was toch ook stompzinnig, daar alles dicht dus duiken ze zeeland in want ze willen wel hun chuffiequote:Op zondag 15 maart 2020 11:43 schreef skysherrif het volgende:
Maar vanaf vandaag mogen belgen zeeland niet meer in
nadat je me kutnizno hebt genoemd kun je het nu wel shakenquote:
Het werd al bijna knokkenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
was toch ook stompzinnig, daar alles dicht dus duiken ze zeeland in want ze willen wel hun chuffie
ja een pintje moet toch kunnenquote:
Ik deel dat linkje letterlijk net in het vorige topic en nu plaats jij hem ineensquote:Op zondag 15 maart 2020 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadat je me kutnizno hebt genoemd kun je het nu wel shaken
nou en?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik deel dat linkje letterlijk net in het vorige topic en nu plaats jij hem ineens
Viese taktik
Heeft wel ergens gestaan hoor hoeveel er genezen zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 11:23 schreef Nizno het volgende:
hoeveel er herstellen lees je amper ergens
maar goed dat is met al het nieuws. je leest ook niet vaak hoe het later met een slachtoffer van een overval gaat.
rautsjt mir die rucke aufquote:
wat zeg je nouquote:
ja het staat ook wel ergens, maar merendeel nietquote:Op zondag 15 maart 2020 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft wel ergens gestaan hoor hoeveel er genezen zijn
Maar ik moet wel uitkijken. Ik hoor bij de risico groep he, mis een stuk van mijn long en hoor bij de nutteloze ouderen![]()
kuquote:
ja dat vraag ik me ook wel eens af bij zulke tekstenquote:
maar ik ben nog niet gekomen. gaan we edgen ofzoquote:
lik me gok ikquote:
dat ze schoon willen wordenquote:
Ja, als die gaat roepen welquote:Op zondag 15 maart 2020 11:48 schreef aKboR het volgende:
Pauze voorbij..
De was roept..
(dus hoog tijd om te wassen lijkt me)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |