quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iemand voorspellen wat er gebeurd als er 7 dagen geen stroom meer is in NL?
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vriendin zegt dat ze liever face to face wil praten. Maandag belt ze wel al met diegene maar nog niet over dit. Zou jij het gewoon via de telefoon doen?
Jezus ja. Dit is zeer zeer ernstig als zelfs zoveel jonge mensen op de IC belanden. Vraag me af waarom dat zo verschilt met China.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja niet best. Verre van. Mooi kut dat wij dit mee moeten maken. Waarom hadden jullie kinderen die shit niet kunnen hebben als ik al lang dood was wegens gewoon ouderdom
Accountancy. Niet bepaald werk wat ik geconcentreerd kan verrichten als er 3 kinderen elkaar met houten blokken de koppen in staan te timmeren.quote:
dat weet je zelf veel beterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Face to face is nou net niet het advies op dit moment. Ik zou bellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vriendin zegt dat ze liever face to face wil praten. Maandag belt ze wel al met diegene maar nog niet over dit. Zou jij het gewoon via de telefoon doen?
twitter:iandonald_psych twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:32:451. The govt strategy on #Coronavirus is more refined than those used in other countries and potentially very effective. But it is also riskier and based on a number of assumptions. They need to be correct, and the measures they introduce need to work when they are supposed to. reageer retweet
Dat is niet aan de orde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind deze paniekerende lockdowns veel gevaarlijker dan een paar duizend doden in de ic's.
twitter:timdewit twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:22:23Zo zeg, lijken hele stevige maatregelen in de maak hier. Gelekt via ITV-journalist @peston:
- alle Britse ouderen boven 70 verplicht in quarantaine voor 4 maanden (zou ingaan over 5-20 dagen).
- Pubs, restaurants dicht (vanaf volg week)
- hotels gebruikt als noodziekenhuizen https://t.co/8VqQBbjOup reageer retweet
Er is geen reden dat de nutsbedrijven stil komen te vallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind deze paniekerende lockdowns veel gevaarlijker dan een paar duizend doden in de ic's.
Je kan ze ook gewoon die houten blokken afpakken en een dvdtje van teletubbies laten kijken. Tis maar een ideetje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Accountancy. Niet bepaald werk wat ik geconcentreerd kan verrichten als er 3 kinderen elkaar met houten blokken de koppen in staan te timmeren.
Ze heeft astma, en best wel vaak ook. Dus gewoon bellen via de foon en dan het zeggen ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja
Serieus ja, als je vriendin longpatient is, is juist face to face echt niet zo heel slim...
Dat is kwalijker dan bellen lijkt mij
Nou ik kan je vanuit de allereerste lijn vertellen dat dit zeker wel aan de orde is.quote:
Kap eens met die onzin, waarom zou er geen stroom meer zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
met een lockdown vallen de nutsvoorzieningen niet weg hé.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Om te zorgen dat de lockdown wordt nageleefd, politie alleen kan dat niet aan.quote:
dat gaat de komende weken allemaal gewoon door ook de nota;s gaan gewoon door. Alles gaat vanuit huis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:23 schreef _I het volgende:
[..]
Er is geen reden dat de nutsbedrijven stil komen te vallen.
Waarom? Omdat het freaking land in lockdown is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin, waarom zou er geen stroom meer zijn?
Is er in Italië geen stroom meer? Geen stromend water? Is er chaos uitgebroken? Slaan mensen elkaar de hersensen in en eten ze elkaars ledematen op?
Lockdown wil niet zeggen dat stroom/water uit gaat vallen en dat je vuilnis niet meer wordt opgehaald. Denk aub gewoon even na.
Onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om te zorgen dat de lockdown wordt nageleefd, politie alleen kan dat niet aan.
jaja,de eerst stap richting ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om te zorgen dat de lockdown wordt nageleefd, politie alleen kan dat niet aan.
Stop nou eens met jankenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het freaking land in lockdown is.
Ok. Waarom zou dan je stroom uitvallen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het freaking land in lockdown is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |