quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Neenee, ze werden allemaal uit de Troika geslingerd. Niemand haalde Omsk.
Jij hebt niet echt veel mee he?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Eeehmz….. ik heb ook 1 been een beetje korter. Ik mag toch hopen dat ik niet als eerste voor de wolven gegooid ga worden hier wel????![]()
!!!!
Misschien is de 0,03% de mensen die momenteel klachten hebben. Kan mij voorstellen dat het totale percentage inclusief mensen in de incubatietijd wel hoger ligt. Maar wil ook niet teveel speculeren hierover zonder kennis van zaken.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, die 0,03% komt bij mij ook niet erg 'betrouwbaar' over.
1% zou ik nog veel te laag vinden.
Mijn buurvrouw heeft een pompflesje gevuld met vodka en maakt voordat ze gaat winkelen het handvat van het winkelmandje ermee schoon. (Dit is geen grap)quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je fietsstuur, autostuur/-dashboard, autodeurklinken .... sleutelbos!
Op FOK!.nl dus een betrouwbare bron.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef riazop het volgende:
[..]
https://www.derstandard.a(...)men?responsive=false
Kreeg je wel een scheutje in je koffie?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft een pompflesje gevuld met vodka en maakt voordat ze gaat winkelen het handvat van het winkelmandje ermee schoon. (Dit is geen grap)
Ik ging gisteravond bij haar koffiedrinken en dan zit ze met een mondkapje op.
Yup die ookquote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je fietsstuur, autostuur/-dashboard, autodeurklinken .... sleutelbos!
Waarschijnlijk 3 keer zoveel.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:48 schreef iBenny het volgende:
6000 besmettingen...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs
Nee, ze dringt er wel op aan dat ik mijn handen ook desinfecteer met vodka als ik bij haar ben. En dat doe ik dan ook braaf.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kreeg je wel een scheutje in je koffie?
Canon der Nederlandsche Geschiedenis hoort dit inquote:Op zondag 15 maart 2020 12:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Na 45 jaar moeten mensen het verhaal maar kennen hoor
Even wachten op de incubatietijdquote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef Za het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 keer zoveel.
Op zich is dit goed nieuws, ookal is het een schatting, want het maakt duidelijk dat het percentage mensen dat medische hulp nodig heeft nog geen 1 procent is.
Door al die Belgen wellicht ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef riazop het volgende:
In Maastricht beginnen nu winkels op eigen initiatief te sluiten
socmed
Dat kan je natuurlijk pas helemaal zeggen als deze 6000 alweer beter zouden zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef Za het volgende:
[..]
Op zich is dit goed nieuws, ookal is het een schatting, want het maakt duidelijk dat het percentage mensen dat medische hulp nodig heeft nog geen 1 procent is.
Ja, zag het ook net. Japan staat gewoon nog op /- 800quote:Op zondag 15 maart 2020 12:10 schreef Jeric het volgende:
[..]
Bron: https://www.worldometers.info/coronavirus/
Wat is daar gebeurd?
Edit: Nu weer verwijderd, denk een foutje
Zou ook overeenkomen met de deathrate in bv. China buiten Wuhan. Die lag ook maar op 0,6.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef Za het volgende:
[..]
Maak haar wijs dat je vooral de mond moet ontsmetten, is toch de ingangquote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze dringt er wel op aan dat ik mijn handen ook desinfecteer met vodka als ik bij haar ben. En dat doe ik dan ook braaf.
Never forget. Krijgen we nu ook een jaarlijkse herdenking?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Canon der Nederlandsche Geschiedenis hoort dit in![]()
That said, dikke kans dat over een aantal jaren The Great Corona Pandemic of 2020 er wel in komt.
https://www.sueddeutsche.(...)n-newsblog-1.4775078quote:In Kempten ist eine 86-Jährige an den Folgen ihrer Infektion gestorben.
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef riazop het volgende:
socmed
Net als in China wonen ook in Nederland eenzame ouderen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef Za het volgende:
[..]
seller bestaat al bijna 4 jaar maar 0 recensiesquote:Op zondag 15 maart 2020 12:06 schreef Lafoy het volgende:
https://s.click.aliexpress.com/e/_dTVO2vp
Wtf je kunt dus gewoon Corona testkits kopen via AliExpress?? en als je er mondkapjes bij koopt extra korting
Winkels dicht, maar bezorging door laten gaan. SRV weer langs de deuren.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef riazop het volgende:
socmed
Als het klopt zie ik dit ook als goed nieuws jaquote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is netjes.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Sfancta het volgende:
Buj supermarkt hier voor je binnenkomt staat een tafeltje met alcohol, een rol papier en een prullenbak waarmee je je winkelkar handvat mee kan schoonmaken.
quote:Zorgmedewerkers en hun familie worden gemeden en buitengesloten. Dat legt een uitzonderlijk hoge sociale druk op de medewerkers in de zorg.
Unitmanager Ineke Herberigs van Zuyderland luidt de noodklok.
Hakt erin
"Kinderen mogen bijvoorbeeld niet meer mee voetballen, omdat hun moeder in de zorg werkt met patiënten die risico lopen op een besmetting met het coronavirus", vertelt Herberigs. "Echtgenotes horen op hun werk dat ze niet meer hoeven te komen. Dat hakt er echt in."
Ziekelijk dit, nog even en we gaan een c uitdelen aan degene wie ziek is,quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
Zorgmedewerkers worden gemeden en buitengesloten
[..]
Bij de PLUS hier maakte het personeel de karretjes schoon. Dit soort dingen overlaten aan klantenquote:
In China werden alleen maar mensen getest die dubbele longontsteking hadden. Dat is die weergave van 80.000 daar.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:08 schreef erkel het volgende:
Misschien is de 0,03% de mensen die momenteel klachten hebben. Kan mij voorstellen dat het totale percentage inclusief mensen in de incubatietijd wel hoger ligt. Maar wil ook niet teveel speculeren hierover zonder kennis van zaken.
Rot toch op. waarschijnk 1 geval en gelijk alles en iedereen doet dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.. Eerst is iedereen te laks en als ze dan eindelijk voorzichtiger worden (al is het wellicht op de verkeerde manier) dan wordt er ook geklaagd.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
V&D dicht?twitter:HidehoJacco twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:46:23Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
Blijkt ze ontslagen te zijn bij de V&D reageer retweet
Volgens mij is dat door enkelen hier al geopperd in deel #100 van deze topicreeks.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Sfancta het volgende:
Buj supermarkt hier voor je binnenkomt staat een tafeltje met alcohol, een rol papier en een prullenbak waarmee je je winkelkar handvat mee kan schoonmaken.
Toch aardig. Kun je je wat moed indrinken voordat je je tussen de vechtende hamstertokkies waagt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Sfancta het volgende:
Mwah, je kan natuurlijk zelf ook wel wat initiatief nemen als je in een risicogroep valt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ziekelijk dit, nog even en we gaan een c uitdelen aan degene wie ziek is,
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
V&D dicht?twitter:HidehoJacco twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:46:23Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
ook zo vertellen aan de arts. Dan krijg je de test zeker weten!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Ik overweeg om me toch maar te laten testen. Denk zelf is gewoon verkouden zijn weer. Maarja mss moet ik het op papier hebben hoe en wat. Ben we; om risico Brabant geweest nl.
Ooit zullen zij worden geeerd als de brandweermannen van 911.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
Mijn moeder, 80, woont alleen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Net als in China wonen ook in Nederland eenzame ouderen.
Het zou mij niets verbazen als men ook in NL een paar vereenzaamde mensen dood in hun woning gaat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |