het oprecht het meest slechte seizoen maken, hoewel nee.... dat was Margriet met al die bloemetjesquote:
Haha die ken ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:57 schreef Nizno het volgende:
dat zou
[..]
het oprecht het meest slechte seizoen maken, hoewel nee.... dat was Margriet met al die bloemetjes
ie legde elke keer bloemetjes op kamers enzoquote:
Oh dat is wel heel slecht dan jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Nizno het volgende:
d
[..]
ie legde elke keer bloemetjes op kamers enzo
dus ja dat wist je al op voorhand
Ik heb ook geen ideequote:
ow ja en inge iepenburg die met gebarentaal elke aflevering op de foto's deed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel slecht dan ja
Ja dat is altijd de ellende. Van de week had iemand hier een ei tegen de voor deur geknald ook zo goorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was idd meer zonde geweest, maar het gaf een behoorlijke zooi in de koelkast wel
Dit is pas de eerste keer dat ik het echt kijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja en inge iepenburg die met gebarentaal elke aflevering op de foto's deed.
die was ook al vrij snel duidelijk, maar dat was nog wel een leuke mol
ouja ik ga voor de belgische mol.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ik het echt kijk
nee op vier.bequote:
Dat is mij teveel gedoequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee op vier.be
moet je wel ff account aanmaken, postcode 1040 invullen dan kun je gewoon kijken
snappik maar tis echt leuk, daar gaan ze echt voor de pot en doen ze niet aan zichzelf verdacht maken, althans dat is niet het hoofddoel.quote:
Dat is wel leukerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
snappik maar tis echt leuk, daar gaan ze echt voor de pot en doen ze niet aan zichzelf verdacht maken, althans dat is niet het hoofddoel.
daardoor is het voor de mol veel moeilijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |