abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 14:02:39 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192184951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef Red_85 het volgende:
Waarom is algemeen topic bij post 297 op slot gegaan? Nu kan er geen nieuwe versie in de reeks worden geopend. ..
Komt omdat er dan toevallig gemod is tussen dat het vol zit en een nieuwe geopend wordt. Daarom dat ik het even vol moest spammen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:06:11 #262
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192185062
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Komt omdat er dan toevallig gemod is tussen dat het vol zit en een nieuwe geopend wordt. Daarom dat ik het even vol moest spammen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan zit er wsl iemand te modereren, die posten weghaalt.
Maar er is een nieuw deel inmiddels. :D
Dacht al :D

Thanks iig jullie.
Want we kunnen iig hier lekker saamhorig lullen met zn allen in barre tijden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:11:10 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192185206
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Kom op zeg.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens even willen ontspannen (zeker in deze tijd..) of moeten werken of slapen of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods weer tijd en puf hebben er bovenop te zitten.

En heel persoonlijk snap ik niet dat ik dat echt wéér moet uitleggen. Jullie zijn niet gek, integendeel, veel van de antwoorden op steeds weer dezelfde vragen naar de bekende weg snap je nu echt wel. Want ook dít kost weer tijd die ik niet aan iets nuttigers of fijners kan besteden.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Dat is écht niet te veel gevraagd.

(En als je zo graag god of genot wilt roepen, zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessante posts vinden.)

Ik hoop dat het nu echt voor eens en altijd duidelijk is.

Fijn weekend allen. O+
Als je 's middags topics van de nacht ervoor gaat teruglezen en op basis van een paar SC posts een ban gaat uitdelen heb je volgens mij tijd genoeg :')

Inconsequent en vooral onnodig beleid. Als dat zou verbeteren hoeven wij niet te klagen in FB en heb jij weer minder werk!

Jij ook een fijn weekend! :)
pi_192185351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als je 's middags topics van de nacht ervoor gaat teruglezen en op basis van een paar SC posts een ban gaat uitdelen heb je volgens mij tijd genoeg :')

Inconsequent en vooral onnodig beleid. Als dat zou verbeteren hoeven wij niet te klagen in FB en heb jij weer minder werk!

Zonder hen hebben wij geen forum!
o|O

Edit: en een FOKloos weekend :@
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 14:17:35 #265
163650 Greys
pi_192185362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Er waren meerdere mods hier tot half vier afgelopen nacht aanwezig. Met je 's middags.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:19:34 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192185393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:16 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zonder hen hebben wij geen forum!
o|O
Ja klopt maar dat wil toch niet zeggen dat we alles normaal moeten vinden :')

Of mag de politie jou ook direct neerknuppelen bij een kleine overtreding :')
pi_192185413
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Er waren meerdere mods hier tot half vier afgelopen nacht aanwezig. Met je 's middags.
En ik zat er om 6:15 vanochtend met de eerste kop koffie. -O-
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 14:22:04 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192185446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wij zijn er niet 24/7, dus je kan niet moment A met B vergelijken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 14:23:38 #269
163650 Greys
pi_192185476
quote:

[..]

Stel je niet aan en verkondig geen onwaarheden. Er zijn regelmatig mods tot diep diep in de nacht hier bezig en jij denkt wel even te bepalen dat we genoeg tijd hebben omdat we het pas in de middag teruglezen.

Doe verdorie eens niet zo kinderachtig man. Alle tijd die we in jouw gezuig steken en zelfs ellenlange posts plaatsen hier om je vriendelijk te antwoorden op je zoveelste dezelfde vraag, we krijgen stank voor dank. En al die tijd die we aan jou nu hier weer besteden valt dus weer weg van de tijd die we aan de reeks kunnen besteden.

Wij willen ook weleens even een rondje naar buiten of slapen zonder dat er iemand huilt wegens te weinig aandacht.

Pas je aan. Stop met zuigen. En zeg niet dat ik je niet meerdere keren netjes gevraagd en gewaarschuwd heb.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:26:23 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192185530
Nee.
Mail maar een FA om je gemekker en klachten over moderatie voort te zetten.

Forum@fok.nl

[ Bericht 61% gewijzigd door Greys op 21-03-2020 14:27:53 ]
pi_192185558
quote:

[..]

:D Iets teveel overdrijf-koffie op vanochtend?

Hardwerkende mods, die op een openbaar forum met regels, zo nu en dan misschien wat posts teveel of te weinig weghalen gaan vergelijken met neerknuppelende politie, is overdreven en bovenal kinderachtig verwend.

FOK draait niet alleen om jou (of mij).
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2020 @ 14:28:14 #272
58651 crew  murp
murp
pi_192185565
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:26 schreef leolinedance het volgende:
Nee.
Mail maar een FA om je gemekker voort te zetten.
dat dus.
succes. Ik zie de mail wel tevoorschijn
pi_192185674
Edit: bericht is afgehandeld. :)

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2020 14:49:11 ]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 maart 2020 @ 14:52:23 #274
22592 crew  Ole
pi_192185895
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Tot half 4 bezig geweest inderdaad
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:58:15 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192185999
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.

Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.

Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!

Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"

My 2ct, doe ermee wat je wil
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 15:09:02 #276
163650 Greys
pi_192186191
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.

Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.

Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!

Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"

Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 15:11:27 #277
236264 crew  capricia
pi_192186232
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:

Zo denk ik er ook over.
Dank je voor deze post.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192186244
Eens met @HeatWave, vooral afgelopen nacht/eind van de avond was dat bijzonder erg (maar werd goed tegen opgetreden).
  zaterdag 21 maart 2020 @ 15:18:33 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192186330
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.
Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.

COR is (imho) een forum ipv 1 topic voor een reden, er zijn topics zat om de ontkenner te spelen en "het is maar een griepje" bs te spuien.

Iedereen die mij kent weet dat ik echt niet de empatischste, braafste, PC user ter wereld ben, maar zulke keiharde, ongevoelige, botte meuk posten terwijl zieken meelezen, dat hoeft van mij echt niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192186368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.

COR is (imho) een forum ipv 1 topic voor een reden, er zijn topics zat om de ontkenner te spelen en "het is maar een griepje" bs te spuien.

Iedereen die mij kent weet dat ik echt niet de empatischste, braafste, PC user ter wereld ben, maar zulke keiharde, ongevoelige, botte meuk posten terwijl zieken meelezen, dat hoeft van mij echt niet.
O+ Dit. Dankjewel.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')