Yep burgemeesterverkiezingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef Molo het volgende: [..] Jij ook als ausländer? Ik zou mooi niet gaan
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDENquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil meubels bestellen bij Ikea, maar die grafsite blijft roepen dat ik een invoerveld niet heb ingevuld
Als het zo simpel wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vinkje bij IK ACCEPTEER DE VOORWAARDEN
blijkbaarquote:
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon die toevoeging van huisadres als notitie toevoegen, je krijgt een berichtje net voordat ze er zijn en dan kun je voor het raam gaan staan wachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook nog geprobeerd. Lukte niet. Misschien is er een bug of zo. Ik probeer het maandag nog een keer en anders bel ik die knøkkers.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was wel bijna aan het frisbeeën geslagen met mijn ipad
Hoe ist met Sjef en zijn Boss?quote:
mijn vrienden hadden thailand al gecanceld 2 weken terugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Hoe betrouwbaar zijn die cijfers?.....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Libië gaat op slot vanaf maandag.
0 doden, 0 besmettingen. En dat willen ze graag zo houden want facilities hebben ze ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |