Prachtvoorbeeld van spijkers op laag water zoeken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
of alle supermarkten open blijven waag ik me te betwijfelen trouwens. Een deel zal ongetwijfeld sluiten als er een besmettingshaard onder het personeel is bijvoorbeeld.
Jup.. Russen hebben om de Saudies te naaien effe de productie opgeschaald😂quote:Op zondag 15 maart 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dit virus er niet was geweest zou die fittie waarschijnlijk in de headlines van het nieuws staan ja, gaat er ook niet al te vriendelijk aan toe.
1.299 per literquote:Op zondag 15 maart 2020 10:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Eergisteren nog gaan tanken. Was goedkoper dan anders
Ik werk thuis tegenover een tankstationquote:Op zondag 15 maart 2020 11:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Werk op kantoor voor een tankstationketen, die blijven wel draaien.
Want?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Prachtvoorbeeld van spijkers op laag water zoeken.
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:02 schreef Greys het volgende:
twitter:DonRoelofsen twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:56:07Er is hard gewerkt om in een korte tijd extra IC-plekken te creëren op onze recovery.
Hiermee kunnen we onze IC-collega’s bijstaan en de capaciteit vergroten!
Ons team van anesthesie en recovery staat extra op stand-by en is paraat zodra het nodig is.
Let’s kick out corona! 👊🏻 https://t.co/W1iL78yMet reageer retweet
Ik doelde echt op de corona en influenza griep, ik begreep namelijk dat die twee verantwoordelijk zijn voor de griepgolf, steeds een ander familielid... ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Als je het specifiek "griepvirus" bedoelt niet, maar in andere gevallen hebben we van genoeg virussen gewonnen, bijv. de pokken.
Ja, maar kan je de kinderen zoveel verantwoordelijk geven en hoe bescherm je ze tegen aggressieve wc-papier hamsteraars.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zoals het nu lijkt is die groep het minst vatbaar voor het virus, of ondervind in ieder geval de minste klachten. En als de scholen straks dichtgaan kunnen ze juist extra veel werken
Dan is de vraag, welk station en welke keten hahaha😜quote:Op zondag 15 maart 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werk thuis tegenover een tankstationMin of meer hetzelfde toch?
![]()
Sorry for SC
Desnoods wordt het leger ingezet om vakken te vullen, voedsel, energie, drinkwater, zorg, zijn allemaal draaiboeken voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
of alle supermarkten open blijven waag ik me te betwijfelen trouwens. Een deel zal ongetwijfeld sluiten als er een besmettingshaard onder het personeel is bijvoorbeeld.
Leger ingezetquote:Op zondag 15 maart 2020 11:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Desnoods wordt het leger ingezet om vakken te vullen, voedsel, energie, drinkwater, zorg, zijn allemaal draaiboeken voor.
Mja als de shit echt aan is en er een volledige lockdown is zullen zulke plaatsen bewaakt gaan worden door politie/leger/reservisten etc.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, maar kan je de kinderen zoveel verantwoordelijk geven en hoe bescherm je ze tegen aggressieve wc-papier hamsteraars.
En dat allemaal voor een paar euro.
Zeker. Dat ben ik helemaal met je eens. Het gaat niet een issue worden maar ik snap wel een beetje waarom mensen hamsteren (maar niet 50 pakken olie en wc papier natuurlijk)quote:Op zondag 15 maart 2020 11:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Desnoods wordt het leger ingezet om vakken te vullen, voedsel, energie, drinkwater, zorg, zijn allemaal draaiboeken voor.
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:02 schreef Greys het volgende:
twitter:DonRoelofsen twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:56:07Er is hard gewerkt om in een korte tijd extra IC-plekken te creëren op onze recovery.
Hiermee kunnen we onze IC-collega’s bijstaan en de capaciteit vergroten!
Ons team van anesthesie en recovery staat extra op stand-by en is paraat zodra het nodig is.
Let’s kick out corona! 👊🏻 https://t.co/W1iL78yMet reageer retweet
Ze geven het wel gewoon ook door aan RIVM neem ik aan?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
10:50
GGD Haaglanden stopt met actief melden
De regionale GGD stopt met het actief naar buiten brengen van het aantal nieuwe besmettingen in de regio Haaglanden. Tot en met gisteren bracht de overheidsdienst dagelijks een persbericht naar buiten.
,,Dit doen we omdat het aantal meldingen alleen gaat over het aantal positieve testen. Doordat niet iedereen getest wordt, geeft dit geen goed beeld van het verloop van de verspreiding van het nieuwe coronavirus.''
De GGD blijft wel het aantal meldingen op haar eigen website bijhouden.
AD Den Haag
Doofpot. Nu blijven de toch al laag ingeschatte cijfers nóg lager. Precies zoals de bedoeling is.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
GGD Haaglanden stopt met actief melden
De regionale GGD stopt met het actief naar buiten brengen van het aantal nieuwe besmettingen in de regio Haaglanden. Tot en met gisteren bracht de overheidsdienst dagelijks een persbericht naar buiten.
,,Dit doen we omdat het aantal meldingen alleen gaat over het aantal positieve testen. Doordat niet iedereen getest wordt, geeft dit geen goed beeld van het verloop van de verspreiding van het nieuwe coronavirus.''
De GGD blijft wel het aantal meldingen op haar eigen website bijhouden.
AD Den Haag
Lijkt me wel, ze zeggen zelf ook dat ze het gewoon blijven melden (ook aan het publiek, zo te lezen), alleen niet meer actief naar buiten pushen. Gewoon een getalletje updaten dus en met F5 zien we het, ipv een bericht naar buiten brengen met "Nu zijn er xx nieuwe gevallen!"quote:Op zondag 15 maart 2020 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze geven het wel gewoon ook door aan RIVM neem ik aan?
Heeft een paar dagen geduurd maar ze zijn erachter dat de huidige cijfers echt niks meer zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
BNW is om de hoek.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Doofpot. Nu blijven de toch al laag ingeschatte cijfers nóg lager. Precies zoals de bedoeling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |