SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dit soort adviezen zijn toch ook onuitvoerbaar. En eigenlijk zeg je nu tegen iedereen die ziek wordt dat het hun eigen schuld is, want dan heb je vast geen 1,5 meter afstand gehouden en ben je misschien toch de deur uitgegaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef Melting het volgende:
Die persconferentie nu... wat een farce....
Probeer anderhalve meter van elkaar te blijven. En vervolgens staan ze zelf op minder dan een meter van elkaar.
dat komt ook omdat de tolk in beeld moet zijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef Melting het volgende:
Die persconferentie nu... wat een farce....
Probeer anderhalve meter van elkaar te blijven. En vervolgens staan ze zelf op minder dan een meter van elkaar.
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
dat komt ook omdat de tolk in beeld moet zijn!
Ik denk dat je dit als horeca exploitant wel al aan had kunnen zien komen...quote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef Melting het volgende:
En horeca vanaf 18.00 uur dicht.
Dat kun je toch niet een half uur van te voren bekend maken?
gelukkig kan er dan nog iemand lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat kunnen ze ook anders oplossen.
Maar ik kan niet anders doen, dan er om lachen.
Ik kijk niet, ik luister alleen. Dat scheelt....quote:Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat kunnen ze ook anders oplossen.
Maar ik kan niet anders doen, dan er om lachen.
Snap ik. Maar sluit het dan vanaf middernacht of zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je dit als horeca exploitant wel al aan had kunnen zien komen...
Het komt er dus op neer dat het nooit goed isquote:Op zondag 15 maart 2020 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik. Maar sluit het dan vanaf middernacht of zo.
Alsof die 6 uurtjes nu nog iets af doen.
Gewoon nu het dessert serveren en dan snel afrekenen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik. Maar sluit het dan vanaf middernacht of zo.
Alsof die 6 uurtjes nu nog iets af doen.
Dat dus, dit soort dingen zijn we gewoon niet gewend.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat het nooit goed is
Precies. Lopende etentjes afmaken en verder geen nieuwe mensen meer binnen laten en reserveringen afbellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon nu het dessert serveren en dan snel afrekenen.
Er zijn kennelijk genoeg personen die zelf de discipline om thuis te blijven niet kunnen opbrengen...
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Lopende etentjes afmaken en verder geen nieuwe mensen meer binnen laten en reserveringen afbellen.
Positief puntje: medewerkers van restaurants hebben lekker verse spullen die ze mee naar huis kunnen nemen.
Scheelt dat ik al n poosje met pensioen ben, maar dat ik niet mag golfen vind ik ook niet leuk hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, dit soort dingen zijn we gewoon niet gewend.
Ik ook niet, ik ga me kapot vervelen, vrees ik...
Ach, ga toch fietsen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al n poosje met pensioen ben, maar dat ik niet mag golfen vind ik ook niet leuk hoor.
Oh die is morgen toch vrijquote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach, ga toch fietsen.
Naar Junior bijvoorbeeld.
En voorlopig duurt dat alweer een week langer, werd net even terloops bekend gemaakt...quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al n poosje met pensioen ben, maar dat ik niet mag golfen vind ik ook niet leuk hoor.
zijn vrouw is ook thuis (verplicht door de werkgever) die zitten niet op mij te wachtenquote:
Ik denk dat van de mensen uit dit topic ik er het minste last van zal hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voorlopig duurt dat alweer een week langer, werd net even terloops bekend gemaakt...
We zijn straks net als de koeien als ze de wei weer in mogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voorlopig duurt dat alweer een week langer, werd net even terloops bekend gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |