quote:Op zondag 15 maart 2020 18:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat mijn zoon zijn examen niet door ging?
Ja, maar niet expliciet van mijn zoonquote:Op zondag 15 maart 2020 18:48 schreef Nizno het volgende:
dat alle examens theorie en praktijk van het cbr waren afgelast
[..]
Jaren 70.mooi man. Nu alle mobiele tels nog uit de luchtquote:Op zondag 15 maart 2020 18:48 schreef Jippie68 het volgende:
Gewoon terug in de tijd, met behoud van de huidige digitale gemakken
ow je zoon hoort niet bij alle examens?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, maar niet expliciet van mijn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooie Hyaundai
Zeker mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooie Hyaundai
Mooi maar wel heel porsche-achtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Wist jij dat mijn zoon moest afrijden, dat vermeld ik net pas.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je zoon hoort niet bij alle examens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
maquote:Op zondag 15 maart 2020 18:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wist jij dat mijn zoon moest afrijden, dat vermeld ik net pas.
Dat wel jaquote:Op zondag 15 maart 2020 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi maar wel heel porsche-achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |