Wit hep het moeilijk met een vanuit het niets schroeiende Portela @heywooduquote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
White ragt alweer 105 @:wimderon
Topfavoriet voor vandaag, dus hij zal wel niet winnen.
Dat mag ook wel eens. Vamos.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wit hep het moeilijk met een vanuit het niets schroeiende Portela @:heywoodu
Op mijn post volgden 2 gemiste dubbels om 5-3 voor te komen en daarna scores van 60, 58, 81 en 56. Diogo kan de druk van FOK! niet aan.quote:
Doekje voor de bloeden, Jan gaat na dit seizoen fulltime achter de desk zitten.quote:
De afgelopen maanden heb je geen darts gevolgd?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
104 van DirkDat ik dit nog mag meemaken
Jawel hoor. Maar de gemiddeldes heb ik niet in mn hoofd zitten hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De afgelopen maanden heb je geen darts gevolgd?
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar de gemiddeldes heb ik niet in mn hoofd zitten hoor
Er zit niks in je hoofd. Dat is precies het probleem allen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar de gemiddeldes heb ik niet in mn hoofd zitten hoor
Twee keer quotenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[..]
Er zit niks in je hoofd. Dat is precies het probleem allen.
Beetje geluk met de loting/gemiddelden, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Telnekes doet het wel lekker de laatste weken hč.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De PC-ranking.
Opvallende namen die nu buiten de top 64 vallen:
- Clayton, Kleermaker, Evetts, Webster, Van den Bergh, West, Heta, Klaasen, Thornton, Reyes, Meulenkamp, McGeeney, Hopp, Wilson, K. Anderson, Boulton♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Stukje superspreadingquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aidsforum traaggenot en dikke Danny doet er niks aan
twitter:rtl7darts twitterde op woensdag 08-07-2020 om 11:31:14UPDATE | De start is nog verder uitgesteld tot 15:30 uur. https://t.co/GovnLO7B9h reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 06-07-2020 om 17:06:38Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson niet kan meedoen aan PC9 t/m 13 omdat de Australische overheid het hem verbiedt om naar Engeland te vliegen. De klootzakken die het hem verbieden om naar Engeland te vliegen mogen wat mij betreft snel hun benen breken #rtl7darts reageer retweet
Yannick gaat binnenkort iemand Corona toewensen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:26 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 06-07-2020 om 17:06:38Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson niet kan meedoen aan PC9 t/m 13 omdat de Australische overheid het hem verbiedt om naar Engeland te vliegen. De klootzakken die het hem verbieden om naar Engeland te vliegen mogen wat mij betreft snel hun benen breken #rtl7darts reageer retweet
Het waren rustige maandenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:26 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |