Nee,dan kan ik mn familie niet eens zoenen of omhelzenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en dan zit je opgescheept met Jimmy met z’n Amstelbier.
Mooi zo, die van mij geeft elkaar gewoon een elleboog.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee,dan kan ik mn familie niet eens zoenen of omhelzen.
Ja dat is echt zuur.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee,dan kan ik mn familie niet eens zoenen of omhelzen.
1 man*quote:Op zondag 15 maart 2020 11:59 schreef JoshCampbell het volgende:
Vrouwe hier durve niet meer te zoenen terwijl de mannen het over baffen hebbe.
Bluf, doe dan watjequote:Op zondag 15 maart 2020 09:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht nu, ik log uit en laat mijn account verwijderen
Mijn naam weg boven mijn posts is als de vernietiging van de bibliotheek van Alexandrië, dat doe je de mensheid niet aan.quote:
Jij weet helemaal niet wat ik kan handelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom bij me in Corontaine
Also waarom zou je jimmy willen die kan jou toch niet handelen.
Slechts een man heeft het daar altijd over. De rest vindt het ranzig.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:59 schreef JoshCampbell het volgende:
Vrouwe hier durve niet meer te zoenen terwijl de mannen het over baffen hebbe.
Zin om er achter te komen 😏quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat ik kan handelen.
Echt? dat je 't er niet over hebt en plein public snapt i maar ranzig vinden als heteroman?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Slechts een man heeft het daar altijd over. De rest vindt het ranzig.
Kan niet weg vanwege corona helaas.quote:
Ja, heb er helemaal niks mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Echt? dat je 't er niet over hebt en plein public snapt i maar ranzig vinden als heteroman?
Wat een baasquote:Op zondag 15 maart 2020 18:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
Net een vent met een gasmasker in de supermarkt gespot.
Ik kom wel bij jou bbyquote:Op zondag 15 maart 2020 18:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan niet weg vanwege corona helaas.
[..]
Ja, heb er helemaal niks mee.
Bij welke provider?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk komt de installatiemonteur nog wel de 24ste voor mn tv en internet
Hij had de zelfscan moeten nemen, niet in de kassarij staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |