Net voor de corona getekend voor de koopaanneming. Het belangrijkste vind ik wat voor ons huis gegeven gaat worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Geen nieuwbouw, maar enige wat ik hoop is dat de taxatie rond de aankoopprijs uitvalt, anders hebben we een probleem
HAHAHAH natuurlijk nietquote:Op maandag 16 maart 2020 11:29 schreef Tailless het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het aanbod veel goedkoper gaat zijn. Heb nu geen eigen woning
Hoop overlijden. Meer aanbod en weinig kopersquote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Landgeld het volgende:
Mijn adviseur adviseerde wel even te wachtenVerwacht het e.e.a. m.b.t. failissementen, mensen die moeten verkopen, lagere prijzen etc.
Slechte adviseurquote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Landgeld het volgende:
Mijn adviseur adviseerde wel even te wachtenVerwacht het e.e.a. m.b.t. failissementen, mensen die moeten verkopen, lagere prijzen etc.
Best leuk dat de rente daalt natuurlijk, maar als mensen geen baan hebben kunnen ze ook geen huis kopen. Dus dan nog maar even bij papa en mama blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slechte adviseurNiemand weet het namelijk. Dan is je adviseur de enige die dat zeker weet, das knap. De rente is vandaag weer gedaald namelijk, maar de huizenprijzen zijn nog net zo hoog (men bied nog steeds 5-10% boven de vraagprijzen). Mensen hebben een woning nodig, linksom of rechtsom.
Hysterie. Wie heeft er geen baan? Juist nu moeten ze MEER personeel hebben!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Best leuk dat de rente daalt natuurlijk, maar als mensen geen baan hebben kunnen ze ook geen huis kopen. Dus dan nog maar even bij papa en mama blijven.
Natuurlijk niet. Schulden? Als men de baan verliest heb je nog 2 jaar UWV. De enige manier waarop men in de schulden zou KUNNEN komen is als dit virus 12 maanden aan gaat houden, maar in China komen er nog amper gevallen bij dus het zal wel meevallen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef raptorix het volgende:
Ik zou wachten, enorm veel mensen komen op korte termijn in de schulden, kortom veel koopjes
Nu heeft iedereen zijn baan nog maar er gaan echt wel bedrijven failliet. Tuurlijk zijn er sectoren waar ze nu extra mensen nodig hebben, maar de meeste sectoren echt niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hysterie. Wie heeft er geen baan? Juist nu moeten ze MEER personeel hebben!
Er gaat niemand failliet joh. Als dit lang gaat aanhouden wel ja (zeg 12 maanden of langer).quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen zijn baan nog maar er gaan echt wel bedrijven failliet. Tuurlijk zijn er sectoren waar ze nu extra mensen nodig hebben, maar de meeste sectoren echt niet.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er gaat niemand failliet joh. Als dit lang gaat aanhouden wel ja (zeg 12 maanden of langer).
Als je als ondernemer binnen 1 maand failliet gaat doe je toch iets verkeerd. Geen geld apart gezet bijvoorbeeld. Cafe hier bijvoorbeeld kan het 3 jaar uitzingen, wat een baasquote:
Je hebt wellicht meegekregen dat de bouw en boerensector probleempjes hebben?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er gaat niemand failliet joh. Als dit lang gaat aanhouden wel ja (zeg 12 maanden of langer).
Niet elk bedrijf heeft de kans om vet op te botten te krijgen, voorbeeld ik werk bij een kleine consultancy, nu valt het bij ons nog mee omdat we vrijwel allemaal thuis kunnen werken, maar het krijgen van nieuwe opdrachten is in deze tijd een stuk lastiger.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je als ondernemer binnen 1 maand failliet gaat doe je toch iets verkeerd. Geen geld apart gezet bijvoorbeeld. Cafe hier bijvoorbeeld kan het 3 jaar uitzingen, wat een baas
Waarom hebben de bouw en boeren hier problemen van?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt wellicht meegekregen dat de bouw en boerensector probleempjes hebben?
Daarnaast de hele recreatieve sector ligt op zijn gat, dit is namelijk het moment dat mensen hun reizen gaan boeken.
Op zeker, maar die gaan niet binnen een poep en een scheet failliet, zoja slechte bedrijfsvoering. Efteling kan het ook jaren uitzingen bijvoorbeeld. Kijk dit moet natuurlijk geen 12 maanden duren dan is er wel een probleem. Maar UWV vangt ook veel op vergis je niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt wellicht meegekregen dat de bouw en boerensector probleempjes hebben?
Daarnaast de hele recreatieve sector ligt op zijn gat, dit is namelijk het moment dat mensen hun reizen gaan boeken.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarom hebben de bouw en boeren hier problemen van?
Ketenwerking, boeren uiteraard wat minder, bouw wel degelijk, bijna alle bedrijven hebben nu een verbod om externe mensen binnen te laten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarom hebben de bouw en boeren hier problemen van?
Vergeet niet dat de bouw hun zakken gigantisch heeft gevuld afgelopen 2 jaar met de huizengekte. Die kunnen wel 2-3 maandjes uitzingen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ketenwerking, boeren uiteraard wat minder, bouw wel degelijk, bijna alle bedrijven hebben nu een verbod om externe mensen binnen te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |