Helaas, erg jammer dat je het niet gehaald hebt! Ik vond zelf de ACT ook het mooiste om te doen, maar erg begrijpelijk dat bij die ronde nog veel afvallers zijn. Hadden ze aangegeven waar het aan schortte?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef tobitronics het volgende:
Helaas houdt het hier voor mij op (overigens ook voor de 3 anderen in m'n groep).
Ik merkte gaandeweg dag 2 al dat bepaalde zaken niet verbeterden ondanks de inspanningen dus ik zag het wel aankomen. Desondanks wel genoten van de ervaring! @:novasky en @:ft-atc succes met de opleiding!
Aah jammer man. Je bent zeker een toffe ervaring rijker! Mag je het later nog een keer proberen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef tobitronics het volgende:
Helaas houdt het hier voor mij op (overigens ook voor de 3 anderen in m'n groep).
Ik merkte gaandeweg dag 2 al dat bepaalde zaken niet verbeterden ondanks de inspanningen dus ik zag het wel aankomen. Desondanks wel genoten van de ervaring! @:novasky en @:ft-atc succes met de opleiding!
Succes met het assessment alvast! Het wijst zich allemaal vanzelf op de dag zelf en je kunt je er niet op voorbereiden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef LVLster het volgende:
Hey!! Ik kwam van de week dit forum tegen en vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen. Zelf heb ik de eerste 3 rondes gehaald, en mag ik 10 september het assessment doen! Ik weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij die opdrachten, maar we gaan het zien.
LVLster, hoe is het assessment gegaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef LVLster het volgende:
Hey!! Ik kwam van de week dit forum tegen en vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen. Zelf heb ik de eerste 3 rondes gehaald, en mag ik 10 september het assessment doen! Ik weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij die opdrachten, maar we gaan het zien.
Gefeliciteerd! Ik weet niet of een PB lukt aangezien je daar enkele posts op Fok voor geplaatst moet hebben, maar het lijkt me tof om alvast in contact te komen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:04 schreef m1keVG het volgende:
Na dit forum een aantal maanden gevolgd te hebben om de ervaringen van anderen te lezen, toch zelf maar een account aangemaakt om ook in te springen.
Na een selectie die bij mij ruim 10 maanden heeft geduurd (van de NeurOlympics in december 2020 tot het aanstellingsgesprek in oktober 2021) heb ook ik alle selectie ronden doorlopen om te beginnen in de klas van februari 2022 (die eigenlijk in november 2021 zou starten).
Nu zie ik op dit forum een aantal toekomstig klasgenoten die ook in dezelfde klas als ik beginnen, en kan ik het niet laten om deze personen toch te vragen of zij interesse hebben om toch al wat eerder in contact te komen met elkaar. Wie zich geroepen voelt, voel je vrij om hierop te reageren of een privé bericht te sturen, het lijkt mij persoonlijk erg leuk, maar ook fijn, om alvast wat personen te leren kennen voordat we allemaal beginnen in februari!
Groeten!
Gefeliciteerd! Hoe heb je de selecties ervaren? Het lijkt me ook mooi om binnenkort eens in contact te komen. Ik heb reeds met NovaSky wat gedronken in Utrecht, dus wellicht dat we eens wat met z'n 3'en kunnen gaan doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:04 schreef m1keVG het volgende:
Na dit forum een aantal maanden gevolgd te hebben om de ervaringen van anderen te lezen, toch zelf maar een account aangemaakt om ook in te springen.
Na een selectie die bij mij ruim 10 maanden heeft geduurd (van de NeurOlympics in december 2020 tot het aanstellingsgesprek in oktober 2021) heb ook ik alle selectie ronden doorlopen om te beginnen in de klas van februari 2022 (die eigenlijk in november 2021 zou starten).
Nu zie ik op dit forum een aantal toekomstig klasgenoten die ook in dezelfde klas als ik beginnen, en kan ik het niet laten om deze personen toch te vragen of zij interesse hebben om toch al wat eerder in contact te komen met elkaar. Wie zich geroepen voelt, voel je vrij om hierop te reageren of een privé bericht te sturen, het lijkt mij persoonlijk erg leuk, maar ook fijn, om alvast wat personen te leren kennen voordat we allemaal beginnen in februari!
Groeten!
Als jij redelijk Engels kan zou dat voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:14 schreef LVNL2021 het volgende:
Weet iemand of je Engels van een goed/hoog niveau moet zijn om de FEAST goed te kunnen maken?
Je hebt niet alle 10 de dagen volledig nodig om de stof te bestuderen. Ik denk dat ik 10x een uur ermee bezig bent geweest. Na 2x kende ik het wel, maar belangrijk is dat je de stof bijna kunt dromen. De ACT is pittig, dus hoe minder cognitieve belasting hoe beter. Als je tijdens een oefening in de ACT teveel moet nadenken over de theorie dan werkt dat in je nadeel. Succes met de ACT!quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:24 schreef Powed het volgende:
Jaren geleden aan de selectie mee gedaan, toen helaas afgevallen. Dit jaar weer opnieuw ingeschreven. Afgelopen vrijdag heb ik het interview gehad en ik heb nu de Job Sample vanaf 10 januari (dit was de eerst beschikbare mogelijkheid).
Zoals bekend krijg je het lesmateriaal 10 dagen van te voren, wat in dit geval op 31 december valt. Precies tijdens oud & nieuw dus. Voor degene die de ACT al hebben gehad, hadden jullie daadwerkelijk de 10 volledige dagen nodig om alles goed te kunnen leren?
[..]
Als jij redelijk Engels kan zou dat voldoende moeten zijn.
Gaaf! Hoe ziet de neurolympics er momenteel uit? Hetzelfde als de demo die online te vinden is? Wat vond je verder van de FEAST?quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:54 schreef KicqAero het volgende:
Hi! Uit nieuwsgierigheid naar de volgende stappen in mijn LVNL selectie proces, ben ik op dit forum gekomen. Ik heb vorige maand gesolliciteerd en nu al mijn Neurolympics en mijn FEAST gehaald, kan wel stellen dat het tempo er goed in zit. Volgende week donderdag staat de Multipass op de planning, ik voel de spanning nu al. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe dit verhaal gaat aflopen!
De neurolympics die je maakt voor LVNL is bijna identiek met de demo versie die in de mail staat, kleine aanpassingen maar laat maar zeggen dat 95% overeen komt. De FEAST zelf vond ik niet heel erg lastig, alleen het ruimtelijk inzicht gedeelte (kubus vouwen & welke is correct) vond ik heel erg lastig.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:01 schreef dutchsjef het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe ziet de neurolympics er momenteel uit? Hetzelfde als de demo die online te vinden is? Wat vond je verder van de FEAST?
En, ben je door naar de volgende ronde?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef KicqAero het volgende:
Vandaag ook de Multipass gedaan, ging naar mijn gevoel goed maar je weet het nooit. Afwachten dan maar
Zojuist te horen gekregen dat ik de neurolympics heb gehaald, binnenkort afspraak maken voor de FEAST.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:36 schreef LVNLselectie22 het volgende:
Hallo allemaal, ik zie dat er meer dan een maand geen activiteit is geweest hier!
Ik heb gisteren de Neurolympics gemaakt en ben in afwachting van de uitslag en hopelijk door naar de FEAST. Zijn er nog anderen die momenteel in het selectietraject zitten? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Sorry voor de late reactie, maar ik ben door naar het Assessment! Ik had een erg goed gevoel over de Multipass en dat gevoel was gevestigd met een telefoontje de dag daarna.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:13 schreef Powed het volgende:
[..]
En, ben je door naar de volgende ronde?
Zelf ben ik nu bezig met het leermateriaal voor de ACT, dat valt mij best wel mee. Ik ben benieuwd wat voor nieuws er tijdens de ACT nog bij gaat komen.
Zorg dat je uitgerust bent, de dagen zijn vrij lang en intens. Laat zien dat je de feedback die je krijgt, goed toepast. De stof die je thuisgestuurd hebt gekregen ga je echt nodig hebben, dus zorg dat je het kent. Ga vooral jezelf niet gek maken als je één van de oefeningen/dagen niet lekker draait, dat is volkomen normaal, er wordt gekeken naar je leercurve.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef nate_fly het volgende:
Nieuw leven inblazen 2.0?
Binnenkort heb ik de ACT, erg benieuwd hoe het gaat! Iemand nog tips om mij echt goed voor te breiden?
Ik heb helaas vorige week de derde ronde niet gehaald. Na bespreking bleek dat ik alleen op het audiogedeelte niet goed genoeg had gescoord, de rest was best wel goed gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:51 schreef Chuck-Livingstone het volgende:
Het is erg stil hier...zijn er mensen momenteel bezig met de selectie? Ik heb onlangs de neurolympics gehaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |