quote:Scheiding Marco Borsato en Leontine officieel rond: ‘Ik heb tijd nodig om er straks te kunnen zijn’
UPDATE
De scheiding tussen Marco Borsato en zijn ex-vrouw Leontine Marco is een feit. Dat bevestigt zijn management aan deze site. De 53-jarige zanger verdween uit de spotlights nadat de breuk met Leontine wereldkundig werd gemaakt. Het nieuws sloeg in als een bom. Ook kampte hij met een burn-out. In een brief, die hij aan zijn fanclub richt, laat Borsato weten dat het herstel met ups en downs gaat. ‘Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren’, schrijft hij.
Het is een roerig jaar geweest voor Borsato: eind oktober bevestigde de zanger een affaire te hebben gehad met pianiste Iris Hond. Enkele maanden later, in januari, kwam het nieuws naar buiten dat hij met een burn-out kampte. Hij besloot even uit de spotlights te stappen om tot rust te komen. En wie dacht dat daar alles mee gezegd was, had het mis. In februari maakten Leontine en Marco namelijk bekend na een huwelijk van 23 jaar uit elkaar te gaan.
Een lange stilte volgde. Geen berichten op sociale media, geen interviews en vooral geen nieuwe muziek: Borsato was echt even van de aardbodem verdwenen. Tot vandaag. In een brief die hij aan zijn trouwe fanclub richt, laat hij weten hoe het met hem gaat. Fans moeten geduld hebben want een comeback is volgens Borsato nog niet aan de orde.
Herstellende
‘Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben’, begint hij zijn epistel. ‘De afgelopen periode is er veel gebeurd. Zo ben ik verhuisd en nog steeds herstellende van mijn burn-out. Het herstel gaat met ups en downs wat voor een burn-out gebruikelijk is. Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren en ook op sociale media nog niet actief zal zijn.’
Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
De zanger maakt in de brief gebruik van de gelegenheid om iedereen te bedanken voor de steun en lieve berichtjes. ‘Die doen me ontzettend goed’, besluit hij.
https://www.ad.nl/show/sc(...)unnen-zijn~a847edfc/
Lekker zijn beschikbaarheid kenbaar maken en nieuwe chickies hosselen daar dusquote:
quote:Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren en ook op sociale media nog niet actief zal zijn.’
Oh God, nee.quote:Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
Dat zou wel een mooie meevaller zijn!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef DKUp het volgende:
Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
Als beide partijen meewerken en gezamelijk al bedacht hebben hoe het moet of nog beter huwelijkse voorwaarden dan gaat het rap.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:25 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie meevaller zijn!
Wat hebben ze die scheiding trouwens in een moordtempo geregeld, ik hoor altijd van die dramatische verhalen dat het allemaal zo lang duurt.
Wie of wat is een Kinda?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Ole het volgende:
sgop!
hij gaat volgens Boelevaar huilie huilie doen bij Kinda
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
He he He, mislukte ninja-edit van jou, @:ole
Ik ben scherp vandaag
Komt vast van de chili net
Ja jij post dat hij een interview gaat geven. Neem aan dat je dan ook de tijd en op welke zender het is weetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:39 schreef Ole het volgende:
wanneer wordt dat 'interview' met Linda uitgezonden?
iets met multitaskenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja jij post dat hij een interview gaat geven. Neem aan dat je dan ook de tijd en op welke zender het is weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Morgenavond 20.00quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:39 schreef Ole het volgende:
wanneer wordt dat 'interview' met Linda uitgezonden?
nou echt! Flapdrol met zijn drama. Eikel had je eerder kunnen bedenken! Welke vrouw dan ook, maar sowieso goed van Leontien. Hoop dat ze het volhoudt en de eer aan zichzelf houdtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit Marco bij Linda met tranen in zijn ogen. Had het eerder bedacht sul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |