Ja beetje vreemde vraag toch. Maar mensen hamsteren dat dan weer niet. Daar was zat vanquote:
oh op die fietsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik was niet in Staphorst maar bedacht mij hoe een inboorling zich daar moest voelen
Dan zit je altijd goed nquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, heb een horeca koeler. Gaan er 100 in
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch een normale voorraad om te hebben? Dat is voor twee weken bier
Handigquote:
Zat ik mij ook te bedenken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja beetje vreemde vraag toch. Maar mensen hamsteren dat dan weer niet. Daar was zat van
Verkeerde prioriteitenquote:
Maar cola is viesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Wijn Was er ook nog volop. Maar cola en zo dan weer niet
Hier zat hoor van alles, maar ik woon erg centraal en dicht bij een hoop supermarkten en pleinen, dus vandat weinig sores.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Wijn Was er ook nog volop. Maar cola en zo dan weer niet
Hier een deka en coop in het dorp, maar in een straal van 5km veel supermarkten bij mij. Heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Hier twee winkels in het dorp
In Zutphen wel meer.
Dat wordt een probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
Mag je nog wel gewoon naar het ziekenhuis?
Zutphen is 3 km hier vandaag daar hebben ze er ook heel veelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hier een deka en coop in het dorp, maar in een straal van 5km veel supermarkten bij mij. Heerlijk is dat.
Op bezoek mag wel volgens mij...quote:
Nou ik heb vrijdag een afspraak gemaakt met de mamapoli, tot nu toe nog geen tegenbericht gehad.quote:
O ouderen moet je sowieso voorzichtig mee doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |