Ik zou gaan voor 'Geen slowchat'.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om de users an sich. Maar om bepaald gedrag.
Hoe zou jij het kort en bondig omschrijven dan? Voor in de OP.
Edit: want het is geen punt om het aan te passen als je je geschoffeerd voelt door deze opmerking.
-geen blablaGOD GENOTquote:
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om de users an sich. Maar om bepaald gedrag.
Hoe zou jij het kort en bondig omschrijven dan? Voor in de OP.
Edit: want het is geen punt om het aan te passen als je je geschoffeerd voelt door deze opmerking.
-Geen slowchat, ook graag geen *****god en *****genot.quote:
Wat is daar precies het probleem van?quote:
Dat lijkt mij ook. ScrummieGod.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.
Mwah nee, gewoon geen slowchat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Geen slowchat, ook graag geen *****god en *****genot.
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.
Ja wel eens eigenlijk, zie mijn edit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah nee, gewoon geen slowchat.
Je kan dat **god vergelijken met als mensen roepen:
Rutte(smiley dus)
RutteGod (zonder smiley)
Alhoewel slecht voorbeeld, niemand zegt RutteGod
~Lenny was me voor
Dat lijkt mij een incident en niet een dagelijks ritueel. Ontzettend vervelend, maar daar zijn volgens mij instrumenten voor om dat af te handelen (ban dus).quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.
Ik begrijp heel goed dat je dat niet ziet als user. Maar het is storend.
Ik begrijp je mss verkeerd. Maar een post met alleen daarin RutteGod, bedoel ik met vbl-sc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah nee, gewoon geen slowchat.
Je kan dat **god vergelijken met als mensen roepen:
Rutte(smiley dus)
RutteGod (zonder smiley)
Alhoewel slecht voorbeeld, niemand zegt RutteGod
~Lenny was me voor
Hier moet ik ingrijpen. User Poepz0r is dan ook wel een extreem geval.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.
Ik begrijp heel goed dat je dat niet ziet als user. Maar het is storend.
?? mag het topic weer openquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Waarom slotje?
COR / Bewapenen tegen straatroof/plundering/inbraak
Op mijn nu zeer terechte en actuele topic over zelfverdediging?
![]()
![]()
Net zoals alle slowchat storend is? Waarom moet het specifiek over de VBL sc gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp je mss verkeerd. Maar een post met alleen daarin RutteGod, bedoel ik met vbl-sc.
Dat kan daar zeer op zijn plaats zijn, maar hier is het gewoon bagger.
En keer op keer dat soort posts, is storend.
Persoonlijk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net zoals alle slowchat storend is? Waarom moet het specifiek over de VBL sc gaan?
En ga eens in op het voorbeeld over de smiley. Mag dat dan ook niet meer?
Kijk ik zo even naar. Ben je niet vergeten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Waarom slotje?
![]()
![]()
Gekeken. Ik denk dat mijn collega hier een terechte beslissing genomen heeft om dit topic op slot te doen. Het bespreken van wapens en bewapening en 'er klaar voor zijn' gaat mij veel te ver.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Waarom slotje?
![]()
![]()
Huh?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Persoonlijk?
Ja. Ik vind posts in het COR topic als RutteGod en Ruttegewoon bagger. Het voegt niets toe.
En het kan best een keer gepost worden. Maar als ik een pagina open trek en ik zie het 5 keer staan als losse post, is dat niet waar het topic voor bedoeld is.
Voor allen hier: ik haal die regel van vbl-sc er uit. En zet er duidelijker in dat het geen slowchat is.
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen. Eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |