar zit iedereen op elkaar gepakt.
Maar personeel moet hun ook verzorgen en komt dan ook in contact met andere gevangenen.quote:In gevangenissen kun je iedereen op cel houden en in dat geval kun je het virus containen. Beter asl wij hier in Nederland
Misschien onbewust stress vanwege de situatie.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik had het net ook echt benauwd alsof je te weinig zuurstof krijgt en dan op apengapen gaat, maar is nu gekgenoeg weer weg. Het lijkt allemaal in vlagen en fasen te gaan.
Precies. Er wordt een bult gehyperventileerd momenteel in de wereld. Reken daar maar op.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien onbewust stress vanwege de situatie.
Ja okee, maar die mensen schrikken zich toch kapot als ze weer buiten komen?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien moet je het artikel eens lezen
Mwah, op die hele lichte keelklachten die voelen alsof ik teveel heb gepraat nu nergens last meer van en ik werk voorlopig vanuit huis...quote:Op maandag 16 maart 2020 00:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Interessant hoor... bel de GGD of ga naar de huisarts.
Ja ook gehad, zal bij mij wel m'n paniek en hypochondrie zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik had het net ook echt benauwd alsof je te weinig zuurstof krijgt en dan op apengapen gaat, maar is nu gekgenoeg weer weg. Het lijkt allemaal in vlagen en fasen te gaan.
Gestoord? Gaan we Ad Hominem bezigen? Sneu persoon ben je.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:47 schreef UltraR het volgende:
[..]
Herstel: waar ik schreef paniekerig bedoelde ik gestoord.
Valt wel mee. Die houden normaal gesproken al afstand en iedereen wil oppassen. Zowel personeel alsook gevangen; wat dat betreft zitten ze in hetzelfde schuitje en is er grote kans op samenwerking.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die schoten ook door mijn hoofd
[..]
Maar personeel moet hun ook verzorgen en komt dan ook in contact met andere gevangenen.
Wiet is alleen voor toeristen debunked.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:58 schreef Felixa het volgende:
Coronavirus, in Olanda tutti in fila per comprare cannabis ai coffee shop. Decisa la chiusura fino al 6 aprile
https://www.repubblica.it(...)51386459/?refresh_ce
En natuurlijk halen we met de rijen voor de coffeeshops ook weer de buitenlandse pers.
Ik heb dat al jaren. In mijn geval een stress dingetje. Reden is onduidelijk maar soms voelt het alsof mijn longen niet functioneren. Ik los dat op door heel bewust en heel diep te gaan ademen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien onbewust stress vanwege de situatie.
Klopt. Dat herkende ik ook. Het beste wat je kunt doen is dus gewoon vertrouwen hebben ipv aan je angst toe te geven.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ook gehad, zal bij mij wel m'n paniek en hypochondrie zijn.
Ik hoop dat het koningshuis word afgeschaft.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:10 schreef -Chakotay- het volgende:
Het verbaast me zeer dat Willem Alexander niet in Nederland is.
Ik vind dit tamelijk shocking.
Hij is toch al terug?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:10 schreef -Chakotay- het volgende:
Is hij nog steeds in Indonesie?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:10 schreef -Chakotay- het volgende:
Heel slim! Zouden ze overal moeten doenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:53 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier hebben ze zelfs bij de kassa mondkapjes op en plastic handschoenen aan
Straks komt ie er niet meer inquote:Op maandag 16 maart 2020 00:10 schreef -Chakotay- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |