Kun je makkelijk zeggen als je geen minimum loontje verdient he. mafklapper.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Fok het geld, je gezondheid is toch belangrijker?
Is @:bitterbal s haar gehacktbal trouwens gelukt?
Je kijkt teveel Resident Evil.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit nu eindelijk de lockdown? Lopen er morgen alleen nog maar zombies door de stad, lege straten te filmen met hun telefoontjes?
He toch wat spijtig allemaal weerquote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, FOK! is zo traag dat mijn post er tien minuten over deed en door het slotje ging
Ik kijk nooit Resident Evil. Ik hoor nu net van jou dat het überhaupt bestaat. Is dat een serie?quote:
Ik verdien ook minimaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen als je geen minimum loontje verdient he. mafklapper.
Stuur ze een kaartje, onder die steenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's zagen dit echt niet aankomen
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Mijn favoriete restaurant IS een Chinees.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Als mijn favoriete restaurants failliet gaan dan zwaait er wat voor die Chinezen.
Goed plan!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur ze een kaartje, onder die steen
https://en.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil#Storyquote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Resident Evil. Ik hoor nu net van jou dat het überhaupt bestaat. Is dat een serie?
Wat raar, ik dacht dat horeca personeel tot de slimsten van onze soort behoorden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Die komt waarschijnlijk pas over een maand aanquote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur ze een kaartje, onder die steen
Overloperquote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn favoriete restaurant IS een Chinees.
Mijn favoriete Chinees is een restaurant.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn favoriete restaurant IS een Chinees.
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit nu eindelijk de lockdown? Lopen er morgen alleen nog maar zombies door de stad, lege straten te filmen met hun telefoontjes?
Oh, nog steeds niet.quote:De minister zegt dat er nog geen sprake is van een lock-down-situatie in Nederland.
nou gezien het sociale karaker van het personeel verwacht je toch wel enige interesse in dingen de wereld bezig houden :pquote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat raar, ik dacht dat horeca personeel tot de slimsten van onze soort behoorden.
Stel je bent bezorger, dan lijkt me deze situatie ook fucked up voor jezelf. Moeten werken en jezelf blootstellen aan wie weet wat.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zou thuisbezorgd.nl nog wel werken na vandaag
was nog niet duidelijk zeiden ze net op tv of dat wel magquote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zou thuisbezorgd.nl nog wel werken na vandaag
Alle potten chicken tonight weg?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Wel grappig, in supermarkten zie je de goedkoopste producten als eerste verdwijnen, weet je meteen welke bevolkingslaag er aan het hamsteren is
Eerst lekker slank worden danquote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lockdown-light![]()
Je blijft lekker slank als je Chinees dicht is.
Ja want ik pak altijd het duurste dat er is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Wel grappig, in supermarkten zie je de goedkoopste producten als eerste verdwijnen, weet je meteen welke bevolkingslaag er aan het hamsteren is
Alles wat een dubbeltje duurder is laten ze vooralsnog liggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle potten chicken tonight weg?
twitter:TheReaIYorin twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:36:02Ik zoekende naar kleingeld voor de bezorger die m'n pizza komt brengen. https://t.co/tez1dHItXJ reageer retweet
Alleen kwaliteitsmensen hierquote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Alleen het beste voedsel voor ons hè.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik pak altijd het duurste dat er is.
3-laags zacht papier vs 1-laags schuurpapier?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen kwaliteitsmensen hierAlle Page toiletpapier was weg, alle OKÉ toiletpapier lag er nog. Alsof je reet het wat uitmaakt
Dat crepe werkt wel beter. En er zitten veel meer velletjes op een rol.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
3-laags zacht papier vs 1-laags schuurpapier?
Nou...quote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen kwaliteitsmensen hierAlle Page toiletpapier was weg, alle OKÉ toiletpapier lag er nog. Alsof je reet het wat uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |