Volgens mij wel ja.quote:
ik dacht al zoietsquote:
Zou je dat erg vinden, die zooi is toch al lang afgelopen?quote:
Haha jij ff gelukquote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef Filosoofert het volgende:
YEAHHHH NOG FF NAAR DE KOFFIESHOP GEWEEST.
Was de een-na-laatste
5 gram gehaald
O echt, zo erg is het hier nog niet, er is niet gezegd dat we binnen moeten blijven. In Spanje wel. Daar staat een boeten van 3000 op als ze toch buiten komenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef mario390 het volgende:
dat was noog nie in oostenrijk
vanaf morgen zallen alle de niet inkopen moeten niet werken moeten te huis blijven anders werden we bestraft
Die kennis van me is nog even naar een andere shop gereden ,heeft nu voor 250 euro in huis.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef Filosoofert het volgende:
YEAHHHH NOG FF NAAR DE KOFFIESHOP GEWEEST.
Was de een-na-laatste
5 gram gehaald
Bestaat ook alweer een aantal jaartjesquote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die meiden van mij hebben heel veel van die hamster knuffels
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kennis van me is nog even naar een andere shop gereden ,heeft nu voor 250 euro in huis.
DIe spoort hem ook nietquote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kennis van me is nog even naar een andere shop gereden ,heeft nu voor 250 euro in huis.
Al m`n tegeltjes weg.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je dat erg vinden, die zooi is toch al lang afgelopen?
onze land is leider en van hotspots watt corona angaat in europaquote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zo erg is het hier nog niet, er is niet gezegd dat we binnen moeten blijven. In Spanje wel. Daar staat een boeten van 3000 op als ze toch buiten komen
Pff geen zin om uitgebreid uit te leggen. Maar vind hem niet eens zo'n slechte premier over het algemeenquote:
Gaat FOK toch niet doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al m`n tegeltjes weg.![]()
Ik kijk er nog regelmatig.
Stevige roker.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe spoort hem ook niet
Das wel een hele verslaafde of hij gaat het duur door verkopen?
Kloptquote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bestaat ook alweer een aantal jaartjes
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pff geen zin om uitgebreid uit te leggen. Maar vind hem niet eens zo'n slechte premier over het algemeen
Ik ga het liefst met een wildvreemde spazieren.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef mario390 het volgende:
we bij ons lopen gaan will buiten of spazieren dann nur alleine of met jemand van thuis
lolquote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pff geen zin om uitgebreid uit te leggen. Maar vind hem niet eens zo'n slechte premier over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |