twitter:willripleyCNN twitterde op zondag 15-03-2020 om 02:16:51#breaking Japan announces 64 newly confirmed novel coronavirus cases, the largest increase in one day as of Saturday, bringing nationwide tally to 1,477 — 780 land/697 cruise ship. Japan has only tested a tiny fraction of other nations in the region, but PM Abe touts low numbers. reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Reageer er dan gewoon ook niet op. Nu geef je ons met verwijderen enorm veel extra werk.Kun je niet wat extra mods inzetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en daarom zal het ook tot in de zomer gaan duren.....helaasquote:Op zondag 15 maart 2020 02:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook al heel vaak geprobeerd uit te leggen.
Je kan bij wijze van spreken ook tien keer per dag boodschappen doenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Exact mijn punt.
Mensen kunnen gewoon gaan waar ze willen en wanneer ze willen.
oei, en dit nadat ze hebben gezegt dat de OS op zeker door zouden gaan en ze het onder controle haddenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:17 schreef skysherrif het volgende:
twitter:willripleyCNN twitterde op zondag 15-03-2020 om 02:16:51#breaking Japan announces 64 newly confirmed novel coronavirus cases, the largest increase in one day as of Saturday, bringing nationwide tally to 1,477 — 780 land/697 cruise ship. Japan has only tested a tiny fraction of other nations in the region, but PM Abe touts low numbers. reageer retweet
Zet dan een TR en quote de persoon niet. Dit is geen FB, maar ik begin met dat "hij doet dit" en "hij doet dat" echt corona ziek van te worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:14 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dit is niet het eerste topic waarin hij loopt te schelden, doodsverwensingen doet en met zijn irritante hoofdletters typt. Gefrustreerd mannetje, die niet op argumenten of feiten in gaat en gewoon zijn eigen gemekker blijft herhalen.
Maar lul is natuurlijk een normale reactie...quote:Op zondag 15 maart 2020 02:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vond 'lul' best wel verantwoord. En aangezien het niet verwijderd is.....
Die term heeft sowieso iets paniekerigs en beklemmends. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook al heel vaak geprobeerd uit te leggen.
Dat is een aanname, maar niemand weet het zeker.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef einzeinz het volgende:
Corona zal verdwijnen door het warme weer wordt zeer veel gezegd. Maar klopt dat wel?
In Egypte is het ook warm en daar loopt het ook enorm op!
De noodtoestand wordt normaal uitgeroepen bij een aanslag of in oorlog, dan hebben het hier niet over een kinderachtige maatregel. In het gelukkigste geval tref je een vriendelijke agent aan die je een boete geeft. Maar een noodtoestand kan ook zijn dat een soldaat de controle probeert te krijgen over de situatie. Nu ken ik Spanje een beetje en de autoriteiten daar is een wereld verschil met Nederland. Zelfs de vriendelijke agent knuppelt je neer bij weerstand en dan is het nog niet eens een noodtoestand. Ik hou mijn hart vast voor die inwoners daar.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zie je dat al gebeuren hier? Die Spanjaarden zijn dat na 2 dagen ook zat en gaan de hele dag boodschappen halen.
Rutte heeft gewoon opdracht van de grote multinationals om de boel zo lang mogelijk open te houden .quote:Op zondag 15 maart 2020 02:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Spanje > lockdown
Frankrijk > lockdown
Denemarken > lockdown
Noorwegen > lockdown
Kan nog wel even doorgaan. Al die landen zijn gek.
Wij zijn verdomme altijd het braafste jongetje van de klas en juist freaking nu besluiten wij opeens "stout" te zijn ....
Nee, dat klopt niet want in Singapore is het ook al heel lang gewoon warm.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef einzeinz het volgende:
Corona zal verdwijnen door het warme weer wordt zeer veel gezegd. Maar klopt dat wel?
Die laatste zin vind ik niet netjes Tjack.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet dan een TR en quote de persoon niet. Dit is geen FB, maar ik begin met dat "hij doet dit" en "hij doet dat" echt corona ziek van te worden.
Terecht.quote:
Quote m eens? Ben benieuwd of t er nog staatquote:
de verspreiding door aerosols is wel moeilijker bij warmer weer ?!?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef einzeinz het volgende:
twitter:willripleyCNN twitterde op zondag 15-03-2020 om 02:19:50#breaking 70-year-old Japanese man — a Diamond Princess passenger who tested negative — has now tested positive AGAIN. He was hospitalized on Feb 14, tested negative on March 2 & went home. On March 14, he had a high temperature & was re-tested and diagnosed positive a 2nd time. reageer retweet
en dat gaat hem duur komen te staan, en ik vermoed dat onze overheid het RIVM ook heeft beïnvloed....quote:Op zondag 15 maart 2020 02:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Rutte heeft gewoon opdracht van de grote multinationals om de boel zo lang mogelijk open te houden .
Ik weet eigenlijk niet hoe het nu in Afrika gaat. Ja, qua verspreiding van het virus dan he?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de verspreiding door aerosols is wel moeilijker bij warmer weer ?!?
daarom verdwijnt de griep ook
Jouw probleemquote:Op zondag 15 maart 2020 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik niet netjes Tjack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
RIVM heeft als taak of krijgt als opdracht om paniek te voorkomenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Ik zal niet zeggen dat hij volledig gelijk heeft maar veel dingen die het RIVM beweerd heeft waren wel degelijk onwaar en op een aardig aantal ervan zijn ze zelf later ook teruggekomen. (Dikwijls pas veel later dan het hier al breed bekend was.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |