Nostalgie, ik ga zo mij Jessie collectie posten.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet dat nu, kan dat mens niet meer zien
Samen met Romy.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik je aan het werk wil zetten, maaaar er is er ook één dat ze d'r bek beweegt.
Ik was bezig om er een Ui van te maken, maar bestand is te groot..quote:Op zondag 15 maart 2020 18:24 schreef Nizno het volgende:
als
[..]
ze een mondkapje voor had had ik het gedaan... o nee dan zie je dat mondje niet
Doe dat maar in spoiler danquote:Op zondag 15 maart 2020 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nostalgie, ik ga zo mij Jessie collectie posten.
Ja, komt vast ben ik ook niet bang voorquote:
O, dat is heel naar. Kan je ook niet even met iemand zijn tegello bellenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
mijn telefoon is kapot kan niet op me rekening en krijg niks mee van de situatie op werk enzo.
Oeh, wat een goed geheugen heb jij!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met medische indicatie mag je volgens mij überhaupt niet thuis bevallen..
EN dan al die mensen die daar op vakantie zijn geweestquote:
Kwam net voorbij op Twitterquote:Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
Blijkt ze ontslagen te zijn bij de V&D
Hmmquote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef skysherrif het volgende:
Kleine aanpassing aan mijn favoriete schilderij
[ afbeelding ]
quote:
Dat zou kunnen idd..quote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef Jippie68 het volgende:
Nierstenen, dus ben benieuwd of er nu vanwege Corona anders naar wordt gekeken.
[..]
een gebarentolkquote:
Wat bedoel je?quote:
Dat doen die gebaren tolken allemaal Mario, zijn net mafketels die niet helemaal sporen.quote:
of die vrouw wel 100% in orde isquote:
Waarom typt hij dan niet man manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |