Eens!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef maily het volgende:
twitter:thiessenmark twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:41:09Nederland op woensdag: WAAROM DOET DE OVERHEID NIKS!!!
Nederland op donderdag: WAAROM GAAN DE SCHOLEN GVD NIET DICHT RUTTE!!!
Nederland op zaterdag: Oh de zon schijnt, snel wat vrienden bellen en lekker terrasje pakken in de stad!
Stelletje idioten. reageer retweet
Zit nu wel al boven de 1000, als je alle lokale GGD meldingen van vannacht en gisteravond optelt.quote:
Hij is juist heel grappig, de V&D is al jaren over de kop, en nu komt-ie er pas achter dat zijn vrouw ontslagen is. Dus hij heeft al jaren niet met zijn vrouw gepraat door zijn voetbal-obsessie. Als je dan gaat zeggen, ja, kutgrap, want er zijn nog V&D online winkels, dan mis je het punt dat deze man subtiel aan de orde brengt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem heel slecht want V&D is een onlinewinkel met -jawel- echte mensen die daar werken.
En dat is uitermate apart gezien men dit al half januari had kunnen zien aankomen!quote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn simpelweg niet genoeg testen.
Dus laten we ook alleen mensen testen waarbij het nodig is.
Volgens de GGD zouden er al minstens 6000 besmet zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit nu wel al boven de 1000, als je alle lokale GGD meldingen van vannacht en gisteravond optelt.
Daarom is het dus ook zo zinloos en grote paniek etc. Ik kan morgen niet werk afzeggen met verhaal van ja denk dat ik wellicht corona heb? Voor wie dat wel kan, zeg doen enzo?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef marsan het volgende:
[..]
De test is niet wanneer jij zin hebt ofzo he
En dat terwijl zoveel mogelijk testen + besmettingsketens isoleren in Zuid-Korea juist prima lijkt te werken. En Seoul hoeft er niet eens voor in lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:27 schreef SunZomer het volgende:
[..]
En dat is uitermate apart gezien men dit al half januari had kunnen zien aankomen!
Is er ergens een centrale site waar al die afzonderlijke GGD meldingen te vinden zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit nu wel al boven de 1000, als je alle lokale GGD meldingen van vannacht en gisteravond optelt.
Maar, wij hadden geen directe vluchten met Wuhan, dus kans wel bijna nihil, toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:27 schreef SunZomer het volgende:
[..]
En dat is uitermate apart gezien men dit al half januari had kunnen zien aankomen!
Omdat je dan bij wijze van spreken de media erbij zou halen om zo die test af te dwingen. Nu zeg je dus eigenijk. Oke, sorry dan geen test. Wat voor ruggegraat heb je dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou ik (of hij) dat verzinnen?
Als je je nu ziek voelt meld je je ziek en blijf je 14 dagen binnen tot je bent uitgeziekt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom is het dus ook zo zinloos en grote paniek etc. Ik kan morgen niet werk afzeggen met verhaal van ja denk dat ik wellicht corona heb? Voor wie dat wel kan, zeg doen enzo?
Ja dat sowieso. Ik bedoel het 'officiele' cijger.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens de GGD zouden er al minstens 6000 besmet zijn.
Ja, het wordt wel geadviseerd om met verkoudheid of andere symptonen thuis te blijven. En anders zeg je maar gewoon dat je een kater hebt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom is het dus ook zo zinloos en grote paniek etc. Ik kan morgen niet werk afzeggen met verhaal van ja denk dat ik wellicht corona heb? Voor wie dat wel kan, zeg doen enzo?
Ik ook. Wil wel graag naar het werk morgen..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
14.15u nieuws vanuit de veiligheidsregio’s Brabant, zeer benieuwd!
Moet fijn zijn zo'n competente overheid.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dat terwijl zoveel mogelijk testen + besmettingsketens isoleren in Zuid-Korea juist prima lijkt te werken. En Seoul hoeft er niet eens voor in lockdown.
bedankt hansquote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is juist heel grappig, de V&D is al jaren over de kop, en nu komt-ie er pas achter dat zijn vrouw ontslagen is. Dus hij heeft al jaren niet met zijn vrouw gepraat door zijn voetbal-obsessie. Als je dan gaat zeggen, ja, kutgrap, want er zijn nog V&D online winkels, dan mis je het punt dat deze man subtiel aan de orde brengt.
Nou gaat no way lukken dus? En kan sowieso morgen pas bellen om het te vragen al. Toch wel werken morgen dusquote:
Ja op de site van preppers. Die hebben 1 topic voor alleen GGD/gemeente meldingen:quote:Op zondag 15 maart 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is er ergens een centrale site waar al die afzonderlijke GGD meldingen te vinden zijn?
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef Confetti het volgende:
Deze crisis heeft ons wel geleerd dat al die experts wel technische en theoretische kennis hebben, maar in de praktijk je daar niet veel aan hebt in een crisissitautie. Ik weet zeker dat in dit topic veel en veel informatie is te vinden dan die experts in hun stoffige boeken hebben zitten lezen.
Ja geen idee. Ken zijn vader verder niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Omdat je dan bij wijze van spreken de media erbij zou halen om zo die test af te dwingen. Nu zeg je dus eigenijk. Oke, sorry dan geen test. Wat voor ruggegraat heb je dan.
Mensen blijven gewoon te dom om te poepen. Daarom werkt het sluiten van scholen alleen maar als je alle andere dingen ook sluit. Dat is ook precies de reden waarom Rutte zo terughoudend is.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:29 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
De Ikea in Heerlen is deze zondag nog gewoon open. Een populaire bestemming vandaag, aan de parkeerplaats te zien.
Bron L1
Dan vraag ik me idd af of het nou echt zo zinvol is om de scholen te sluiten. Dat heeft toch immers alleen zin als je dan maatregelen treft om die kinderen ook thuis te laten blijven.
Scholen sluiten werkt alleen bij een totale lock down.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:29 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
De Ikea in Heerlen is deze zondag nog gewoon open. Een populaire bestemming vandaag, aan de parkeerplaats te zien.
Bron L1
Dan vraag ik me idd af of het nou echt zo zinvol is om de scholen te sluiten. Dat heeft toch immers alleen zin als je dan maatregelen treft om die kinderen ook thuis te laten blijven.
Als je ziek bent, meld je je ziek en blij je 2 weken thuis.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaat no way lukken dus? En kan sowieso morgen pas bellen om het te vragen al. Toch wel werken morgen dus
Ik lees het ook net: https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviursquote:Op zondag 15 maart 2020 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens de GGD zouden er al minstens 6000 besmet zijn.
IK snap het gevoel willen geven van (schijn)veiligheid. Echter, het virus verplaatst zich ook door de lucht tot wel 4,5 mtr. Kans lijkt ook vrij fors dat men wel (per ongeluk) even snel aan het gezicht zit, met handschoen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben ze in ieder geval grotere kans om zelf niet besmet te raken.
Thanksquote:Op zondag 15 maart 2020 12:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja op de site van preppers. Die hebben 1 topic voor alleen GGD/gemeente meldingen:
https://forum.preppers.nl(...)ic/page/32/#comments
Druppelt de hele dag een beetje binnen.
Dit slaat toch nergens op om de regels voor (regio) Brabant apart te stellen van de rest?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
14.15u nieuws vanuit de veiligheidsregio’s Brabant, zeer benieuwd!
nou gelukkig dat jij het ook hebt gelezen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik lees het ook net: https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs
Jaja grappenmakerquote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neem een lekker grog of Jägermeister![]()
wat voor werk doe je?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ik mag gelukkig vooralsnog naar het werk morgen
Met een longontsteking of all thingsquote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef Kassamiep het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-langs-me-heengegaan
Je zou bijna jaloers worden op deze man. Wekenlang heerlijk in een bubbel geleefd.
Bron: RTL Nieuwsquote:Geen scholen sluiten
Van de Gouw is de vertegenwoordiger van alle GGD's in de overleggen met het kabinet over de coronacrisis. In zijn mail legt hij omstandig uit waarom, ondanks het flinke aantal besmettingen, scholen sluiten geen enkele zin heeft.
"We moeten het echt niet doen, want het draagt niets bij aan de bestrijding en het heeft enorme maatschappelijke impact. Met name omdat je er dan niet onderuit komt ook vergelijkbare maatregelen te nemen. (kinderdagverblijven sluiten, horeca sluiten etc.)"
Mijn kinderen koken beter dan ikquote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter voor de boodschappen te doen.
Brabant moet wel, want er is geen enkele regie meer vanuit apatisch Den Haag.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:32 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Dit slaat toch nergens op om de regels voor (regio) Brabant apart te stellen van de rest?
Nederland is geen China/Australie ofzo met gigantische afstanden tussen plekken waar mensen het wel uit hun hoofd halen dagelijks heen en weer te reizen.
Ik niet per sequote:Op zondag 15 maart 2020 12:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook. Wil wel graag naar het werk morgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |