Wow, zou dit het middel zijn? Het zou toch wat zijn zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef Adrie072 het volgende:
twitter:cileland twitterde op zondag 15-03-2020 om 20:38:45Medicatie met #tocilizumab ingezet in steeds meer plaatsen. Het neemt symptomen weg van door #COVID19 veroorzaakte longontsteking waardoor conditie van meeste behandelde patiënten snel verbetert. Prof. @:PAscierto werkt er hard aan in Napels. https://t.co/CdYciaudPi reageer retweet
Klinkt als een van de verschillende reuma medicijnen.quote:
Ja zodra alle niet cruciale meuk dichtgaat kunnen wij pas gaan tellen denk ikquote:Op zondag 15 maart 2020 20:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En wij op 0. Dat wordt een lange zit
Tja, helpt bij diverse indicaties. Ingewikkeld verhaald waarbij het virus minder vat krijgt om voort te woekeren. Krijg er alleen geen goed gevoel van. Het is meer dat het (soms) kan helpen zonder dat het zal helpen.quote:
Besef dat onze lock downs minder drastisch zijn. Hier wordt je voordeur niet dichtgelast als je besmet bent. NOG niet iig.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:49 schreef Fukushima het volgende:
Lockdown in Wuhan dus ongeveer 50 dagen om het uit te laten woeden, Italië zit nu op 7.
Spanje op 1?
Als ik naar de supermarktschappen kijk. Realitische film.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:52 schreef Harvest89 het volgende:
Rise of the Planet of the Apes zijn trouwens leuke films om te kijken deze periode.
misschien omdat die anders overspoeld raken door mensen met vrije tijd?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
weet iemand een uitleg waarom een sauna of een zwembad beter niet open kan.
voor zover ik weet heeft het virus geen kans bij warme vochtige omgevingen.
heb geen kennis op dit gebied, ik ben gewoon geïnteresseerd in de beweegredenen. ik oordeel niet.
Het heeft tot nu toe op alle zware patiënten effect gehad.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wow, zou dit het middel zijn? Het zou toch wat zijn zeg.
er zijn nu toch ook gebieden die warm zijn waar het virus best het "goed doet"?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
heb geen kennis op dit gebied, ik ben gewoon geïnteresseerd in de beweegredenen. ik oordeel niet.
Virus overleeft in de sauna.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Opa en oma hadden ook kunnen zeggen "beter nu even niet", lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:54 schreef Sfancta het volgende:
Klootzak van een broer van me is vanmiddag vrolijk op bezoek geweest met jonge kinderen bij mijn opa en oma van 85 jaar.
Kon hem wel wat doen....
Ja dat is zeker cruciaal in een goede oplossing. Ik zie Iran het ook wel oplossen met een paar maanden, die kunnen ook wel het regime van China toepassen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Besef dat onze lock downs minder drastisch zijn. Hier wordt je voordeur niet dichtgelast als je besmet bent. NOG niet iig.
En dan heb je nog back flow van het virus, als je uit een lock down komt. Dus nog minstens een jaar feest. Daarna zullen we wel herd immunity hebben. En iets later hopelijk een vaccin.
In de VS waait het virus in april "magically over". Die lui zitten dus op rozen
Ik zeg toch dat het een goed punt is.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik laat mijn ouders met rust ik ga er vanuit dat jij dat ook doet de komende weken.
Dat is geen optie als je een huis deelt.
Kleine kans dat het OV voorlopig op slot gaat. Zelfs in Italië rijdt het nog volgens mij, al dan niet met controles op temperatuur en verklaring van bestemming.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:53 schreef kilon het volgende:
Eindelijk bevestiging voor mij: morgen wordt iedereen op school verwacht om te overleggen hoe we de komende periode gaan aanpakken (lekker laat, ik heb het voor mijzelf al klaar)
En alle docenten worden (mits niet ziek) gewoon verwacht iedere dag naar school te komen voor opvang van leerlingen en vormgeving van onderwijs op afstand.
Het hele punt van onderwijs op afstand is juist dat ik NIET naar school hoef!! En voor alleen opvang wil ik niet met ov moeten reizen. Ok, vooruit, 1 of 2 dagen per week.
Ach ja, straks gaat het ov er toch uit en kan ik niet eens meer komen als ik wel zou willen. Dus ik geniet er nog maar even van
Nee, die hebben zelf een plank voor de kop, lekker gezellig koffie drinken. De oorlog was erger. Zien het kwaad niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opa en oma hadden ook kunnen zeggen "beter nu even niet", lijkt me.
Ja dat bedoel ik. Wordt dit ook al in Nederlandse Ziekenhuizen toegepast? Dat zou wat zijn als dit het medicijn is voor de zware gevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het heeft tot nu toe op alle zware patiënten effect gehad.
”het is maar een griepje” ja echt. Ik hoor het ook in mijn omgevingquote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opa en oma hadden ook kunnen zeggen "beter nu even niet", lijkt me.
Beperkt de schade idd iets, maar bij lange na niet. Mensen gaan vaker thuis koken, als ze toch thuis moeten zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie restaurants in de buurt nu al naar de bezorgservice switchen, dus misschien valt de schade toch nog ietwat mee
Feyenoord had zomaar eens kampioen kunnen wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:56 schreef Elan het volgende:
Hopelijk is het eind mei weer een beetje klaar.
Dat gaat echt een saaie tijd worden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |