SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
ach als we zo door gaan hebben we straks 18 miljoen corona gevallen in nederland , ach 1 voordeel er kan niemand meer besmet raken want we hebben het allemaal al"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Zonder dieren vreten waren we er überhaupt niet geweest. Voor de productie van die veganrommel van je sterven overigens ook een boel beestjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Noek het volgende: [..] Nou, als we gewoon geen dieren zouden vreten en specifiek vleermuizen hadden we deze shitstorm helemaal niet gehad, heetwaveje. Dus ik kan oprecht mijn handen in de lucht gooien van onschuld. *gooit handen in de lucht
![]()
Gaat ook extra levens kosten doordat mensen onder de armoedegrens niet (goed) meer kunnen eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:23 schreef osodevo het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)ast-van-hamsterwoede
https://www.tubantia.nl/h(...)lpakketten~a300b7ef/
Geen eten meer...![]()
Dan heb jij het volste recht gehad om te hamsteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:17 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Nee, werken beide thuis. En hebben ouders goed voorzien van boodschappen...
Alhoewel ik uit deze opmerking meer opmaak dat je iets meer boodschappen hebt gedaan dan normaal en ook nog anderen hebt voorzien. Dat vind ik persoonlijk iets anders dan hamsteren.
Maar ja, dat is ook weer een discussie op zich.![]()
Heel erg ja, ik zag vanmorgen iemand een post plaatsen op Facebook, over die dokter in Italië die aangeeft dat NL het verkeerd doet op deze manier. Gelijk een reactie eronder over fakenews en het zal wel zo hard niet lopen. O en iemand die een foto plaats met een Corona links en een aantal flesjes Heineken rechts met een mondkapje. Die dan ook gelijk de meeste likes had.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende: [..] Ik ben maar ook gestopt met andere informeren Hoeveel domme mensen kunnen er in een land wonen
![]()
Ik ben er echt helemaal klaar mee
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Die zijn helaas gesloten in het weekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kun je contact opnemen met de ambassade in suriname?![]()
Je verzuipt als het ware doordat je longblaasjes vollopen met vocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef THEFXR het volgende:
waar ga je eigenlijk aan dood, aan de ziekte of longontsteking?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
dus je gaat feesboek acc verwijderen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Heel erg ja, ik zag vanmorgen iemand een post plaatsen op Facebook, over die dokter in Italië die aangeeft dat NL het verkeerd doet op deze manier. Gelijk een reactie eronder over fakenews en het zal wel zo hard niet lopen. O en iemand die een foto plaats met een Corona links en een aantal flesjes Heineken rechts met een mondkapje. Die dan ook gelijk de meeste likes had.
Ik ben er echt helemaal klaar mee![]()
Als je eigen hachje in kwestie is dan denk je niet meer aan de armen. Helaas.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:23 schreef osodevo het volgende:
Geen eten meer...![]()
Ik ook, ik heb genoeg spul in huis dat ik 2 weken m'n huis niet uit hoef, iedereen zoekt het maar uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Heel erg ja, ik zag vanmorgen iemand een post plaatsen op Facebook, over die dokter in Italië die aangeeft dat NL het verkeerd doet op deze manier. Gelijk een reactie eronder over fakenews en het zal wel zo hard niet lopen. O en iemand die een foto plaats met een Corona links en een aantal flesjes Heineken rechts met een mondkapje. Die dan ook gelijk de meeste likes had.
Ik ben er echt helemaal klaar mee
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Succes met je discussie want die voer ik gemiddeld 3x per dag en daar heb ik nu zo geen zin in. Ga gewoon lekker gehaktballen draaien, het zal me jeuken. Ik hoef het niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef merdobach het volgende:
[..]
Zonder dieren vreten waren we er überhaupt niet geweest. Voor de productie van die veganrommel van je sterven overigens ook een boel beestjes.
Go hard or go home![]()
Vollopende kapotte longen als ik het goed heb begrepenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef THEFXR het volgende:
waar ga je eigenlijk aan dood, aan de ziekte of longontsteking?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat grappig wij ook! Wij gaan met 20 man tegen plunderaars lopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:25 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Vanavond met de buurt whatsappgroep patrouilleren door de wijk![]()
lijkt een beetje op het AIDS verhaal, je gaat aan iets anders doodquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Je verzuipt als het ware doordat je longblaasjes vollopen met vocht.![]()
Waarom die discussie 3x per dag voeren als het je zal jeuken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Succes met je discussie want die voer ik gemiddeld 3x per dag en daar heb ik nu zo geen zin in. Ga gewoon lekker gehaktballen draaien, het zal me jeuken. Ik hoef het niet.![]()
Dat komt door het kapitalisme, niet door vegan zijn zelf. Je kan overal een markt voor verzinnen en slecht omgaan met mens en milieu, is in ons systeem geoorloofd zo lang het maar geld oplevert.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef merdobach het volgende:
Voor de productie van die veganrommel van je sterven overigens ook een boel beestjes.
Maar ontopic, ik dwaal af.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
mensen die voor de zekerheid een vooraadje hebben ingeslagen moeten het doneren aan de voedselbank zodra alles voorbij isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:23 schreef osodevo het volgende:
Geen eten meer...![]()
de regering heeft toch 90 miljard voor bestrijdingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:26 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Als je eigen hachje in kwestie is dan denk je niet meer aan de armen. Helaas.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: