ja maar je moet wel iets binnen krijgen dus dan is een broodje beter en eet je morgen de pizzaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee het gaat om de pizza natuurlijk en ik heb geen honger. Snapje
Dat leek me even geen goed idee. Ben er afgelopen maandag nog geweest en toen verbaasde ik mij enigszins over het feit dat er nog niks aan coronamaatregelen werd gedaan. En nu heb ik zoiets van: gooi ze maar ff dicht die dingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is hij aan het bolken in de gym.
verstandig, beter jezelf in de knoop helpen tijdens het niesen dan anderen besmettenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik nies voor de zekerheid in mijn knieholte
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat leek me even geen goed idee. Ben er afgelopen maandag nog geweest en toen verbaasde ik mij enigszins over het feit dat er nog niks aan coronamaatregelen werd gedaan. En nu heb ik zoiets van: gooi ze maar ff dicht die dingen.
Nee had het idee van Dot in mijn hoofd. Al eet ik 3 dagen niks, kan ik wel hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:17 schreef Nizno het volgende:
ja maar je moet wel iets binnen krijgen dus dan is een broodje beter en eet je morgen de pizza
verstandig?quote:
Ik werd vandaag zelfs nog "wijs" genoemd hier.quote:
oke, dan eet je nix, ook bestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee had het idee van Dot in mijn hoofd. Al eet ik 3 dagen niks, kan ik wel hebben.
das engquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werd vandaag zelfs nog "wijs" genoemd hier.
Ben jij ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook oud?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zo lullig reageren? Dat zeg ik toch niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:20 schreef Nizno het volgende:
oke, dan eet je nix, ook best
heb je mij niet mee hoor.
Jij bent #ViesDikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:20 schreef dud0r het volgende:
Hoe kan je nou geen honger hebben?![]()
Hele dag door eten![]()
ik geef je een tip dat je iets moet gaan eten. dat t niet goed is om niets te eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zo lullig reageren? Dat zeg ik toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |