abonnement Unibet Coolblue
pi_198468096
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:12 schreef Ole het volgende:

[..]

nou echt! Flapdrol met zijn drama. Eikel had je eerder kunnen bedenken! Welke vrouw dan ook, maar sowieso goed van Leontien. Hoop dat ze het volhoudt en de eer aan zichzelf houdt
Als ze slim is wel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:49:56 #177
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_198468258
Zou graag zien dat dit trieste figuur geen podium kreeg hiervoor, maar zoiets trekt uiteraard veel kijkers en Borsato kan weer eens de gevoelige jongen gaan uithangen.
De 'emotionele' Marco zal vast nog wel een traantje moeten laten en heeft vast ook erg veel spijt.



En een Linda de Mol leent zich hier natuurlijk maar al te graag voor.
Zo'n leuke vrouw als Leontine (al ken ik haar natuurlijk niet persoonlijk, maar ze komt oprecht en zonder kapsones over) verdiend veel beter.
Scheelt wel dat de kinderen inmiddels alle 3 al volwassen zijn, maar dan nog.
Heb die Borsato altijd al een kwijlebal gevonden. :r
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 22:21:10 #178
22592 crew  Ole
pi_198470309
Ik zie Linda al in Oprah achtig interview. Marco met zijn toch al getergde stem/ harses. Ik zet mijn teiltje vast klaar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 22:23:23 #179
22592 crew  Ole
pi_198470356
ken Leontien ook niet natuurlijk. Maar het siert haar dat ze niks zegt. Hoop dat ze dat volhoudt!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198472144
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:23 schreef Ole het volgende:
ken Leontien ook niet natuurlijk. Maar het siert haar dat ze niks zegt. Hoop dat ze dat volhoudt!
Ik krijg er een unheimlich gevoel van, zoals die nu bezig is in de media met Leontine.

Zo van, ik heb geboet, schuld bekend en dat een jaar lang, nu wil ik terug in je bed en jij (Leontine) hebt dat maar te accepteren want ik ben de grote (narcistische) Marco.

Zoals die haar constant de liefde verklaard, ik zou er kotsmisselijk van worden als mijn ex-man dat zou doen.
Hij zit dat als de ultieme onverstaanbare liefdesverklaring, bij mij valt dat in het vakje stalken.
pi_198472153
Leontine reageerde ook al op dat nieuwe liedje van hem, ik dacht doe nou niet...
pi_198473684
Zou het niet gewoon allemaal vooropgezet zijn? Weer een of ander faillisement ofzo waardoor het financieel / juridisch handiger is om niet langer getrouwd te zijn en dat ze dan daar bovenop nog even even de boel flink uitmelken met het drama, nieuwe single, nieuwe tour, 'de liefde overwint uiteindelijk toch' of zoiets?
Met dit stel qua gekweel en onzin ga je toch de idiootste dingen bedenken...
pi_198473741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:16 schreef LC01 het volgende:
Zou het niet gewoon allemaal vooropgezet zijn? Weer een of ander faillisement ofzo waardoor het financieel / juridisch handiger is om niet langer getrouwd te zijn en dat ze dan daar bovenop nog even even de boel flink uitmelken met het drama, nieuwe single, nieuwe tour, 'de liefde overwint uiteindelijk toch' of zoiets?
Met dit stel qua gekweel en onzin ga je toch de idiootste dingen bedenken...
Dat gekweel is wel opvallend ja. Vlak na dat de affaires publiekelijk waren en nog voor de scheiding, postte Leontien een foto van een fotolijstje van Marco dat ze meehad op 1 of ander reisje. Zo had ze hem altijd bij zich. Nou heb ik op zich niet perse een oordeel over vrouwen die bij vreemdgangers blijven, maar dat gekwijl vond ik wel weer het andere uiterste. En die foto met de lipstick op haar kraag....

Ik geloof alleen niet dat een weldenkende vrouw zich publiekelijk zo laat vernederen voor een stunt. Wellicht naïef.
pi_198474254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat gekweel is wel opvallend ja. Vlak na dat de affaires publiekelijk waren en nog voor de scheiding, postte Leontien een foto van een fotolijstje van Marco dat ze meehad op 1 of ander reisje. Zo had ze hem altijd bij zich. Nou heb ik op zich niet perse een oordeel over vrouwen die bij vreemdgangers blijven, maar dat gekwijl vond ik wel weer het andere uiterste. En die foto met de lipstick op haar kraag....

Ik geloof alleen niet dat een weldenkende vrouw zich publiekelijk zo laat vernederen voor een stunt. Wellicht naïef.
Waarschijnlijk ging het al langer niet goed en was dit het moment dat de geest uit de fles kwam, 100% zeker dat leontien op de hoogte was van de affaires.

Het is juist bewonderenswaardig dat ze probeert om goed om te gaan met de vader van haar kinderen en hem niet voor de bus gooit.
speak only if it improves the silence.
pi_198474337
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198474718
Topshow vanavond, Linda stelt normaal nooit kritische vragen dus dit gaat enorm geregisseerd zijn.
SOONY
  zaterdag 13 maart 2021 @ 10:49:24 #187
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198475046
Eén ding is mij zonneklaar geworden deze week: de showbizz loopt over van de rotzakken. Waarom krijgen Borsato en Antwee met zulk verachtelijk gedrag nog een podium?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198475295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik krijg er een unheimlich gevoel van, zoals die nu bezig is in de media met Leontine.

Zo van, ik heb geboet, schuld bekend en dat een jaar lang, nu wil ik terug in je bed en jij (Leontine) hebt dat maar te accepteren want ik ben de grote (narcistische) Marco.

Zoals die haar constant de liefde verklaard, ik zou er kotsmisselijk van worden als mijn ex-man dat zou doen.
Hij zit dat als de ultieme onverstaanbare liefdesverklaring, bij mij valt dat in het vakje stalken.
Het is eng hoe erg dit overeenkomt met de analyse van de Snijtafel van zijn nr. de Waarheid.
pi_198475303
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:49 schreef Andromache het volgende:
Eén ding is mij zonneklaar geworden deze week: de showbizz loopt over van de rotzakken. Waarom krijgen Borsato en Antwee met zulk verachtelijk gedrag nog een podium?
Het Kluuneffect. Als man mag je schaamteloos je klootzakkerigheid uitmelken en daar krijg je uitgebreid het podium voor.
pi_198475908
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:16 schreef DKUp het volgende:
Topshow vanavond, Linda stelt normaal nooit kritische vragen dus dit gaat enorm geregisseerd zijn.
Grootste vraag is, kan Linda haar ogen 1,5 uur open houden met al die Villers in haar gezicht?
  zaterdag 13 maart 2021 @ 12:30:15 #191
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198476030
quote:
Normaal geen fan van Miljuschka vanwege dat body positivity gedoe, maar hier sta ik helemaal achter!

Als we het hebben over gelijkheid van man en vrouw, waarom komt een man er wel mee weg en word een vrouw meteen als hoer, slet, golddigger of wandelende matras neergezet? Denk aan Yolanthe, terwijl Jan al met Lisa aan de haal was gegaan. Er is echt nog heel veel te winnen op dat gebied. De hashtag powervrouw vind ik dan weer te ver gaan, als je man bij je weg is. Dat is gewoon geilerij van de sterren en 'kijk mij als belangrijke ster ook meegaan on this bandwagon' (hoe zeg je dat in het nederlands?)
With love :*
pi_198476045
quote:
Ze heeft gewoon gelijk. Laat een Yolanthe, Leontien of Wendy maar eens zulke vreemdgangers zijn. Eens zien hoe die niet uitgekotst zouden worden. :')
pi_198476065
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grootste vraag is, kan Linda haar ogen 1,5 uur open houden met al die Villers in haar gezicht?
Heel haar gezicht is ontploft, dus ja die jaren cosmetische ingrepen hebben “effect” gehad.
SOONY
pi_198476467
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik krijg er een unheimlich gevoel van, zoals die nu bezig is in de media met Leontine.

Zo van, ik heb geboet, schuld bekend en dat een jaar lang, nu wil ik terug in je bed en jij (Leontine) hebt dat maar te accepteren want ik ben de grote (narcistische) Marco.

Zoals die haar constant de liefde verklaard, ik zou er kotsmisselijk van worden als mijn ex-man dat zou doen.
Hij zit dat als de ultieme onverstaanbare liefdesverklaring, bij mij valt dat in het vakje stalken.
Ik zal je sterker vertellen.... vandaag in de telegraaf groot interview 2 pagina's. Daar haalt hij toch aan om in toekomst of met leontien of een nieuwe vriendin dit nooit meer te doen. As maandag volgt deel 2 waar hij er verder op in gaat.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198476493
quote:
Dat was heel goed van haar gisteren bij boulevard samen met Luuk Ikink.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198476536
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:21 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ging het al langer niet goed en was dit het moment dat de geest uit de fles kwam, 100% zeker dat leontien op de hoogte was van de affaires.

Het is juist bewonderenswaardig dat ze probeert om goed om te gaan met de vader van haar kinderen en hem niet voor de bus gooit.
Het ging inderdaad niet goed. Het begon na het faillissement slechter te gaan .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198476543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Het ging inderdaad niet goed. Het begon na het faillissement slechter te gaan .
Als het langer niet goed gaat, kun je er langer aan wennen, een plekje geven en doorgaan.
speak only if it improves the silence.
pi_198476546
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Leontine reageerde ook al op dat nieuwe liedje van hem, ik dacht doe nou niet...
Ja en met Valentijn ook . Ik zeg jou die gaat terug naar Marco.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198476557
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:13 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Als het langer niet goed gaat, kun je er langer aan wennen, een plekje geven en doorgaan.
Hij vertelde dat leontien haar heil in ontspanning oef zocht en hij in vrouwen. Vertrouwen stuk etcetc
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198476562
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik zal je sterker vertellen.... vandaag in de telegraaf groot interview 2 pagina's. Daar haalt hij toch aan om in toekomst of met leontien of een nieuwe vriendin dit nooit meer te doen. As maandag volgt deel 2 waar hij er verder op in gaat.
Ik moet jou terug... :r

Als Leontine voet bij stuk gaat houden en nee blijft zeggen, maakt die haar straks helemaal kapot. Doodeng zo’n kerel met een missie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')