Ja, en wat dacht je van de WW-uitkeringen die massaal worden aangevraagd? Voor mensen die bijvoorbeeld een 0-uren contract hebben...?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.

Mijn oma had ook zoiets ja. Ging naar de huisarts en die vroeg "wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" zegt ze "ja toen ik zwanger was van mijn zoon".quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam er tijdens een ziekenhuisbezoekje een paar jaar geleden achter dat mijn huisarts al 10 jaar dood was.

twitter:stereophonics twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:54:12Cardiff in beautiful voice tonight! #stereophonics #Kind2020Tour https://t.co/YhFNCEi3md reageer retweet

Dus met volledig andere data verwacht jij dezelfde uitkomst?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou je kunt het virus an sich gerust als basis nemen in deze.

Ik geloof dat al die ranzige markten inmiddels permanent gesloten zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Als dit over is gewaaid wordt het tijd om de Chinezen eens aan de tand te gaan voelen.
Ze kopen wereldwijd aandelen, laten overal hun invloed zien, en besmetten nu wereldwijd mensen dankzij hun ranzige hygiëne.
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .

Jazeker, over 2 dagen gok ikquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.

Zal wel met de aankondiging van Rutte komen morgen.quote:

Okquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Als dit over is gewaaid wordt het tijd om de Chinezen eens aan de tand te gaan voelen.
Ze kopen wereldwijd aandelen, laten overal hun invloed zien, en besmetten nu wereldwijd mensen dankzij hun ranzige hygiëne.
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .

Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjesquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.

Nou daar hebben we wat aan nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die ranzige markten inmiddels permanent gesloten zijn?

Whisky?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjes

Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zal wel met de aankondiging van Rutte komen morgen.

Al die wietverslaafde kunnen niet zonder, stomme junkies.twitter:bddenbosch twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:27:03Provocerende hoestende man aangehouden in wachtrij voor coffeeshop in Den Bosch: spuugt naar agent https://t.co/2URMhtrCoz reageer retweet

Primaire levensmiddelenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjes

IKEA's, Leenbakkers en Blokkers e.d. zullen volgende week ook wel sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:

neequote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:

Het regime gaat meer richting fascisme dan communisme denk ik tegenwoordig.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:

Je moet wat als je herd immunity wil creëren.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
In de UK gister nog concerten met duizenden bezoekerstwitter:stereophonics twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:54:12Cardiff in beautiful voice tonight! #stereophonics #Kind2020Tour https://t.co/YhFNCEi3md reageer retweet

Volgend weekendquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:

Diverse tentjes op de Amsterdamsestraatweg.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welke horeca is open? Ik zie niets dat open is op de webcams en op Twitter ook alleen foto's van dichte horeca.

Och voor de supermarkten dicht gaan want apocalyps, meltdown, 6 meter water in Z-H zijn ze wel opquote:

Is benoemd tijdens persco. Minister had nog geen direct antwoord. Klonk positief. In de zin van de maatregelen werden nu genomen ook vanwege cafetoerisme uit belgenland en brabantlandquote:Op zondag 15 maart 2020 19:29 schreef Phenom4Ever het volgende:
Hoe zit het dan met Thuisbezorgd. Restaurants mogen geen gasten serveren, maar er zijn natuurlijk restaurants die wel bezorgservice hebben. Valt dat wel of niet onder de genomen maatregelen?

China snapt dan wel weer hoe ze zo'n uitbraak moeten aanpakken. De westerse wereld is veelste democratisch voor echte maatregelenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |