De man die op donderdag kwam voor de werkzaamheden ivm de gietvloer kwam alleen maar schuren, zei hij zelf. Waarom hebben ze dat niet gewoon op woensdag gedaan, vraag ik me dan af. Want uiteraard liep onze hele planning in de war en konden we niet afgelopen dinsdag, maar pas vandaag met sokken op de vloer. Het sanitair moet nog afgemaakt worden en volgende week komen de verhuizers

Dus even stress alsnog.
De aannemer was zo flexibel ook zijn planning dan maar weer aan te passen, en dus komt hij zaterdag en maandag/dinsdag met wat mensen om de laatste dingen af te maken. Woensdag komen dus onze spullen uit de opslag. Donderdag worden de trappen en plinten geschilderd en zaterdag gaan we dan eindelijk definitief over naar ons huis

En dan de hamvraag: hoe is de vloer?
Wel, oordeel zelf:
Zolderkamer voor:
![2PVwSYR.jpg]()
Hal op zolder:
![RXtO27F.jpg]()
Kamer van S
![nkmij9P.jpg]()
Vloer en muur passen erg mooi bij elkaar. Op die muur achteraan komen nog petrol driehoeken.
Onze slaapkamer
![bvSXiF2.jpg]()
S is helemaal enthousiast en erg blij. Ik vind het mooi geworden, maar weet nog niet of ik niet net zo lief een houten vloer had gehad (maar dat komt wellicht ook door de negativiteit van het geheel) en schaap heeft hem nog niet in het echt gezien.
We gaan zodadelijk (er moet ook gewerkt worden) nog terug. Schaap kan het dan in het echt zien, en ik wil even beneden de ramen wassen, omdat waarschijnlijk zaterdag de gordijnen daar worden gehangen.