Dat werkt niet, ouders gaan hun kinderen om angst gewoon thuishouden. Dat zag je vorige week in Brabant al. Vrijdag kwam ongeveer de helft naar school.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel mee eens om de scholen niet te sluiten en daarmee een geleidelijker spreiding op gang te zetten
Gewoon niet samen naar de TV kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
bron
dat wordt een gedoe in sommige gezinnen
https://www.derstandard.a(...)men?responsive=falsequote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
bron
dat wordt een gedoe in sommige gezinnen
Nu al? Jeetje .... nou de rest van Zeeland/Brabant nog ....quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Via AD. Eindelijk eens wat maatregelen.
Hoezo verbaast je dit?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:49 schreef Newone82 het volgende:
“Zo’n 6000 mensen hebben Corona virus in Nederland.”
Whaaat?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs
Ik blijf thuis. Alleen 1/2 keer in de week boodschappen doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is ons? Daar ben je zelf toch ook bij
Troika hier, troika daar .....quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Keuzes maken he, er zit altijd een mindere tussen
Het lelijkste kind over de schutting naar de buren gooien.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Goed idee. Maar ook daar vind ik het weer bepaald niet uitnodigend voor nuquote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef nils7 het volgende:
Ik ga nog even lekker een rondje in de bossen wandelen voordat dat niet meer kan.
ze gaan toch 1 vertrekhal dichtgooien?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Newone82 het volgende:
Ondertussen op Tweakers forum:
ben werkzaam aan Airside op Schiphol. Heb iemand die in (hoog in de keten) van de food en beverage op Schiphol zit.
Alle restaurants worden (voorlopig) niet meer bevoorraad. Er zou een (soort van) lockdown in gang gezet worden.
Ben benieuwd....
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die 6000 is niet bekend. We weten pas van 980 mensen dat ze corona hebben. Dat is net de strekking van het artikelquote:
Daarvoor zoek je andere oplossingen. Als je als ouder van een jong kind zelf een ouder hebt in de risicogroepen, doe je daar je kind niet naartoe. Beetje zelf nadenken.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:45 schreef vosss het volgende:
Behalve dan die door jou genoemde uitzonderingen. Die hebben gewoon pech en kunnen de vinkentering corona krijgen.
Ach ja, dan hebben we er volgende winter hopelijk minder last, men gaat er immers vanuit dat dit een terugkerend fenomeen zal zijn zoals de griep.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met onze laksigheid gaat het makkelijk tegen de 50.000 aanlopen.
Mijn zoontje weet dat ik hem slechts heb voor een eventuele zombie apocalypsquote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Het lelijkste kind over de schutting naar de buren gooien.
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat zullen die gasten uit Ruinerworld nu balen he dat ze dit mee maken.
tuurlijk johquote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Newone82 het volgende:
Ondertussen op Tweakers forum:
ben werkzaam aan Airside op Schiphol. Heb iemand die in (hoog in de keten) van de food en beverage op Schiphol zit.
Alle restaurants worden (voorlopig) niet meer bevoorraad. Er zou een (soort van) lockdown in gang gezet worden.
Ben benieuwd....
Ze hadden gelijk!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Arts-assistent het volgende:
Waarom zou dat niet meer kunnen?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef nils7 het volgende:
Ik ga nog even lekker een rondje in de bossen wandelen voordat dat niet meer kan.
Hou even je kop erbij plz. Gewoon geld uitwisselen met handschoentjes aan is niks mis mee. Verwisselen na iedere klant is ook totale onzin. Het is de nuclear zombia apocalypse niet he.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Sfancta het volgende:
Hier in de supermarkt zitten de cassieres met blauwe handschoentjes aan. Van die medische. Je ziet het zweet onder zitten..... Worden ook niet verwisselend van klant na klant, en geld wordt er gewoon mee aangepaktWTF
Ik las het ook, hoeveel soorten klachten/corona's zijn er wel nietquote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef XDo het volgende:
Dat verhaal van die 16 jarige jongen op de IC is wel fascinerend. Het begon bij hem met hoofdpijn en misselijkheid aldus het AD.
Dat zijn bepaald niet twee verschijnselen die nu vaak genoemd worden volgens mij.
Ja dat met dat geld begrijp ik ook niet.. leg het neer en vermijd huid op huid contact, maar via het aanraken van geld kan je het ook oplopen..quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Sfancta het volgende:
Hier in de supermarkt zitten de cassieres met blauwe handschoentjes aan. Van die medische. Je ziet het zweet onder zitten..... Worden ook niet verwisselend van klant na klant, en geld wordt er gewoon mee aangepaktWTF
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Nu al? Jeetje .... nou de rest van Zeeland/Brabant nog ....
Is iemand die al jaren op tweakers forum zit en vrij betrouwbaar is geweest tot nu toe met info.quote:
Hebben ze in ieder geval grotere kans om zelf niet besmet te raken.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Sfancta het volgende:
Dat is bij jou zo. Zat mensen die het gewoon zien als een normale verkoudheid of griep; komt niet eens in ze op dat ze wellicht Corona hebben (gehad). Je hebt inderdaad mensen die koste wat het kost willen weten of hun verkoudheid eigenlijk Corona is (terwijl het geen verschil zou moeten maken, blijf gewoon binnen als je ziek bent...dat vind ik in normale tijden al irritant..mensen die gewoon ziek naar buiten gaan), en mensen die er gewoon vanuit gaan dat ze een griepje hebben en gewoon binnen blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof het aan die mensen ligt. Ze worden niet getest, het is niet dat ze zich niet laten testen.
Wat mij betreft komen ze vanmiddag langs om mij te testen, weet ik direct waar ik aan toe ben.
twitter:BorisJohnson twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:08:22Latest NHS advice:
If you have: a new continuous cough OR a high temperature
You should stay at home for seven days.
Read the full guidance now: https://t.co/hmhS6y5caq https://t.co/v8oNM0UU2I reageer retweet
Ik heb mijn dochter voor de boodschappen te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mijn zoontje weet dat ik hem slechts heb voor een eventuele zombie apocalyps
Via geld is het extreem besmettelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou even je kop erbij plz. Gewoon geld uitwisselen met handschoentjes aan is niks mis mee. Verwisselen na iedere klant is ook totale onzin. Het is de nuclear zombia apocalypse niet he.
Hoofdpijn: 13.6% van gevallen, misselijkheid 5%quote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef XDo het volgende:
Dat verhaal van die 16 jarige jongen op de IC is wel fascinerend. Het begon bij hem met hoofdpijn en misselijkheid aldus het AD.
Dat zijn bepaald niet twee verschijnselen die nu vaak genoemd worden volgens mij.
quote:fever (87.9%), dry cough (67.7%), fatigue (38.1%), sputum production (33.4%), shortness of breath (18.6%), sore throat (13.9%), headache (13.6%), myalgiaor arthralgia (14.8%), chills(11.4%), nausea or vomiting (5.0%), nasal congestion (4.8%), diarrhea (3.7%), and hemoptysis (0.9%), and conjunctival congestion (0.8%).
Want elke keer als je griep krijgt zijn de symptomen hetzelfde? Is toch logisch...quote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik las het ook, hoeveel soorten klachten/corona's zijn er wel niet
Dan hebben dr handschoenen dus ook geen meerwaarde meer over blote handen + handen wassen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou even je kop erbij plz. Gewoon geld uitwisselen met handschoentjes aan is niks mis mee. Verwisselen na iedere klant is ook totale onzin. Het is de nuclear zombia apocalypse niet he.
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2020 11:56 schreef Arts-assistent het volgende:
Was hij wel echt positief getest?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik las het ook, hoeveel soorten klachten/corona's zijn er wel niet
Lol, als iemand corona heeft lijkt mij dat wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was hij wel echt positief getest?
Volgens mij heeft hij corona gehad ....quote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef Kassamiep het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-langs-me-heengegaan
Je zou bijna jaloers worden op deze man. Wekenlang heerlijk in een bubbel geleefd.
Ja, dat wel. Ik kan me niet voorstellen dat men van heinde en verre hier naar het bos komt echter.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Als straks iedereen dat gaat doen? Wordt het een beetje druk daar he ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |