Speer mee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
Voelde mij vanmiddag wel een inboorling in Staphorst, mensen kijken iedereen argwanend aan
Je gaat toch raar kijken naar mensen, als ze beginnen te hoesten ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
Voelde mij vanmiddag wel een inboorling in Staphorst, mensen kijken iedereen argwanend aan
Wat doe je daar?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
Zeker als ze hun hand niet voor hun muil houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:44 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je gaat toch raar kijken naar mensen, als ze beginnen te hoesten ofzo
Sommige vinden dat vies smakenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:44 schreef SoS87 het volgende:
Mensen die water hamsteren vind ik het mooist. Hebben die geen kraan ofzo?
Die hadden waarschijnlijk nog wel spulquote:
Wat doe je dan ook in zo'n inteelt dorp.?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
Maar stel je voor dat de watervoorziening weg valt!?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:44 schreef SoS87 het volgende:
Ja, ik drink altijd die spa rood van de AH of Lidl Bij de AH is dat merk al drie dagen uitverkocht. Bij de lidl hadden ze het ook niet meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:44 schreef SoS87 het volgende:
Zit wel verschil inquote:
Bier en wijn is er wel in overvloed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik drink altijd die spa rood van de AH of Lidl Bij de AH is dat merk al drie dagen uitverkocht. Bij de lidl hadden ze het ook niet meer
Heb van ellende maar een fles witte wijn meegenomen
Water zat, als het wegvalt heb ik nog 15 kratten hertog janquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hadden waarschijnlijk nog wel spul
[..]
Wat doe je dan ook in zo'n inteelt dorp.?
[..]
Maar stel je voor dat de watervoorziening weg valt!?
Sowieso mensen die hamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:44 schreef SoS87 het volgende:
Sow. Heb je een kroeg ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Water zat, als het wegvalt heb ik nog 15 kratten hertog janword alleen lastig met koffie zetten.
Dat is toch een normale voorraad om te hebben? Dat is voor twee weken bierquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch een normale voorraad om te hebben? Dat is voor twee weken bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |