Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zetten ons dag en nacht in voor een veiliger forum..
Wat doe jij zoal voor de maatschapij?
De vorige keer dat er een wk/ek finale op mn bday was, liep dat niet zo goed afquote:
Ik acht de kans niet zo groot dat we winnen, dus leg de lat niet te hoog.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De vorige keer dat er een wk/ek finale op mn bday was, liep dat niet zo goed af
Drinkwatervoorziening.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zetten ons dag en nacht in voor een veiliger forum..
Wat doe jij zoal voor de maatschapij?
We verkiezen kwaliteit boven kwantiteitquote:
Wil nog niet echt lukken hè?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We verkiezen kwaliteit boven kwantiteit
Hahahahquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We verkiezen kwaliteit boven kwantiteit
Dat kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
Verdorie de varkenspest is ook uitgebroken, zo te zien.
haha varkensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
Waarvan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Mensen maken er een te groot probleem van
?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Mensen maken er een te groot probleem van
Moest gniffelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het verspreidt zich vooral in ONZ SC, net zoals het stuk wildgroei wat er achteraan hobbelt.quote:
Nee, want dan beginnen alle competities weerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:39 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom zo overdreven, september is toch optie?
Ey Bradquote:
Jimmyquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:25 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Ey TTSS. Geen idee wie je bent maar hallo
Hoe is het er mee beste Brad?quote:
Corona is echt klote manquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:28 schreef TTSS het volgende:
Zin om iemand helemaal naar de tering te rammen zo mad ben ik door die corona
Agressief worden van alcoholquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:28 schreef TTSS het volgende:
Zin om iemand helemaal naar de tering te rammen zo mad ben ik door die corona
Ja lekker. Nederlands YouTube kanaaltje is er weer naast m'n Engelse kanaal. En ik ben lekker in en om het huis bezigquote:
Heb niks anders te doen dan Wodka-Cola tankenquote:
Strontzat ben ik er van. Ik zit in de middle of nowhere bij mijn ouders, ik kan niet naar vrienden toe want never nooit dat ik nu met het OV ga. Daarbij date ik nu al een tijdje met een vrouw die in een risicogroep zit (astma), en daarbij nogal een stresskip dus ik heb haar al een week niet gezien ffs.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:30 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Corona is echt klote man0 sociale contacten meer, geen activiteiten meer, alles is gecancelled.
Ik zie het. Ben je weer terug bij je ouderlijk huis?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:31 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Ja lekker. Nederlands YouTube kanaaltje is er weer naast m'n Engelse kanaal. En ik ben lekker in en om het huis bezig
Nee man, ik heb een heerlijk eigen stekkiequote:Op woensdag 18 maart 2020 00:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zie het. Ben je weer terug bij je ouderlijk huis?
Nice, met tuin nog welquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:35 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Nee man, ik heb een heerlijk eigen stekkie
Ik mag niet meer onaangekondigd naar die van mij toe. Mijn grootouders zijn al helemaal out of the question. Dus zit mijn tijd maar alleen te verdoen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:32 schreef TTSS het volgende:
Strontzat ben ik er van. Ik zit in de middle of nowhere bij mijn ouders, ik kan niet naar vrienden toe want never nooit dat ik nu met het OV ga. Daarbij date ik nu al een tijdje met een vrouw die in een risicogroep zit (astma), en daarbij nogal een stresskip dus ik heb haar al een week niet gezien ffs.
Ja, en het is ook nog best een lekker tuintje ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |