Vergeet het doorspoelen niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:16 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens ff mobiel boven verder FOK! lastig vallen
tosso
Nee, mij te laat nu. Morgen paar uur werken.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De 3.38 zit er niet voor je in vannacht?
ik zeg toch niet dat ik een nieuwe serie ga kijken, maar meer een nieuwe serie als in ik heb hem nog niet gekeken.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik een nieuwe serie ga kijken, maar meer een nieuwe serie als in ik heb hem nog niet gekeken.
Vast stoned geweest met opschrijvenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Als we kwaliteit al niet kunnen spellen ...
Kijk je de Britse of Amerikaanse?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vandaar de context die ik gaf in die post
PP is ook wiet hè?quote:
Zekers, vind het knap dat ze alles zoveel mogelijk in één shot wilden filmen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja in de bioscoop! Geweldige film, voora het eerste halve uur pffffffff kippenvel
Donequote:
Dat is hier ook en het werd godverdomme eens tijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:26 schreef mario390 het volgende:
dat zijn bijna
kriegsähnliche maßnahmen nu
vanaf dienstag in oostenrijk
mensen zollen zich niet treffen
Alle Restaurants,Bars,Cafes,Coffeeshops,sexlokale alles is vanaf dienstag 2 - 3 weken zu
Hier ook marioquote:Op maandag 16 maart 2020 00:26 schreef mario390 het volgende:
dat zijn bijna
kriegsähnliche maßnahmen nu
vanaf dienstag in oostenrijk
mensen zollen zich niet treffen
Alle Restaurants,Bars,Cafes,Coffeeshops,sexlokale alles is vanaf dienstag 2 - 3 weken zu
Nee ook niet mijn soort. Ben meer van de pliezie detective achtige.quote:
Eindelijk een cliché dat geen nizno is.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
Het is een zware maatregel maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |