Echt hoor...quote:Op zondag 15 maart 2020 11:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Precies. Zo gelukkig waren ze nooit.
Verder dit liedje op de koptelefoon
Bestaat nog steeds zoiets als eigen normaal besef/gedrag. Hier buiten de korte dagelijkse wandeling gewoon thuis blijven. Gewoon geen sociaal contact ( buiten vriendinquote:Op zondag 15 maart 2020 11:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind dit meer de fout van de Nederlandse instanties. Ze hadden de grens maar moeten sluiten... Zoals Denemarken enz. deden.
Dat kan ik me bij dit persoon niet voorstellen gewoon.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:25 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat is wat diegene jou vertelt. Een hoop mensen verzinnen er zelf allerlei verhalen bij en het liefst zoveel mogelijk wat in hun straatje past.
Die richtlijnen van de GGD zijn duidelijk.
Zoooo dan!!! Dat zijn de goeie voorbeelden!!quote:Op zondag 15 maart 2020 11:25 schreef Greys het volgende:
Het heeft hier vast al drie keer gestaan, excuses dan, maar dan voor degenen die het net als ik nog niet hadden gezien over Ronaldo en z'n tot ziekenhuizen om te bouwen hotels waar hij ook alle personeelskosten op zich neemt:
https://www.metronieuws.n(...)-hotels-ziekenhuizen
okquote:Op zondag 15 maart 2020 11:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
1 iemand die dit beweert, in de digitale wereld waar zelfs op Twitter dit nieuwe beleid niet voorkomt...
Ik denk een gevalletje [verkeerd begrepen]
Dus adem in, adem uit en leg je riek weer neer
Zitten we allang overheen, gezien het testbeleid van het RIVM en de GGD’squote:Op zondag 15 maart 2020 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Belgie morgen dus over de 1000, NL vandaag.
Jij en ik zijn inderdaad zo. Is ook logisch met wat gezond verstand, maar ja zo zie je maar hoe onze individualistische maatschappij ineen zit.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds zoiets als eigen normaal besef/gedrag. Hier buiten de korte dagelijkse wandeling gewoon thuis blijven. Gewoon geen sociaal contact ( buiten vriendin)
Huidige cijfers x10 lijkt me een reėle inschatting.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zitten we allang overheen, gezien het testbeleid van het RIVM en de GGD’s
ja, de ranglijstenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef vosss het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds het vorige topic?
nee hoor zit hier gewoon op mijn gemak plague inc te spelen :-) ( het is maar een spelletje )quote:Op zondag 15 maart 2020 11:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Echt hoor...
En voor de oude mannen gewoon een japans VR spelletje
Aanpakken die handelquote:Dr. Angel Kunchev explained that we are currently one of the least affected European countries, but we are one of the first to introduce a state of emergency so that faster and more effective measures can be taken
Zie mijn post wat hogerquote:Op zondag 15 maart 2020 11:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
197 bij in belgie hoor ik
bron: vrouw
Gister nog gespeeldquote:Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor zit hier gewoon op mijn gemak plague inc te spelen :-) ( het is maar een spelletje )
Wij allemaalquote:Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor zit hier gewoon op mijn gemak plague inc te spelen
Het coronavirus valt allemaal wel meequote:Op zondag 15 maart 2020 11:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Top.quote:
je vrouw werkt bij het Belgische RIVM?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Precies. Echte aantal moet je x 10 doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zitten we allang overheen, gezien het testbeleid van het RIVM en de GGD’s
Ik twijfel nooit aan mijn vrouwquote:Op zondag 15 maart 2020 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het coronavirus valt allemaal wel mee
bron: buurvrouw
De grootste fout in je leven...quote:
die is inderdaad wel gaaf , verwacht nu wel een DLC corona2020quote:Op zondag 15 maart 2020 11:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gister nog gespeeldje kan nu ook een missie met fake news spreaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |