Serieus?quote:
dank! Ik heb me opgegeven.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Nijna het volgende:
-knip-
Voor mensen die iets willen doen (vrijwilligers in noodsituaties), ready2help van het rode kruis:
https://ready2help.rodekruis.nl/
al aangepast ook; de kinderopvang, horeca en sportclubs ook verplicht dicht...quote:
Mmm, ik twijfel. Ik wil heel graag helpen, maar vastleggen kan niet, want als ik gebeld word voor een overlijden dan moet ik daar op af.quote:Voor mensen die iets willen doen (vrijwilligers in noodsituaties), ready2help van het rode kruis:
https://ready2help.rodekruis.nl/
Ik ookquote:
Ja zag het laterquote:Op zondag 15 maart 2020 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
al aangepast ook; de kinderopvang, horeca en sportclubs ook verplicht dicht...
17.30 persconferentie
Misschien ook wel...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef BE het volgende:
[..]
Mmm, ik twijfel. Ik wil heel graag helpen, maar vastleggen kan niet, want als ik gebeld word voor een overlijden dan moet ik daar op af.
Dat zou het heel rot zijn als er ergens een gat valt...
Maar ja, straks doe ik weken niks...
Tuurlijk, als het echt mis gaat zal het overal in NL drukker worden en is de kans op een melding natuurlijk groter, maar toch...quote:
Het is redelijk vrijblijvend, je hoeft niet te gaan als je wordt gevraagd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef BE het volgende:
[..]
Mmm, ik twijfel. Ik wil heel graag helpen, maar vastleggen kan niet, want als ik gebeld word voor een overlijden dan moet ik daar op af.
Dat dus. Maar ik moet ook de huisartsenposten draaiende houden qua techniek. Die werken nu ook overuren uiteraard. Dus ik heb het idee dat ik werk zat heb.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef BE het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het echt mis gaat zal het overal in NL drukker worden en is de kans op een melding natuurlijk groter, maar toch...
Het voelt zo matig om niks te zitten doen.
Maar goed, ik wacht eerst nog maar even af, als de shit echt aan is ga ik hier lokaal wel vragen waar ik in kan springen.
kleinschaliger: www.heldnodig.nlquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef BE het volgende:
[..]
En bars en restaurantsquote:Op zondag 15 maart 2020 17:28 schreef lunapuella het volgende:
Nou, scholen dicht tot 6 april dus. En horeca, sportclubs en kinderopvang. Pfoe.
Grapje toch...?quote:
Vooralsnog nietquote:
Voorlopig dicht volgens mij. Maar misschien komt dat wel terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |