Sarcasme modus aan * Op een terrasje is niet erg want dat is in de open lucht * sarcasme modus uitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De overheid denkt dat we dom zijn. En minimaal de helft is dat ook als je ziet hoeveel mensen vandaag op terrasjes gingen zitten en naar de kroeg zijn geweest.
Hypokriet.quote:
twitter:jesseklaver twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 20:12:24De chaos en onzekerheid nemen met het uur toe.
Ik roep het kabinet op nog dit weekend bij elkaar te komen en te besluiten dat de scholen volgende week niet opengaan. En om voor opvang te zorgen voor kinderen van alle ouders die niet thuis kunnen werken.
https://t.co/pCPNnCXL6z reageer retweet
Terecht, we moeten morgen allen naar de kerkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:10:50Zojuist berichtte Khadija Arib mij telefonisch dat GEEN van de andere partijen - behalve @:PartijvdDieren - ons verzoek voor een spoeddebat steunt. Alle politici die stoer blijven roepen dat de scholen maandag dicht moeten hebben dus KILO’S BOTER op het hoofd. Wát een hypocrisie! https://t.co/WKgPDZ3jZO reageer retweet
Denkt ie dat een debat de scholen zal sluiten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:10:50Zojuist berichtte Khadija Arib mij telefonisch dat GEEN van de andere partijen - behalve @:PartijvdDieren - ons verzoek voor een spoeddebat steunt. Alle politici die stoer blijven roepen dat de scholen maandag dicht moeten hebben dus KILO’S BOTER op het hoofd. Wát een hypocrisie! https://t.co/WKgPDZ3jZO reageer retweet
Kan me voorstellen dat je je "schuldig" voelt ... maar ziek is ziek .... sterkte!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:22 schreef Scrapyard het volgende:
Ik vind het nu wel echt moeilijk worden.
Zit al drie weken thuis, en begin maandag aan een nieuwe baan (kantoorwerk).
Eerlijk gezegd wil ik gewoon thuis blijven, op zijn minst thuis werken. Ik heb al een verleden met astma, en bij een reguliere (lichte) verkoudheid zit ik soms al enorm naar adem te happen.
Dit virus moet ik dus echt even niet hebben. Maar aan de andere kant ; je geeft ook meteen zo'n beroerde eerste indruk af : een vent van 30 die niet wil komen werken door corona.
Ik zei tegen mesen, carnaval moet niet doorgaan. Woon in Brabant, dus dat ligt gevoelig. Zie nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kanttekening daarbij was dat dat vooral mensen uit de eerste kleinere 'carnavals' golf was.
Maar dat de 2e, veel grotere golf nu bezig is door heel Nederland.
In dat volkskrant artikel,man, 38 jr, liep marathons. 3 weken op IC. Goed, kan zijn dat hij toch iets mankeerde, dat blijkt echter niet uit de case omschrijving.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Ook gezonde mensen kunnen in de IC belanden igv corona.
Is geen house aflevering ofzo. Helaas kan het iedereen raken. Mensen willen voor zichzelf het idee hebben dat het alleen ouderen en risicogroepen zijn en ze zelf safe zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogelijk is er dus wel een onderliggende zaak die voorheen nog niet gevonden was?
dat was het al maar nu word alleen duidelijk wat voor klere zooi het echt is .... jaren lang is het al helemaal geen land meer en is alles zo rot als het maar zijn kan , dat gaan vele nu een beetje inzien dat de klagers die al jaren lopen te roepen dat het land zwaar achter uit gaat , nu pas gehoord gaan worden , nu de burgers hun politiek nodig hebben voor de bescherming .... zul je ze niet zien ...... wacht straks maar weer als er weer geld in het laatje moet komen bij die lui in den haag , dan ben je wel belangrijk , nu ben je gewoon een niets nutquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Nou lekker. Kut Nederland en kut beleid hier.
Hele land gaat naar de tering.
Ogen ook Dus je moet ook een veiligheidsbril op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef junkiexp het volgende:
Iemand een idee met hoeveel procent ik de kans op besmetting en andere mensen besmetten verklein als ik een mondkapje draag?
Gaat besmetting alleen via de longen?
Ik zit er serieus aan te denken om een mondkapje te gaan dragen als ik nog ergens noodgedwongen heen moet namelijk.
Er was steun van PVV, VK-Arissen, 50Plus, DENK, PvdD.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Denkt ie dat een debat de scholen zal sluiten?
Zoek de SARS/MERS symptomen op en wat t doet. Het valt je immuunsysteem aan en gebruikt deze daarna tegen jezelf. Het maakt weinig uit hoe sterk je bent of hoe goed je immuunsysteem is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef SunZomer het volgende:
[..]
In dat volkskrant artikel,man, 38 jr, liep marathons. 3 weken op IC. Goed, kan zijn dat hij toch iets mankeerde, dat blijkt echter niet uit de case omschrijving.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat was het al maar nu word alleen duidelijk wat voor klere zooi het echt is .... jaren lang is het al helemaal geen land meer en is alles zo rot als het maar zijn kan , dat gaan vele nu een beetje inzien dat de klagers die al jaren lopen te roepen dat het land zwaar achter uit gaat , nu pas gehoord gaan worden , nu de burgers hun politiek nodig hebben voor de bescherming .... zul je ze niet zien ...... wacht straks maar weer als er weer geld in het laatje moet komen bij die lui in den haag , dan ben je wel belangrijk , nu ben je gewoon een niets nut
Dat is uiteraard de versie van Baudet op Twitter hèquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef Kyran het volgende:
GL, PvdA, SP ...
Hebben jullie een keer de kans om echt oppositie te voeren en echt het verschil te maken kruipen jullie weg in jullie holletjes. Niemand durft verantwoordelijkheid te nemen, maar als iemand van PVV bij de microfoon staat staan jullie allemaal verdomme in de rij om aan te vallen.
Echt schandalig gewoon. Beetje op social media blaten, maar als het er op aankomt zijn ze nergens te bekennen.
Moeilijk in percentages uit te drukken. Het hangt van zo veel factoren af; het soort kapje, of je het bij de elastiekjes af doet of het kapje zelf aanraakt, of je daarbij ook een beschermbril draagt (het kan ook via de ogen binnen komen), of je na het afzetten ff lekker onder je neus gaat zitten wrijven of dat je je handen eerst afwast en vele, VELE andere zaken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef junkiexp het volgende:
Iemand een idee met hoeveel procent ik de kans op besmetting en andere mensen besmetten verklein als ik een mondkapje draag?
Gaat besmetting alleen via de longen?
Ik zit er serieus aan te denken om een mondkapje te gaan dragen als ik nog ergens noodgedwongen heen moet namelijk.
Klaver wilde verdergaande maatregelen dus steunde die motie niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was steun van PVV, VK-Arissen, 50Plus, DENK, PvdD.
Klaver wil het alleen op sociale media kennelijk.
Kun jij al aan iedereen uitleggen waarom jij een lockdown wilt? Weet je al zeker dat het werkt?quote:
Mooi dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Een beetje![]()
Krijg liever geruststelling van de overheid dat ze weten what the freaking hell ze aan het doen zijn
China, Taiwan, Singaporequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Kun jij al aan iedereen uitleggen waarom jij een lockdown wilt? Weet je al zeker dat het werkt?
klinkt als AIDSquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:25 schreef funnywell het volgende:
[..]
Zoek de SARS/MERS symptomen op en wat t doet. Het valt je immuunsysteem aan en gebruikt deze daarna tegen jezelf. Het maakt weinig uit hoe sterk je bent of hoe goed je immuunsysteem is.
Hier ook ik ga nergens heenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:22 schreef Scrapyard het volgende:
Ik heb al een verleden met astma, en bij een reguliere (lichte) verkoudheid zit ik soms al enorm naar adem te happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |