SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik hoop het ook. Vast zitten in een hotel in een onbekend land voor onbepaalde tijd is ook niet allesquote:![]()
https://youtu.be/M_AAxRIi8EE[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2543251/12/25#p192041133]zondag 15 maart 2020 02:15[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/68732]devzero[/url] het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij zal misschien even 2 weken in zijn golf resort zitten voor "belangrijke" vergaderingen.
[/quote]
Dat zei Soul dus ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:in dit topic?
![]()
Hier gaat even iets fout.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt mij ook niksquote:Op zondag 15 maart 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vast zitten in een hotel in een onbekend land voor onbepaalde tijd is ook niet alles![]()
In het vorige topic.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat. En normaal kan ik wel naar huis als er echt iets aan de hand is. Dat zou dan niet meer kunnen en dat voelt niet fijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vast zitten in een hotel in een onbekend land voor onbepaalde tijd is ook niet allesEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Huurauto en rijden geen optie?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat. En normaal kan ik wel naar huis als er echt iets aan de hand is. Dat zou dan niet meer kunnen en dat voelt niet fijn.![]()
Kan je die inwisselen tegen hitpoints tegen corona?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed nieuws! Je hebt deze maand al 193 punten gehaald en die zijn allemaal corona virus vrijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vanuit Oman niet echt lijkt me.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Snap ik, hoop dat je snel klaar bent daarquote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat. En normaal kan ik wel naar huis als er echt iets aan de hand is. Dat zou dan niet meer kunnen en dat voelt niet fijn.![]()
Maar goed, heb er wel vertrouwen in dat het zover niet komt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Welke beperkende maatregelen zijn daar op dit moment?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:20 schreef engine het volgende:
Maar goed, heb er wel vertrouwen in dat het zover niet komt.Uw ADH vitamine Worst
Land op slot vanaf vandaag. Wordt geen enkel visum meer uitgegeven.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke beperkende maatregelen zijn daar op dit moment?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Damnquote:Op zondag 15 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
[..]
Land op slot vanaf vandaag. Wordt geen enkel visum meer uitgegeven.Uw ADH vitamine Worst
Maar dan mag je er toch wel uit nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
[..]
Land op slot vanaf vandaag. Wordt geen enkel visum meer uitgegeven.![]()
Dat bedoelde ik niet, maar is wel een optie. Naar duitsland vliegen en dan rijden. Frankrijk zal ook wel snel dicht zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
[..]
Oh wacht snap nu wat je bedoeld @:devzero ja vanuit duitsland of zoiets zou wel kunnen![]()
Dat is 3 dagen vol pot.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
73 uur volgens google maps. Lijkt me wel een mooie trip![]()
bij onz in oostenrijk ook ungefähr 100 meer infzierte van frijdag op zaterdag
st.anton in tirol sperrzone
alle touristen 8000 naar huis![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 756 / 4538
2. PlymouthFury / 603 / 3537
3. devzero / 548 / 2154
4. Dr.Mikey / 458 / 3025
5. skysherrif / 389 / 3305
6. engine / 346 / 2030
7. FreshFruit / 337 / 2714
8. dud0r / 331 / 2568
9. Jippie68 / 317 / 2869
10. aKboR / 307 / 1885
11. mario390 / 193 / 1965
12. Nizno / 192 / 2269
13. madam-april / 172 / 2276
14. Mrsloveable / 171 / 1399
15. Mickytjuh / 132 / 1305
16. 88-4 / 119 / 1006
17. Filosoofert / 84 / 792
18. Pumpalov / 71 / 574
19. noodgang / 59 / 440
20. hemarookworst / 58 / 531SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zou er 5 dagen voor uittrekken, af en toe een beetje eten/slapen/etc. Dus ik hoop voor je dat je kunt vliegen. Wanneer zou je terug komen?quote:![]()
Jup eruit is het punt niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar dan mag je er toch wel uit nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
73 uur volgens google maps. Lijkt me wel een mooie tripmij ook wel... Zeker als de baas betaald.
Beste tripquote:Op zondag 15 maart 2020 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou er 5 dagen voor uittrekken, af en toe een beetje eten/slapen/etc. Dus ik hoop voor je dat je kunt vliegen. Wanneer zou je terug komen?![]()
google maps laadt je vlak langs alepo, syria rijden. Echt zo'n streek waar je nu graag even de toerist wil uithangenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:31 schreef engine het volgende:
mij ook wel... Zeker als de baas betaald.
![]()
![]()
Is nooit een vaste datum voor. Als het werk klaar is. Gaat laatste dagen wel hard dus als er niks tegen zit denk ik over een dag of vijf.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou er 5 dagen voor uittrekken, af en toe een beetje eten/slapen/etc. Dus ik hoop voor je dat je kunt vliegen. Wanneer zou je terug komen?
Ofja heb wel een returnticket maar dat wordt normaal altijd omgeboekt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 15 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
google maps laadt je vlak langs alepo, syria rijden. Echt zo'n streek waar je nu graag even de toerist wil uithangen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 02:29 schreef mario390 het volgende:
bij onz in oostenrijk ook ungefähr 100 meer infzierte van frijdag op zaterdag
st.anton in tirol sperrzone
alle touristen 8000 naar huis![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
google maps laadt je vlak langs alepo, syria rijden. Echt zo'n streek waar je nu graag even de toerist wil uithangen![]()
bouw wel een vlot anders
Ik hoop voor je dat je snel klaar bent en teurg kunt. Straks moet je 14 dagen in een kamertje op vliegveld tilburg vast zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is nooit een vaste datum voor. Als het werk klaar is. Gaat laatste dagen wel hard dus als er niks tegen zit denk ik over een dag of vijf.
Ofja heb wel een returnticket maar dat wordt normaal altijd omgeboekt.![]()
![]()
Beter dat dan door Syrië rijdenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je snel klaar bent en teurg kunt. Straks moet je 14 dagen in een kamertje op vliegveld tilburg vast zitten![]()
Dan word je ook gek toch..quote:Op zondag 15 maart 2020 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je snel klaar bent en teurg kunt. Straks moet je 14 dagen in een kamertje op vliegveld tilburg vast zitten
Tilburg
Scheelt dat Oman niet heel veel gevallen heeft.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Betwijfel hetquote:
Zo nu en dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer het eens in de 40+ SC, ik geloof niet dat hij hier nog actief post.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
5 dagen rijden lijkt me ook niets, maar je rijdt wel door "interessante" gebieden. Wel een paar kannen extra benzine meenemenquote:![]()
Maar gevaarlijk gebied toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
5 dagen rijden lijkt me ook niets, maar je rijdt wel door "interessante" gebieden. Wel een paar kannen extra benzine meenemen![]()
je staat op 3, ik op 11quote:Op zondag 15 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet vlak na mij posten, niet 4 seconden voor mij![]()
FOk gaat weer heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 02:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Laat gaan
[..]
Ja dat wel, maar wel heul spannend.![]()
Ik kijk nooit naar de tijd eigenlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu zo gepost niet gekijkt wanneer ik het doe echt niet![]()
Echt weer kut ja, lachen met down time zo. Alle post komt minuut later, dus bij 3.35 al drukkenquote:![]()
![]()
Goed zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu zo gepost niet gekijkt wanneer ik het doe echt niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als ik jemand blok nur wanneer de irri teg me is of me volgtquote:Op zondag 15 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd eigenlijk.![]()
Ik heb zin in iets lekkers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ja en dadelijk toch weer meestrijden om de downtimequote:Op zondag 15 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd eigenlijk.
Daarover gesproken, zo maar eens naar bed.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ok, wel met de downtime. Als ik het niet vergeet.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ja en dadelijk toch weer meestrijden om de downtime
Daarover gesproken, zo maar eens naar bed.
Ik ga ook maar slapen![]()
![]()
Cocktail?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:58 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de Film met tom Cruise ? de is nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn ninja edit was niet snel genoegquote:Op zondag 15 maart 2020 02:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Juppie ken ik niet wel jippie. Maar vind mijn vriend niet goedWat is het toch met die jaloerse partners
![]()
De 4 vuisten van de duivel?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:58 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de Film met tom Cruise ? de is nu![]()
Snap het ook nietquote:Op zondag 15 maart 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ninja edit was niet snel genoegWat is het toch met die jaloerse partners
![]()
![]()
Rock of ages.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10 punten voor devzero.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou niet kijken hoor. Misschien probeert tom cruise wel een geheime boodschap van de scientology kerk te versturen![]()
Dat is toch The Bluesbrothers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat vlot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker goede muziekquote:Op zondag 15 maart 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat niet de beste muziekfilm noemen, maar hij zou wel in de top 10 komen.![]()
Is wel een cowboyquote:Op zondag 15 maart 2020 03:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
bon jovi hoor , clint eastwood zingt niet![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 03:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
bon jovi hoor , clint eastwood zingt niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Google maar op Clint eastwood band. Zingt ookquote:Op zondag 15 maart 2020 03:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
bon jovi hoor , clint eastwood zingt niet![]()
Dirty Harry, jij bent voor mij net een drolletje! Daar kunnen 3 dingen mee gebeuren! Platgetrapt worden, uitdrogen, of van de weg worden geveegd! Schitterend.![]()
Staat op Netflix.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Dirty Harry, jij bent voor mij net een drolletje! Daar kunnen 3 dingen mee gebeuren! Platgetrapt worden, uitdrogen, of van de weg worden geveegd! Schitterend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als hij het niet kunnt was de film niet released wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
nog een reden om de film niet te zien![]()
Beter hij dan Kevin Costner. Goed puntquote:Op zondag 15 maart 2020 03:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij het niet kunnt was de film niet released worden![]()
Ik vind Tom Cruise eigenlijk maar een lul.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij spelt deze rockstar wel goedquote:Op zondag 15 maart 2020 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Tom Cruise eigenlijk maar een lul.![]()
Naja zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Tom Cruise eigenlijk maar een lul.
Verder ben ik het wel met je eens![]()
Dat laatste hoorde ik net op de radio bij het afwassen. Dat eerste zou ook wel een beetje tijd wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 03:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Kabinet koerst af op een schoolsluiting, en Spanje heeft de noodtoestand afgekondigd.![]()
En Rutte was zo stellig om de scholen niet te sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 03:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Kabinet koerst af op een schoolsluiting, en Spanje heeft de noodtoestand afgekondigd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en trump beweerde ooit dat het corona virus een hoax wasquote:Op zondag 15 maart 2020 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Rutte was zo stellig om de scholen niet te sluiten.![]()
Nee precies, staat op teletextquote:Op zondag 15 maart 2020 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Rutte was zo stellig om de scholen niet te sluiten.![]()
Die is echt niet goed, Spanje zet leger inquote:Op zondag 15 maart 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
en trump beweerde ooit dat het corona virus een hoax was![]()
Schotten mogen nog wel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat van die drummer wist ik ook,verder niet mijn muziek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop niet dat het te lang gaat durenquote:Op zondag 15 maart 2020 03:35 schreef PlymouthFury het volgende:
Vliegvelden Caribbean ook dicht, het is nu menens in de wereld pfff![]()
Yep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Netjes Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan het abbo fabeltje ook ophoeden hoop ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er kan wel meer ophoedenquote:Op zondag 15 maart 2020 03:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kan het abbo fabeltje ook ophoeden hoop ik.![]()
Niet helemaal waar hoor, ik had hem 9 van de 10 als ik mee deed. Nij bijna weerquote:Op zondag 15 maart 2020 03:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kan het abbo fabeltje ook ophoeden hoop ik.![]()
Hij had hem op de seconde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon leuk, hoe meer hoe leukerquote:Op zondag 15 maart 2020 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van de downtime hunt![]()
abonnement zal misschien een beetje helpen, maar het blijft gewoon toevalquote:Op zondag 15 maart 2020 03:57 schreef mario390 het volgende:
1 sekonde heb ik later geplaatst als de vor me![]()
Echt een loterijtjequote:Op zondag 15 maart 2020 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
abonnement zal misschien een beetje helpen, maar het blijft gewoon toeval![]()
Nu toch eerder juist?quote:Op zondag 15 maart 2020 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
dat blijft het leuke. Hoewel de downtime tijd steeds vaker rond 3:38 is![]()
Zou niet de gok nemen later dan 3.37quote:Op zondag 15 maart 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was altijd tussen 3:37:00 en 3:38:40, nu is het veel consistenter rond 3:38![]()
quote:
Ik hoop dat je snel weer kunt werken. En niet om je weg te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2020 04:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wie weet? Als ik niet te moe ben en in afwachting wanneer werken![]()
![]()
Weet ik, je bent toffe vent.quote:Op zondag 15 maart 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer kunt werken. En niet om je weg te krijgen![]()
![]()
de mary j blidge zingt ook in film bij liedjes met bij
anyway you want it
every rose has its thorn
harden my heart
en caterine zeta jones
hit me with your best shot
we built this city![]()
Tikt wel leuk aan zo`n DT pakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je veel last van dat corona gedoe met werk? Wij moeten gewoon komen opdagen, maar verwacht eigenlijk dat we binnenkort thuis moeten gaan werkenquote:![]()
Nee, zit in een cabine alleen. Maar is nu rustig ook. Word doorbetaald dus mij bestquote:Op zondag 15 maart 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je veel last van dat corona gedoe met werk? Wij moeten gewoon komen opdagen, maar verwacht eigenlijk dat we binnenkort thuis moeten gaan werken![]()
helemaal naar de kloteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zou liever op werk zitten dan thuis, ook al is dat doorbetaaldquote:Op zondag 15 maart 2020 04:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, zit in een cabine alleen. Maar is nu rustig ook. Word doorbetaald dus mij best![]()
![]()
Ja kloptquote:Op zondag 15 maart 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou liever op werk zitten dan thuis, ook al is dat doorbetaald![]()
Mikey.quote:
Ik ben soms echt skerp.quote:
waar lees je datquote:Op zondag 15 maart 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
las ik het nou goed, ben je weer samen met je ex?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
fresh fruit baas k waardeer jouwquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ben dronken als de teringThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijft goed, met zijn colt 45 of 44quote:Op zondag 15 maart 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb nu dirty harry op, dat zal het wel zijn![]()
Dat is geheel wederzijds.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
garcia outThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog steedsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Gemist..ofja had wel in de gaten maar was ff bezig.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
zal nog wel meer worden. Groot land hequote:Op zondag 15 maart 2020 04:24 schreef PlymouthFury het volgende:
In 49 van de 50 Staten 2300 gevallen al in USA.![]()
![]()
Welke staat is nog ziektevrij?quote:Op zondag 15 maart 2020 04:24 schreef PlymouthFury het volgende:
In 49 van de 50 Staten 2300 gevallen al in USA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pics van je datequote:Op zondag 15 maart 2020 04:24 schreef engine het volgende:
[..]
Gemist..ofja had wel in de gaten maar was ff bezig.![]()
Nu wel missch danquote:Op zondag 15 maart 2020 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
zal wel alaska zijn, wie wil daar nou naar toe?![]()
![]()
Waarom steek je je tong naar me uit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Kon m'n naam niet vinden in het boek waar je je uitschrijft omdat m'n collega gisteravond niet wou luisteren
quote:Op zondag 15 maart 2020 04:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kon m'n naam niet vinden in het boek waar je je uitschrijft omdat m'n collega gisteravond niet wou luisterenbeen there done that
![]()
Versierpogingquote:
Volgens https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/cases-in-us.html zijn er 3 staten. Hawaii, Idaho en Alabama. Ergens geloof ik er niets vanquote:![]()
Was hier op npo 1 journaalquote:Op zondag 15 maart 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/cases-in-us.html zijn er 3 staten. Hawaii, Idaho en Alabama. Ergens geloof ik er niets van![]()
Zal ik eens proberen te zoekenquote:Op zondag 15 maart 2020 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel geloof. Maar welke staat heeft het nou niet?![]()
Je quote klopt niet helemaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spoel eens terug.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hoeveel kogels heb ik nogquote:Op zondag 15 maart 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar het hele gesprek ervoor was al leuk. Hoe hij was vergeten te tellen![]()
![]()
Die is ouder dan ikquote:Op zondag 15 maart 2020 04:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ken je Kelly,s heroes van Clint eastwood?misschien dat ik em gezien heb, maar kan me niet meer herinneren
![]()
Met Donald Sutherland als maffe tank commandant? Zeikt in je broek van 't lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is ouder dan ikmisschien dat ik em gezien heb, maar kan me niet meer herinneren
![]()
Staat in mijn lijstje van films die ik nog eens moet kijken, Ik zal een luier klaar houden met dat tekort aan wc papierquote:Op zondag 15 maart 2020 04:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met Donald Sutherland als maffe tank commandant? Zeikt in je broek van 't lachen![]()
Jaquote:Op zondag 15 maart 2020 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat in mijn lijstje van films die ik nog eens moet kijken, Ik zal een luier klaar houden met dat tekort aan wc papier![]()
![]()
Gisteren was ze vrij laat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan de ene kant wil ze winnen, aan de andere kant hoopt ze dat er eens iemand anders (plymouth) wint. Maar ja, ze is wel 18 uur per dag hier aanwezig.quote:![]()
Geen ideeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze wint dat makkelijk, ik was eerst blij met 5 toen 4 toen 3 nu 2 maar word 3.is mooi zat voor mij. Dit is al een opgave vind ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ze winnen, aan de andere kant hoopt ze dat er eens iemand anders (plymouth) wint. Maar ja, ze is wel 18 uur per dag hier aanwezig.![]()
liggen hier twee echt schattig samen te slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk niet dat ik em ooit gezien heb. Kijk niet zoveel films en weet er nog minder vanaf.quote:Op zondag 15 maart 2020 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke film, ook al is die ouder dan bijna iedereen hier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb je 2 vrouwen?quote:Op zondag 15 maart 2020 04:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
liggen hier twee echt schattig samen te slapen![]()
Hier nietquote:Op zondag 15 maart 2020 04:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
liggen hier twee echt schattig samen te slapen
vriendin van werk en haar vriend heb de slaapbank voor ze uitgeklaptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjesquote:Op zondag 15 maart 2020 04:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vriendin van werk en haar vriend heb de slaapbank voor ze uitgeklapt![]()
Dot gaat weer winnen deze maand, daarvoor is ze te fanatiek en te vaak aanwezig. Ik denk dat wij 2 en 3 worden, maakt me niet uit wie op op welke plaats eindigt. Ergens hoop ik dat je gaat winnen deze maand, maar misschien volgende maand?quote:Op zondag 15 maart 2020 04:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ze wint dat makkelijk, ik was eerst blij met 5 toen 4 toen 3 nu 2 maar word 3.is mooi zat voor mij. Dit is al een opgave vind ik.![]()
Het is een oude film zonder special effects, maar er zit humor, geweld en veel spanning in. Dirty Harry FTWquote:Op zondag 15 maart 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat ik em ooit gezien heb. Kijk niet zoveel films en weet er nog minder vanaf.![]()
Nee, gaat hem niet worden. Vlgd maand stop ik echt, vergt teveel tijd en te verslavend.quote:Op zondag 15 maart 2020 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dot gaat weer winnen deze maand, daarvoor is ze te fanatiek en te vaak aanwezig. Ik denk dat wij 2 en 3 worden, maakt me niet uit wie op op welke plaats eindigt. Ergens hoop ik dat je gaat winnen deze maand, maar misschien volgende maand?![]()
zien er kei lief uit samen ben jaloers ergens maar vind echt lief hun samenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeg ik al bijna 2 jaarquote:Op zondag 15 maart 2020 04:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, gaat hem niet worden. Vlgd maand stop ik echt, vergt teveel tijd en te verslavend.![]()
![]()
Het gaat mij ook niet alleen om de punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hadden jullie een feestje van werk of gewoon gaan stappen met een collega (en parter?)quote:Op zondag 15 maart 2020 05:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zien er kei lief uit samen ben jaloers ergens maar vind echt lief hun samen![]()
Weet ik, beetje babbelen ook leukquote:Op zondag 15 maart 2020 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat mij ook niet alleen om de punten.![]()
Dit was een van de weinige SC die 's nachts nog druk was, daarom zit ik hier. Maar om te winnen, moet je echt vaak hier zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat mij ook niet alleen om de punten.![]()
Niet goed geteld. Wel 20 uur.quote:Op zondag 15 maart 2020 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ze winnen, aan de andere kant hoopt ze dat er eens iemand anders (plymouth) wint. Maar ja, ze is wel 18 uur per dag hier aanwezig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar is ze al.quote:![]()
![]()
![]()
Goedemorgen skeet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gaf je het voordeel van de twijfelEn dat is wel een erg slechte nederlandse vertaling
![]()
![]()
Is correct Nederlands hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gewoon drink feestje met vriend van mij collega en haar partner vriend is weg en nu liggen ze te pitten op mijn slaapbank.quote:Op zondag 15 maart 2020 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hadden jullie een feestje van werk of gewoon gaan stappen met een collega (en parter?)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zat eigenlijk aan een alternatieve telling te denken: aanwezigheids-punten. Als je binnen 10 minuten na je vorige post iets post, dan krijg je die tijd als punten. Maakt niet uit of er iemand anders heeft gepost.![]()
vind ze kei lief samen wil dat ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vorig jaar kon je 's nachts nog wel flink scoren maar dat zit er na de heropening ook niet meer in.quote:Op zondag 15 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit was een van de weinige SC die 's nachts nog druk was, daarom zit ik hier. Maar om te winnen, moet je echt vaak hier zitten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ookquote:
Leukquote:Op zondag 15 maart 2020 05:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gewoon drink feestje met vriend van mij collega en haar partner vriend is weg en nu liggen ze te pitten op mijn slaapbank.Als ze straks maar koffie voor je maken
![]()
Dat komt ook nog wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha, dan moet je in dts gaan wonen onderhandquote:Op zondag 15 maart 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
Ik zat eigenlijk aan een alternatieve telling te denken: aanwezigheids-punten. Als je binnen 10 minuten na je vorige post iets post, dan krijg je die tijd als punten. Maakt niet uit of er iemand anders heeft gepost.![]()
Weet bijna een topic vol en het was nog wel zo'n mooie TTEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Doen we toch een deel 2.quote:Op zondag 15 maart 2020 05:10 schreef engine het volgende:
Weet bijna een topic vol en het was nog wel zo'n mooie TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan laten we die toch zo?quote:Op zondag 15 maart 2020 05:10 schreef engine het volgende:
Weet bijna een topic vol en het was nog wel zo'n mooie TT![]()
Laten we die staanquote:Op zondag 15 maart 2020 05:10 schreef engine het volgende:
Weet bijna een topic vol en het was nog wel zo'n mooie TT![]()
echt hequote:kruip na jointje me bed inquote:Op zondag 15 maart 2020 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
LeukAls ze straks maar koffie voor je maken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: