dat is toch code zwart? als het zo vol zitquote:Op zondag 15 maart 2020 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
De Gelderlander meldt dat er een tweede Brabantse covid19 patiënt naar een Gelders ziekenhuis is gebracht (SKB Winterswijk).
Afgelopen vrijdag werd er al een andere Brabantse covid19 patiënt naar Gelderland verplaatst (Slingeland Doetinchem).
https://www.gelderlander.(...)ziekenhuis~a066f652/
Het is gewoon van de zotte. Het slaat werkelijk nergens op wat men doet. De mensen die hier ook maar een beetje aan meewerken zouden zich kapot moeten schamen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als ze op 1 april een vette aanbieding erin gooien van 75% korting op vriezers.
Het blijft een gok inderdaad, scheelt dat ik het hier nog net heb kunnen bestellen en de 18e bezorgd wordt. Zou zo vroeg mogelijk gaan denk ik, hoewel het ook gewoon een werkdag is dus wellicht valt het mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:22 schreef Tris het volgende:
[..]
Waanzin en idioterie. Ik moet morgen nog een paar dingen halen en hield normaal altijd rekening met schooltijden. Die te mijden bedoel ik dan.
Morgen maar gewoon een gok doen. Gelukkig zit de winkel dichtbij en als het te druk is ga ik later nog een keer proberen.
"We're going to nuke Europe, just to be sure."quote:Op zondag 15 maart 2020 20:27 schreef BeriBeri het volgende:
Trump heeft weer wat te melden straks
LIVE: Trump URGENT White House Press Conference from the Briefing Room
Ik heb ook wel het idee dat het aan de regio ligt. Klein dorp in Twente, vanmiddag in de Aldi was alles voorradig. Zelfs toiletpapierquote:Op zondag 15 maart 2020 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon van de zotte. Het slaat werkelijk nergens op wat men doet. De mensen die hier ook maar een beetje aan meewerken zouden zich kapot moeten schamen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"We're going to nuke Europe, just to be sure."
Samuel Arend Richard Stephanquote:Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Kunnen we vast namen bedenken: Corrie, Ko, Cor, Corina...
De AH is hier gewoon tot aan de 28e volgeboektquote:Op zondag 15 maart 2020 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het blijft een gok inderdaad, scheelt dat ik het hier nog net heb kunnen bestellen en de 18e bezorgd wordt. Zou zo vroeg mogelijk gaan denk ik, hoewel het ook gewoon een werkdag is dus wellicht valt het mee.
Goh, verrassend dit zeg.twitter:v_baartmans twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:30:13Ook de locale dealertjes zien hun kans schoon voor wat #Marketing. Ze delen kaartjes uit. Vast een adres van thuisbezorgd voor een lekkere maaltijd.
Daar gaat heus wel capaciteit bij komen vermoed ik, als ze slim zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH is hier gewoon tot aan de 28e volgeboekt
Stelletje verslaafden...quote:Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Galepinjo het volgende:
https://www.sikkom.nl/eig(...)ummers-uit-te-delen/
De een zijn dood de ander zijn brood...
Makkelijke manier om je doelgroep te bereiken wel.
Die is zelfs al opgehoogd, al 2 bezorgdagen meer dan normaalquote:Op zondag 15 maart 2020 20:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Daar gaat heus wel capaciteit bij komen vermoed ik, als ze slim zijn
Nou, hij wil eerst nog wel die Duitse wetenschappers hebben natuurlijk, die dat medicijn (al dan niet) aan het ontwikkelen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, alleen moeten ze dan door ons heenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, hij wil eerst nog wel die Duitse wetenschappers hebben natuurlijk, die dat medicijn (al dan niet) aan het ontwikkelen zijn.
Misschien wil 'ie Duitsland binnenvallen.
De grens met Canada sluiten, voordat Trudeau het doet...quote:Op zondag 15 maart 2020 20:27 schreef BeriBeri het volgende:
Trump heeft weer wat te melden straks
LIVE: Trump URGENT White House Press Conference from the Briefing Room
"And we will have Europe pay for that nuke".quote:Op zondag 15 maart 2020 20:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"And we will have Europe pay for that nuke".
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Ik draai vanavond REM
Kan het slecht aan merk ik, paniekaanvallen.
Hier begint het nu op te lopen, was eerst de 18e, vanmorgen 21e en nu de 23e. Verwacht wel dat de bezorgdiensten het gaan opschalen maar daar gaat even overheen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH is hier gewoon tot aan de 28e volgeboekt
Ja, en imitation of lifequote:
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 15-03-2020 om 20:34:24Dekker: ’Alle taakstraffen opgeschort’ #coronavirus https://t.co/GjUDu6WLYj reageer retweet
Dus toch.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef matthijst het volgende:
Italië vs Korea:
[ afbeelding ]
En het bijbehorende artikel:
https://medium.com/@:andr(...)n-italy-c4200a15a7bf
:-( klote dingen ..... hier ookquote:
Mag dat wel dat ene NAVO land de andere NAVO land aanvalt?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, hij wil eerst nog wel die Duitse wetenschappers hebben natuurlijk, die dat medicijn (al dan niet) aan het ontwikkelen zijn.
Misschien wil 'ie Duitsland binnenvallen.
Wie had gedacht in 1939 dat Duitsland juist eigen grenzen zou sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Duitsland sluit dus ook de grenzen met Denemarken en Luxemburg (NOS)..
Edeth?quote:
Ik vraag me af waarom niet met Nederland. Het heeft niks met Rotterdam te maken want goederenvervoer mag gewoon door blijven gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Duitsland sluit dus ook de grenzen met Denemarken en Luxemburg (NOS)..
Druk op borst, en van een op de andere moment valt ademhaling deels weg? (de helft zoiets)... Na tien minuutjes weer normaal.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, en imitation of life![]()
Mijn uitvaartlied. Of ik zal gelijk in een oven verdwijnen zoals in Italie...
Oh how the turns have tabled!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie had gedacht in 1939 dat Duitsland juist eigen grenzen zou sluiten.
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie had gedacht in 1939 dat Duitsland juist eigen grenzen zou sluiten.
Ze gaan ons annexerenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom niet met Nederland. Het heeft niks met Rotterdam te maken want goederenvervoer mag gewoon door blijven gaan.
Als zij ons bijstaan om financieel weer op orde te krijgen na deze crisisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |