Er waren nieteens genoeg corona teskits. Iemand moet mij maar vertellen hoe de zorgverleners zo erg zeker zijn van hun diagnoses konden zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De officiële sterftecijfers zijn overdreven?
Weleens van oversterfte cijfers gehoord?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
[..]
Er waren nieteens genoeg corona teskits. Iemand moet mij maar vertellen hoe de zorgverleners zo erg zeker zijn van hun diagnoses konden zijn.
Dat gaat om een andere vaccinatie, maar ok.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:23 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Hier...leesvoer:
https://www.groene.nl/artikel/de-vanzelfsprekende-prik
Er worden met allerlei termen gesmeten. Maar of deze ook echt wat met Corona als oorzaak te maken hebben. Is nog niet met zekerheid te zeggen. Want wie weet dat precies. Eigenlijk niemand.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Weleens van oversterfte cijfers gehoord?
Blijf vooral je kop in t zand stekenquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
[..]
Er worden met allerlei termen gesmeten. Maar of deze ook echt wat met Corona als oorzaak te maken hebben. Is nog niet met zekerheid te zeggen. Want wie weet dat precies. Eigenlijk niemand.
De sterfte door corona-cijfers kloppen in ieder geval niet. Wat ik wel zeker weet is dat deze pandemie vanuit de mainstream media en politiek niet van twee kanten wordt belicht maar alleen eenzijdig. Het aantal sterfte gevallen door Covid-19 kon nieteens precies worden bepaald. Dus die werden nu al vrijwel zeker te weten overdreven. Dit zeg ik omdat nu duidelijker wordt dat huisartsen en andere hulpverleners té makkelijk Covid19 als diagnose stellen. In de VS krijgen artsen zelfs geld toe om in geval van twijvel de patient toch maar aan te merken als coronapatient. Als dit geen rode vlag is!
Als covid19 niet zou zijn ontdekt dan zouden experts dit jaar spreken van de normale griep dat mischien wat steviger is dan normaal. Maar zou er geen paniek zijn ontstaan.
Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.
Straks ga je nog beweren dat dit virus helemaal niet bestaat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
[..]
Er worden met allerlei termen gesmeten. Maar of deze ook echt wat met Corona als oorzaak te maken hebben. Is nog niet met zekerheid te zeggen. Want wie weet dat precies. Eigenlijk niemand.
De sterfte door corona-cijfers kloppen in ieder geval niet. Wat ik wel zeker weet is dat deze pandemie vanuit de mainstream media en politiek niet van twee kanten wordt belicht maar alleen eenzijdig. Het aantal sterfte gevallen door Covid-19 kon nieteens precies worden bepaald. Dus die werden nu al vrijwel zeker te weten overdreven. Dit zeg ik omdat nu duidelijker wordt dat huisartsen en andere hulpverleners té makkelijk Covid19 als diagnose stellen. In de VS krijgen artsen zelfs geld toe om in geval van twijvel de patient toch maar aan te merken als coronapatient. Als dit geen rode vlag is!
Als covid19 niet zou zijn ontdekt dan zouden experts dit jaar spreken van de normale griep dat mischien wat steviger is dan normaal. Maar zou er geen paniek zijn ontstaan.
Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.
Sorry, maar als je dat denkt dan ben je het zicht op de realiteit echt compleet bijster hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
Ah ja, stel je voor dat dit min of meer wereldwijd gecoördineerd is?quote:Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.
Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry, maar als je dat denkt dan ben je het zicht op de realiteit echt compleet bijster hoor.
[..]
Ah ja, stel je voor dat dit min of meer wereldwijd gecoördineerd is?
Het was een vraag. Over mijn voorstellingsvermogen hoef jij je geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.
Je moet helemaal niks. Er worden een aantal observaties gedaan die op basis van logica een beeld scheppen van de miljoenen doden die er zullen vallen door verhongering, veroorzaakt door het feit dat aanvoerlijnen wereldwijd stil liggen. Dat is 1 van de aspecten...het grotere plaatje wordt duidelijk als je een poging doet onbevooroordeeld te luisteren naar wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het was een vraag. Over mijn voorstellingsvermogen hoef jij je geen zorgen te maken.
Wat die video betreft: waarom ik die zou moeten kijken? Wat is de strekking? Wie zegt het? Waar is het op gebaseerd?
En hoe hangt dat samen met de suggestie - waarop ik reageerde - dat dit allemaal een soort globaal sociaal experiment is? Ik ken het internet lang genoeg om niet zomaar 42 minuten naar een willekeurig filmpje te kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:29 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Er worden een aantal observaties gedaan die op basis van logica een beeld scheppen van de miljoenen doden die er zullen vallen door verhongering, veroorzaakt door het feit dat aanvoerlijnen wereldwijd stil liggen. Dat is 1 van de aspecten...het grotere plaatje wordt duidelijk als je een poging doet onbevooroordeeld te luisteren naar wat er gezegd wordt.
Standaard rechtse anti-Clinton meuk met een conspiracy-sausje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.
Thx voor de video. Interessant en informatief, heb meestal weinig geduld om iets af te kijken, tenzij het echt interessant is. Deze dus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:07 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Thx voor de video. Interessant en informatief, heb meestal weinig geduld om iets af te kijken, tenzij het echt interessant is. Deze dus.
bv vanaf 7.30. Covid 19 en waar dat voor staat: Certificate Of Vaccine I.D 19
En de 19 staat dus voor de eerste en negende letter van het alfabet. A.I = Artificial Intelligence
nee, het was een grap.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je gelooft dat soort onzin toch niet echt? Ik dacht dat je een grap maakte
Gelukkig maar.quote:
Hoe kom je aan die info?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Een kind weet nog dat het voor COrona VIrus Disease staat en het cijfer voor het jaartal waarin het ontdekt is.
Dat is algemene kennis.quote:
Als je daar tevreden mee bent, vind het prima.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is algemene kennis.
Net als dat SARSr-CoV staat voor Severe acute respiratory syndrome-gerelateerd coronavirus.
Is gewoon standaard codering, was het dit jaar ontdekt dan was het Covid20 geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:18 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Als je daar tevreden mee bent, vind het prima.
Je moet niet alles geloven wat ze je wijs willen makenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is gewoon standaard codering, was het dit jaar ontdekt dan was het Covid20 geweest.
Je verwart je goedgelovigheid met kennis.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze je wijs willen maken
De ironie )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |