Blikken closetpapier lege schappen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:21 schreef aKboR het volgende:
Blikken zijn toch uitverkocht in de supermarkt
ja dat zijn ze al eeuwenquote:
Ook allemaal gehamsterd.quote:
Of de kringloopwinkelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee hoor nog gewoon te koop bij de viswinkel
quote:Bolken is een gemeente en plaats in het Zwitserse kanton Solothurn, en maakt deel uit van het district Wasseramt. Bolken telt 530 inwoners.
Arme Bolkequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft corona op gelopen en mag even niet meer buiten komen
tegenvallend beeldmateriaalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:26 schreef devzero het volgende:
@:mario390 een topic voor jou
MOL / De tieten van Miljuschka
Zo'n viespeuk is hij wel ja..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:26 schreef devzero het volgende:
@:mario390 een topic voor jou
MOL / De tieten van Miljuschka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
JA echt zo'n vies ventje dat daar naar loopt te glurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er vies aan dat iemand naar tieten kijkt. Zijn er veel viespeukenquote:
Dan zijn het dus allemaal viespeuken hier 😠quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:32 schreef aKboR het volgende:
Ik weet zeker dat alle mannen hier geklikt hebben.. en enkele vrouw zo niet allemaal
op de IC bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:32 schreef Dotteke het volgende:
Ligt een jongen van 16 jaar op de ik door dat kut virus. En twee jonge kinderen die van 16 ligt aan de beademing. Die jongere kinderen niet
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn het dus allemaal viespeuken hier 😠
Kut iPad ja op de ic. De pad maakt er ik van gggggrrrrrquote:
Hij is nog een ongeschreven blad als het om het vrouwenlichaam gaat en hij probeert zich voor te bereiden op de dag dat hij in levende leven een vrouw zonder kleren mag aanschouwen.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
JA echt zo'n vies ventje dat daar naar loopt te gluren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er vies aan dat iemand naar tieten kijkt. Zijn er veel viespeuken![]()
Ik noem dat gezond. Een ander noemt het viespeuk. Een ander weer lekker 😋quote:
Om vervolgens 10 jaar te wachten op de eerste aanrakingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is nog een ongeschreven blad als het om het vrouwenlichaam gaat en hij probeert zich voor te bereiden op de dag dat hij in levende leven een vrouw zonder kleren mag aanschouwen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is nog een ongeschreven blad als het om het vrouwenlichaam gaat en hij probeert zich voor te bereiden op de dag dat hij in levende leven een vrouw zonder kleren mag aanschouwen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:37 schreef Nizno het volgende:
zoog fok maar, dan had ik er nog wat lekkers aan
kan ik je nog omturnen om lesbisch te worden?quote:
Wat heeft @Grrrrrrrr nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kut iPad ja op de ic. De pad maakt er ik van gggggrrrrr
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ik je nog omturnen om lesbisch te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |